Automation
Dzięki automation zaprojektujesz idealną ścieżkę klienta oraz zautomatyzujesz procesy marketingowe. Jesteś gotowy, aby przenieść swoją strategię marketingową na wyższy poziom? Dowiedz się jak narzędzie do Marketing Automation od GetResponse może Ci w tym pomóc!
Przejdź do:
Pierwsze kroki z marketing automation
Automation łączy w sobie wiele funkcjonalności GetResponse - dowiedz się, w jaki sposób!
- Jaka jest różnica między kanałem Email a kanałem Web w marketing automation?
- Jak znaleźć statystyki dla danego bloku w cyklu automation?
- Ile kosztuje Marketing Automation?
- Jak utworzyć wiadomość automation? Video
- Czym jest cykl automation? Video
- Jak działa duplikowanie cyklów?
- Jak określić termin rozpoczęcia i zakończenia cyklu automation?
- Czy mogę rozpocząć cykl automation od kilku warunków?
- Czy mogę wprowadzać zmiany w cyklu, który został opublikowany?
- Czym jest Marketing Automation i w jaki sposób mogę wykorzystać tę funkcjonalność?
Kanał Web Marketing Automation
Dowiedz się, jak korzystać z nowo dodanych elementów Web, które reagują na odwiedzających stronę – nawet jeśli nie są Twoimi subskrybentami.
- Jak liczone jest użycie elementów Web w marketing automation?
- Jak działa warunek Wyświetlono kategorię (kanał Web)?
Praca z elementami
Elementy są podstawowym budulcem Twoich cykli automation. Dowiedz się, jak z nich skutecznie korzystać.
- Dlaczego niektóre elementy mojego mojego cyklu są wyszarzone?
- Jak wykorzystywać elementy w cyklu?
- Czym są akcje, warunki i filtry?
- Czy mogę wielokrotnie powtarzać akcje i warunki?
- Co oznaczają liczby pod każdym elementem cyklu automation?
- Jak działają łączniki Tak/Nie?
Akcje
Możesz używać akcji, aby nie musieć wykonywać pewnych czynności ręcznie.
- Czy mogę edytować wiadomość, której używam w cyklu marketing automation? Video
- Jak mogę przenosić lub kopiować kontakty pomiędzy cyklami?
- Jak używać akcji Czekaj w cyklu?
- Jak działają wiadomości automation?
- Jak używać pól dodatkowych w Marketing Automation?
- Jak mogę usuwać kontakty przy użyciu cyklu automation?
- Jak używać akcji Tag w cyklu?
- Jak używać akcji Zmień scoring?
- Czy mogę przemieszczać kontakty pomiędzy listami na podstawie cyklu automation?
- Jak mogę śledzić aktywność odbiorców, biorących udział w cyklu?
- Jak używać akcji Wyślij web push
Filtry
Filtry pozwolą Ci prowadzić segmentację i zawężać grupy kontaktów, które mają przechodzić przez Twoje cykle.
- Jak wykluczyć zduplikowane kontakty w cyklu automation?
- Jak korzystać z filtru Status zgody?
- Jak działa filtr Liczba subskrybentów?
- Jak działa filtr Lista?
- Jak działa filtr Zasięg?
- Jak działa filtr Segment dynamiczny? Video
- Jak działa filtr Podział?
Warunki
Możesz korzystać z warunków, aby sprawdzić, czy w Twoim cyklu wydarzyło się coś konkretnego.
- Jak tworzyć zdarzenia?
- Jak skonfigurować warunek Porzucony koszyk?
- Jak działa warunek Wyjątkowa okazja?
- Jak używać warunku “Odwiedzono landing page” w cyklu automation?
- Jak działa warunek Link kliknięty?
- Jak działa warunek Wiadomość wysłana? Video
- Czy mogę dodać do cyklu kontakty, które były skopiowane lub przeniesione do innej listy?
- Jakie ustawienia subskrypcji mogę uwzględnić w cyklu automation?
- Do czego służą nowe narzędzia e-commerce i Web Traffic Tracking?
- Jak dodać kod śledzący JavaScript do swojej strony? Video
- Jak ustawić szczegóły warunku Odwiedzony URL?
