Automation
Dzięki automation zaprojektujesz idealną ścieżkę klienta oraz zautomatyzujesz procesy marketingowe. Jesteś gotowy, aby przenieść swoją strategię marketingową na wyższy poziom? Dowiedz się jak narzędzie do Marketing Automation od GetResponse może Ci w tym pomóc!
Przejdź do:
Pierwsze kroki z marketing automation
Automation łączy w sobie wiele funkcjonalności GetResponse - dowiedz się, w jaki sposób!
- Jak utworzyć wiadomość automation?
- Ile kosztuje Marketing Automation?
- Czym jest cykl automation? Video
- Jak określić termin rozpoczęcia i zakończenia cyklu automation?
- Czy mogę rozpocząć cykl automation od kilku warunków?
- Jak działa duplikowanie cyklów?
- Czy mogę wprowadzać zmiany w cyklu, który został opublikowany?
- Czym jest Marketing Automation i w jaki sposób mogę wykorzystać tę funkcjonalność?
Praca z elementami
Elementy są podstawowym budulcem Twoich cykli automation. Dowiedz się, jak z nich skutecznie korzystać.
- Jak wykorzystywać elementy w cyklu?
- Czym są akcje, warunki i filtry?
- Dlaczego niektóre elementy mojego mojego cyklu są wyszarzone?
- Czy mogę wielokrotnie powtarzać akcje i warunki?
- Co oznaczają liczby pod każdym elementem cyklu automation?
- Jak działają łączniki Tak/Nie?
Akcje
Możesz używać akcji, aby nie musieć wykonywać pewnych czynności ręcznie.
- Jak używać akcji Wyślij web push
- Czy mogę edytować wiadomość, której używam w cyklu marketing automation? Video
- Jak mogę przenosić lub kopiować kontakty pomiędzy cyklami?
- Jak używać pól dodatkowych w Marketing Automation?
- Jak mogę usuwać kontakty przy użyciu cyklu automation?
- Jak używać akcji Tag w cyklu?
- Jak używać akcji Zmień scoring?
- Jak używać akcji Czekaj w cyklu?
- Czy mogę przemieszczać kontakty pomiędzy listami na podstawie cyklu automation?
- Jak mogę śledzić aktywność odbiorców, biorących udział w cyklu?
- Jak działają wiadomości automation?
Filtry
Filtry pozwolą Ci prowadzić segmentację i zawężać grupy kontaktów, które mają przechodzić przez Twoje cykle.
- Jak działa filtr Podział? Video
- Jak wykluczyć zduplikowane kontakty w cyklu automation?
- Jak korzystać z filtru Status zgody?
- Jak działa filtr Liczba subskrybentów?
- Jak działa filtr Lista?
- Jak działa filtr Zasięg?
- Jak działa filtr Segment dynamiczny? Video
Warunki
Możesz korzystać z warunków, aby sprawdzić, czy w Twoim cyklu wydarzyło się coś konkretnego.
- Czy mogę dodać do cyklu kontakty, które były skopiowane lub przeniesione do innej listy?
- Jak działa warunek Zmieniono status płatności?
- Jak działa warunek Zaktualizowano status zgody?
- Jak używać warunku “Odwiedzono landing page” w cyklu automation?
- Jak mogę zawrzeć produkty z porzuconego koszyka w wiadomości?
- Jak skorzystać z warunku „Zdarzenie” w moim cyklu automation?
- Jak tworzyć zdarzenia?
- Jak działa warunek Wyjątkowa okazja?
- Jak używać Śledzenia ecommerce w wiadomościach?
- Jak działa warunek Link kliknięty?
- Do czego służą nowe narzędzia e-commerce i Web Traffic Tracking?
- Jak dodać kod śledzący JavaScript do swojej strony?
- Jak ustawić szczegóły warunku Odwiedzony URL?
- Jak skonfigurować szczegóły warunku Zrealizowany zakup?
- Jak używać ustawień czasu w szczegółach warunków?
- Jak używać warunku Przypisany tag w cyklu automation?
- Jak działa warunek Wiadomość wysłana? Video
- Jakie ustawienia subskrypcji mogę uwzględnić w cyklu automation?
- Jak używać warunku Scoring w cyklu automation?
- W jaki sposób mogę śledzić otwarcia wiadomości?
- Jak działa warunek Zmieniono pole dodatkowe?
- Jak skonfigurować warunek Porzucony koszyk?
- Czemu widzę tylko wybrane wiadomości w warunkach „Wiadomość otwarta” oraz „Link kliknięty”?
Praca z szablonami
Gotowe cykle, z których możesz korzystać w każdej chwili, dzięki czemu zaoszczędzisz swój czas!
- Czy można łączyć szablony?
- Jakie szablony cykli automation są dostępne w moim planie cenowym?
- Jak korzystać z szablonów do budowy cykli automation?
Kursy online
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla kursów online.
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Kursy online”?
- Zaawansowany kurs online
- Retargeting uczestników kursu
- Podstawowy kurs online
Kwalifikowanie leadów
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach do kwalifikowania leadów.
- Zaproszenie kontaktów na pokaz demonstracyjny
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Kwalifikowanie leadów”?
- Podstawowy plan tagowania
- Podstawowy plan scoringowy
Marketing afiliacyjny
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach do marketingu affiliacyjnego.
- Promocja webinaru z programu afiliacyjnego
- Tagowanie kontaktów z programu afiliacyjnego
- Scoring kontaktów z programu afiliacyjnego
- Promocja kursu w programie afiliacyjnym
- Cross-selling w programie afiliacyjnym
- Kurs online w programie afiliacyjnym
- Powitanie w programie afiliacyjnym
Po zakupie
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach po zakupie.
- Targetowana komunikacja po zakupie
- Komunikacja po zakupie
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Po zakupie”?
- Potwierdzenie zakupu zależne od udzielonych zgód
Porzucony koszyk
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla porzuconego koszyka.
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Porzucony koszyk”?
- Seria wiadomości o porzuconym koszyku
- Zachęta do szybkiego zakupu
- Przypomnienie o porzuconym koszyku
Powitanie
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach powitalnych.
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Powitanie”?
- Prosta wiadomość powitalna
- Wiadomość powitalna zależna od udzielonych zgód
- Powitanie nowych klientów
- Powitanie nowych kontaktów
Sprzedaż
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach do sprzedaży.
- Zamiana kontaktów w klientów
- Promocja popularnych produktów
- Święto Dziękczynienia
- Upselling
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Sprzedaż”?
- Promocja kursu
- Limitowana oferta z okazji Czarnego Piątku
- Wczesna sprzedaż z okazji Czarnego Piątku
- Limitowana oferta
Webinary i wydarzenia
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla webinarów i wydarzeń.
- Promocja webinaru
- Wiadomość urodzinowa
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Webinary i wydarzenia”?
- Komunikacja po webinarze
Zaangażowanie i retencja
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla zaangażowania i retencji.
- Nagradzanie kontaktów
- Świąteczne zaangażowanie
- Retargeting klientów
- Retargeting kontaktów
- Odzyskiwanie kontaktów
- Czyszczenie listy przez scoring i tagowanie
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Zaangażowanie i retencja”?
Rozwiązywanie problemów z cyklami automation
Twój cykl nie działa tak, jak chcesz? Sprawdź, w jaki sposób możesz go naprawić.