Automation
Dzięki automation zaprojektujesz idealną ścieżkę klienta oraz zautomatyzujesz procesy marketingowe. Jesteś gotowy, aby przenieść swoją strategię marketingową na wyższy poziom? Dowiedz się jak narzędzie do Marketing Automation od GetResponse może Ci w tym pomóc!
Przejdź do:
Pierwsze kroki z marketing automation
Automation łączy w sobie wiele funkcjonalności GetResponse - dowiedz się, w jaki sposób!
- Jak działa duplikowanie cyklów?
- Jak określić termin rozpoczęcia i zakończenia cyklu automation?
- Czy mogę rozpocząć cykl automation od kilku warunków?
- Ile kosztuje Marketing Automation?
- Jak utworzyć wiadomość automation?
- Czym jest Marketing Automation i w jaki sposób mogę wykorzystać tę funkcjonalność?
- Czy mogę wprowadzać zmiany w cyklu, który został opublikowany?
- Czym jest cykl automation? Video
Praca z elementami
Elementy są podstawowym budulcem Twoich cykli automation. Dowiedz się, jak z nich skutecznie korzystać.
- Dlaczego niektóre elementy mojego mojego cyklu są wyszarzone?
- Jak wykorzystywać elementy w cyklu?
- Czym są akcje, warunki i filtry?
- Czy mogę wielokrotnie powtarzać akcje i warunki?
- Co oznaczają liczby pod każdym elementem cyklu automation?
- Jak działają łączniki Tak/Nie?
Akcje
Możesz używać akcji, aby nie musieć wykonywać pewnych czynności ręcznie.
- Jak mogę przenosić lub kopiować kontakty pomiędzy cyklami?
- Jak używać pól dodatkowych w Marketing Automation?
- Jak mogę usuwać kontakty przy użyciu cyklu automation?
- Jak używać akcji Tag w cyklu?
- Jak używać akcji Zmień scoring?
- Czy mogę przemieszczać kontakty pomiędzy listami na podstawie cyklu automation?
- Jak mogę śledzić aktywność odbiorców, biorących udział w cyklu?
- Jak używać akcji Wyślij web push
- Czy mogę edytować wiadomość, której używam w cyklu marketing automation? Video
- Jak działają wiadomości automation?
- Jak używać akcji Czekaj w cyklu?
Filtry
Filtry pozwolą Ci prowadzić segmentację i zawężać grupy kontaktów, które mają przechodzić przez Twoje cykle.
- Jak działa filtr Liczba subskrybentów?
- Jak działa filtr Zasięg?
- Jak działa filtr Segment dynamiczny? Video
- Jak wykluczyć zduplikowane kontakty w cyklu automation?
- Jak korzystać z filtru Status zgody?
- Jak działa filtr Podział? Video
- Jak działa filtr Lista?
Warunki
Możesz korzystać z warunków, aby sprawdzić, czy w Twoim cyklu wydarzyło się coś konkretnego.
- Jak działa warunek Link kliknięty?
- Jak działa warunek Wiadomość wysłana? Video
- Czy mogę dodać do cyklu kontakty, które były skopiowane lub przeniesione do innej listy?
- Jakie ustawienia subskrypcji mogę uwzględnić w cyklu automation?
- Jak ustawić szczegóły warunku Odwiedzony URL?
- Jak skonfigurować szczegóły warunku Zrealizowany zakup?
- W jaki sposób mogę śledzić otwarcia wiadomości?
- Jak działa warunek Zmieniono pole dodatkowe?
- Jak skonfigurować warunek Porzucony koszyk?
- Jak działa warunek Wyjątkowa okazja?
- Jak wykorzystać Zachowanie odwiedzających witrynę w wiadomości?
- Do czego służą nowe narzędzia e-commerce i Web Traffic Tracking?
- Jak działa warunek Zmieniono status płatności?
- Czemu widzę tylko wybrane wiadomości w warunkach „Wiadomość otwarta” oraz „Link kliknięty”?
- Jak mogę zawrzeć produkty z porzuconego koszyka w wiadomości?
- Jak używać warunku Scoring w cyklu automation?
- Jak tworzyć zdarzenia?
- Jak dodać kod śledzący JavaScript do swojej strony?
- Jak używać warunku Przypisany tag w cyklu automation?
- Jak używać ustawień czasu w szczegółach warunków?
- Jak skorzystać z warunku „Zdarzenie” w moim cyklu automation?
- Jak działa warunek Zaktualizowano status zgody?
- Jak używać warunku “Odwiedzono landing page” w cyklu automation?
Praca z szablonami
Gotowe cykle, z których możesz korzystać w każdej chwili, dzięki czemu zaoszczędzisz swój czas!
- Jak korzystać z szablonów do budowy cykli automation?
- Jakie szablony cykli automation są dostępne w moim planie cenowym?
- Czy można łączyć szablony?
Kursy online
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla kursów online.
- Zaawansowany kurs online
- Retargeting uczestników kursu
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Kursy online”?
- Podstawowy kurs online
Kwalifikowanie leadów
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach do kwalifikowania leadów.
- Podstawowy plan scoringowy
- Podstawowy plan tagowania
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Kwalifikowanie leadów”?
Marketing afiliacyjny
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach do marketingu affiliacyjnego.
- Promocja webinaru z programu afiliacyjnego
- Kurs online w programie afiliacyjnym
- Tagowanie kontaktów z programu afiliacyjnego
- Scoring kontaktów z programu afiliacyjnego
- Powitanie w programie afiliacyjnym
- Cross-selling w programie afiliacyjnym
- Promocja kursu w programie afiliacyjnym
Po zakupie
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach po zakupie.
- Komunikacja po zakupie
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Po zakupie”?
- Targetowana komunikacja po zakupie
- Potwierdzenie zakupu zależne od udzielonych zgód
Porzucony koszyk
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla porzuconego koszyka.
- Seria wiadomości o porzuconym koszyku
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Porzucony koszyk”?
- Przypomnienie o porzuconym koszyku
- Zachęta do szybkiego zakupu
Powitanie
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach powitalnych.
- Zaawansowany podział kontaktów
- Prosty podział kontaktów
- Powitanie nowych kontaktów
- Powitanie nowych klientów
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Powitanie”?
- Wiadomość powitalna zależna od udzielonych zgód
- Prosta wiadomość powitalna
Sprzedaż
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach do sprzedaży.
- Wczesna sprzedaż z okazji Czarnego Piątku
- Zamiana kontaktów w klientów
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Sprzedaż”?
- Promocja kursu
- Promocja popularnych produktów
- Limitowana oferta z okazji Czarnego Piątku
- Święto Dziękczynienia
- Limitowana oferta
- Upselling
Webinary i wydarzenia
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla webinarów i wydarzeń.
- Wiadomość urodzinowa
- Komunikacja po webinarze
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Webinary i wydarzenia”?
- Promocja webinaru
Zaangażowanie i retencja
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla zaangażowania i retencji.
- Retargeting kontaktów
- Retargeting klientów
- Świąteczne zaangażowanie
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Zaangażowanie i retencja”?
- Czyszczenie listy przez scoring i tagowanie
- Nagradzanie kontaktów
- Odzyskiwanie kontaktów
Rozwiązywanie problemów z cyklami automation
Twój cykl nie działa tak, jak chcesz? Sprawdź, w jaki sposób możesz go naprawić.