- Jak skonfigurować szczegóły warunku Zrealizowany zakup?
- Jak używać ustawień czasu w szczegółach warunków?
- Jak używać warunku Przypisany tag w cyklu automation?
- Jak używać warunku Scoring w cyklu automation?
- W jaki sposób mogę śledzić otwarcia wiadomości?
- Jak działa warunek Zmieniono pole dodatkowe?
- Czemu widzę tylko wybrane wiadomości w warunkach „Wiadomość otwarta” oraz „Link kliknięty”?
- Jak działa warunek Zmieniono status płatności?
- Jak działa warunek Zaktualizowano status zgody?
- Jak mogę zawrzeć produkty z porzuconego koszyka w wiadomości?
- Jak skorzystać z warunku „Zdarzenie” w moim cyklu automation?
- Jak używać warunku „Zapisał się na kurs” w cyklu automation?
- Jak używać warunku “Kurs rozpoczęty lub ukończony” w cyklu automation?
- Jak używać warunku “Lekcja rozpoczęta lub ukończona” w cyklu automation?
Praca z szablonami
Gotowe cykle, z których możesz korzystać w każdej chwili, dzięki czemu zaoszczędzisz swój czas!
- Jakie szablony cykli automation są dostępne w moim planie cenowym?
- Jak korzystać z szablonów do budowy cykli automation?
- Czy można łączyć szablony? Video
Kursy online
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla kursów online.
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Kursy online”?
- Świętowanie osiągnięć Video
- Upsell oraz cross-sell
- Przypomnienie o postępach w kursie Video
- Kampania reaktywacyjna
Kwalifikowanie leadów
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach do kwalifikowania leadów.
- Podstawowy plan scoringowy
- Podstawowy plan tagowania
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Kwalifikowanie leadów”?
- Przypisuj tagi w oparciu o punkty scoringowe
Marketing afiliacyjny
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach do marketingu affiliacyjnego.
- Promocja kursu w programie afiliacyjnym
- Cross-selling w programie afiliacyjnym
- Promocja webinaru z programu afiliacyjnego
- Kurs online w programie afiliacyjnym
- Tagowanie kontaktów z programu afiliacyjnego
- Scoring kontaktów z programu afiliacyjnego
- Powitanie w programie afiliacyjnym
Po zakupie
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach po zakupie.
- Komunikacja po zakupie
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Po zakupie”?
- Potwierdzenie zakupu zależne od udzielonych zgód
- Targetowana komunikacja po zakupie
Porzucony koszyk
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla porzuconego koszyka.
- Seria wiadomości o porzuconym koszyku
- Przypomnienie o porzuconym koszyku
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Porzucony koszyk”?
- Zachęta do szybkiego zakupu
Powitanie
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach powitalnych.
- Prosta wiadomość powitalna
- Powitanie nowych kontaktów
- Powitanie nowych klientów
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Powitanie”?
- Zaawansowany podział kontaktów
- Prosty podział kontaktów
- Wiadomość powitalna zależna od udzielonych zgód
Sprzedaż
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach do sprzedaży.
- Zamiana kontaktów w klientów
- Oferta limitowana
- Upselling
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Sprzedaż”?
- Doceń zaangażowanie
- Limitowana oferta z okazji Black Friday
- Promocja dla najszybszych z okazji Black Friday
- Promocja popularnych produktów
Webinary i wydarzenia
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla webinarów i wydarzeń.
- Promocja webinaru
- Wiadomość urodzinowa
- Komunikacja po webinarze
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Webinary i wydarzenia”?
Zaangażowanie i retencja
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla zaangażowania i retencji.
- Nagradzanie kontaktów
- Powitalna wiadomość push
- Pop-up na podstawie zainteresowań
- Komunikacja po pierwszych odwiedzinach
- Powracający użytkownicy
- Czyszczenie listy przez scoring i tagowanie
- Retargeting kontaktów
- Retargeting klientów
- Odzyskiwanie kontaktów
- Oferta Świąteczna
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Zaangażowanie i retencja”?
Rozwiązywanie problemów z cyklami automation
Twój cykl nie działa tak, jak chcesz? Sprawdź, w jaki sposób możesz go naprawić.