Automation
Dzięki automation zaprojektujesz idealną ścieżkę klienta oraz zautomatyzujesz procesy marketingowe. Jesteś gotowy, aby przenieść swoją strategię marketingową na wyższy poziom? Dowiedz się jak narzędzie do Marketing Automation od GetResponse może Ci w tym pomóc!
Przejdź do:
Pierwsze kroki z marketing automation
Automation łączy w sobie wiele funkcjonalności GetResponse - dowiedz się, w jaki sposób!
- Jak utworzyć wiadomość automation?
- Czym jest cykl automation?
- Jak działa duplikowanie cyklów?
- Jak określić termin rozpoczęcia i zakończenia cyklu automation?
- Czy mogę rozpocząć cykl automation od kilku warunków?
- Czy mogę wprowadzać zmiany w cyklu, który został opublikowany?
- Czym jest Marketing Automation i w jaki sposób mogę wykorzystać tę funkcjonalność?
- Ile kosztuje Marketing Automation?
Praca z elementami
Elementy są podstawowym budulcem Twoich cykli automation. Dowiedz się, jak z nich skutecznie korzystać.
- Czy mogę wielokrotnie powtarzać akcje i warunki?
- Co oznaczają liczby pod każdym elementem cyklu automation?
- Jak działają łączniki Tak/Nie?
- Dlaczego niektóre elementy mojego mojego cyklu są wyszarzone?
- Jak wykorzystywać elementy w cyklu?
- Czym są akcje, warunki i filtry?
Akcje
Możesz używać akcji, aby nie musieć wykonywać pewnych czynności ręcznie.
- Jak mogę śledzić aktywność odbiorców, biorących udział w cyklu?
- Czy mogę edytować wiadomość, której używam w cyklu marketing automation?
- Jak korzystać z akcji „Usuń z etapu”?
- Jak korzystać z akcji „Przenieś na etap”?
- Jak mogę przenosić lub kopiować kontakty pomiędzy cyklami?
- Jak używać akcji Czekaj w cyklu?
- Jak działają wiadomości automation?
- Jak używać pól dodatkowych w Marketing Automation?
- Jak mogę usuwać kontakty przy użyciu cyklu automation?
- Jak używać akcji Tag w cyklu?
- Jak używać akcji Zmień scoring?
- Czy mogę przemieszczać kontakty pomiędzy listami na podstawie cyklu automation?
Filtry
Filtry pozwolą Ci prowadzić segmentację i zawężać grupy kontaktów, które mają przechodzić przez Twoje cykle.
- Jak wykluczyć zduplikowane kontakty w cyklu automation?
- Jak korzystać z filtru Status zgody?
- Jak działa filtr Liczba subskrybentów?
- Jak działa filtr Lista?
- Jak działa filtr Zasięg?
- Jak działa filtr Segment dynamiczny?
Warunki
Możesz korzystać z warunków, aby sprawdzić, czy w Twoim cyklu wydarzyło się coś konkretnego.
- Jak mogę zawrzeć produkty z porzuconego koszyka w wiadomości?
- Jak skorzystać z warunku „Zdarzenie” w moim cyklu automation?
- Jak działa warunek Zmieniono status płatności?
- Jak tworzyć zdarzenia?
- W jaki sposób mogę śledzić otwarcia wiadomości?
- Jak działa warunek Zmieniono pole dodatkowe?
- Jak skonfigurować warunek Porzucony koszyk?
- Jak używać warunku “Odwiedzono landing page” w cyklu automation?
- Jak działa warunek Link kliknięty?
- Jak działa warunek Wiadomość wysłana?
- Jakie ustawienia subskrypcji mogę uwzględnić w cyklu automation?
- Do czego służą nowe narzędzia e-commerce i Web Traffic Tracking?
- Jak ustawić szczegóły warunku Odwiedzony URL?
- Jak używać ustawień czasu w szczegółach warunków?
- Jak używać warunku Przypisany tag w cyklu automation?
- Jak używać warunku Scoring w cyklu automation?
- Jak działa warunek Wyjątkowa okazja?
- Jak używać Ecommerce tracking w wiadomościach?
- Czy mogę dodać do cyklu kontakty, które były skopiowane lub przeniesione do innej listy?
- Jak skonfigurować szczegóły warunku Zrealizowany zakup?
- Jak dodać kod śledzący JavaScript do swojej strony?
- Jak działa warunek Zaktualizowano status zgody?
Praca z szablonami
Gotowe cykle, z których możesz korzystać w każdej chwili, dzięki czemu zaoszczędzisz swój czas!
- Jakie szablony cykli automation są dostępne w moim planie cenowym?
- Jak korzystać z szablonów do budowy cykli automation?
Kursy online
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla kursów online.
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Kursy online”?
- Zaawansowany kurs online
- Podstawowy kurs online
- Retargeting uczestników kursu
Kwalifikowanie leadów
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach do kwalifikowania leadów.
- Tagowanie kontaktów na podstawie scoringu
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Kwalifikowanie leadów”?
- Podstawowy plan scoringowy
- Podstawowy plan tagowania
- Zaproszenie kontaktów na pokaz demonstracyjny
Marketing afiliacyjny
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach do marketingu affiliacyjnego.
- Kurs online w programie afiliacyjnym
- Tagowanie kontaktów z programu afiliacyjnego
- Scoring kontaktów z programu afiliacyjnego
- Powitanie w programie afiliacyjnym
- Promocja kursu w programie afiliacyjnym
Po zakupie
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach po zakupie.
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Po zakupie”?
- Komunikacja po zakupie
- Targetowana komunikacja po zakupie
Porzucony koszyk
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla porzuconego koszyka.
- Zachęta do szybkiego zakupu
- Przypomnienie o porzuconym koszyku
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Porzucony koszyk”?
- Seria wiadomości o porzuconym koszyku
Powitanie
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach powitalnych.
- Wiadomość powitalna zależna od udzielonych zgód
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Powitanie”?
- Prosta wiadomość powitalna
- Powitanie nowych kontaktów
- Powitanie nowych klientów
Sprzedaż
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach do sprzedaży.
- Limitowana oferta z okazji Czarnego Piątku
- Wczesna sprzedaż z okazji Czarnego Piątku
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Sprzedaż”?
- Promocja kursu
- Zamiana kontaktów w klientów
- Limitowana oferta
- Upselling
- Święto Dziękczynienia
Webinary i wydarzenia
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla webinarów i wydarzeń.
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Webinary i wydarzenia”?
- Wiadomość urodzinowa
- Promocja webinaru
- Komunikacja po webinarze
Zaangażowanie i retencja
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla zaangażowania i retencji.
- Świąteczne zaangażowanie
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Zaangażowanie i retencja”?
- Czyszczenie listy przez scoring i tagowanie
- Retargeting klientów
- Nagradzanie kontaktów
- Odzyskiwanie kontaktów
- Retargeting kontaktów
Rozwiązywanie problemów z cyklami automation
Twój cykl nie działa tak, jak chcesz? Sprawdź, w jaki sposób możesz go naprawić.