FREE
Stworzony z myślą o firmach, które chcą rozpocząć działalność w Internecie.
Zawiera:
- email marketing
- kreator stron
- podłączenie domeny
- listę do 500 kontaktów
- landing pages
- formularze zapisu i kontaktowe
Skuteczne oprogramowanie do email marketingu z profesjonalnymi szablonami wiadomości,
intuicyjnymi narzędziami do projektowania i sprawdzoną dostarczalnością.
Wysyłaj jednorazowe newslettery
z aktualnościami i ofertami specjalnymi.
Twórz automatyczne sekwencje emaili,
aby nawiązać dalszą komunikację
i budować relacje z subskrybentami.
Projektuj i uruchamiaj automatyczne wysyłki na podstawie konkretnych działań i sprzedawaj.
Zwiększ zasięg wpisów na blogu
i powiadamiaj o nich w emailach
i w social media.
Dostarczaj wiadomości o właściwej porze dzięki narzędziom Perfect Timing oraz Time Travel.
W ramach płatnego dodatku możesz korzystać z wiadomości uruchamianych przez SMTP, aby wysyłać rachunki lub przypomnienia.
Twórz niesamowite emaile w kilka minut i korzystaj z zaawansowanych narzędzi
do segmentacji, aby osiągać lepsze wyniki.
Nasz edytor emaili drag-and-drop pozwoli Ci zaprojektować i wysłać emaile z dokładnością co do jednego piksela - a wszystko w kilka kliknięć.
Aby zaoszczędzić czas i pieniądze, przejrzyj bibliotekę
darmowych, profesjonalnie zaprojektowanych szablonów wiadomości email.
darmowych grafik od Shutterstock
GIF-ów od GIPHY
i bez wątpliwości co do licencji
w jednym narzędziu
Prowadź precyzyjny email marketing dla wszystkich odbiorców i korzystaj ze sprawdzonej dostarczalności na poziomie 99%.
Osiągaj lepsze rezultaty poprzez aktywne testowanie i optymalizację swoich emaili.
GetResponse Free to rozwiązanie dla wszystkich firm, które szukają sposobu na rozpoczęcie działalności
w Internecie.
W skład korzyści zawsze darmowego planu wchodzą:
To 20 razy ważniejsze od jakiejkolwiek innej funkcji. Reszta jest wisienką na torcie.
Seth Mosley,Narzędzia do email marketingu od GetResponse są spójne i zawsze mogę na nich polegać, nawet gdy mam gorszy dzień.
Charles McDuffie,Nigdy nie korzystałam z lepszego narzędzia do email marketingu. Teraz moje wiadomości email prezentują się znacznie lepiej.
Mary Weaver,Zarabiaj na kampaniach mailingowych dzięki wbudowanym narzędziom ecommerce.
Użyj też intuicyjnych statystyk, aby ulepszyć swoje emaile zgodnie z aktywnością
i preferencjami Twoich kontaktów.
Spraw, aby Twoje emaile zaczęły sprzedawać
i zmniejsz liczbę kliknięć potrzebnych klientowi do zakupu w Twoim sklepie.
Zintegruj email marketing z innymi niezbędnymi
narzędziami do online marketingu, aby prowadzić wielokanałowe kampanie.
Monitoruj wyniki kampanii mailingowych
w czasie rzeczywistym dzięki zaawansowanym statystykom.
Przygotuj zautomatyzowane, spersonalizowane raporty,
które wyślemy Ci w oparciu o wybrany harmonogram.
Działaj transparentnie i w zgodzie z przepisami RODO za pomocą pól zgody GetResponse. Pozwól kontaktom udzielić właściwych zgód podczas zapisu na listę. Uzbrój się w szczegółowy dziennik informacji powiązany z każdym polem zgody, którym potrzebujesz zarządzać.
Stworzony z myślą o firmach, które chcą rozpocząć działalność w Internecie.
Plany z funkcjonalnościami premium do rozwijania biznesu online, konwersji leadów
i zwiększania sprzedaży.
Najtańszy plan już od
Dopasowane do Ciebie rozwiązania z dedykowanym wsparciem.
Poznaj korzyści płynące z email marketingu, dowiedz się, jak prowadzić go skutecznie i jak skonfigurować pierwszą kampanię mailingową.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ ›Sprawdź listę 12 usług do email marketingu i dowiedz, na czym polegają usługi email marketingowe i dlaczego są tak ważne.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ ›GetResponse MAX to rozwiązanie dla średnich i dużych firm, które potrzebują zaawansowanych narzędzi do marketingu, dedykowanego wsparcia i ochrony danych na najwyższym poziomie.
Z GetResponse MAX otrzymujesz:
Email marketing jest obecnie dostępny jako część darmowego planu GetResponse Free. Plan jest na zawsze darmowy i dostępny dla wszystkich firm, które chcą zacząć działalność w Internecie.
Według badania przeprowadzonego w 2021 r. przez DMA (Data & Marketing Association), zwrot z inwestycji w email marketing wynosi średnio 38:1, więc statystycznie za każdą zainwestowaną złotówkę w swoją działalność email marketingową, otrzymujesz aż 38 zł.
Oczywiście nie jest to stała liczba, a średnia. Wielkość zwrotu z inwestycji z Twoich działań email marketingowych będzie zależała od różnych czynników, takich jak:
Plan GetResponse Free oferuje nieograniczony dostęp do email marketingu, więc możesz zaplanować i przeprowadzić kampanie, które pomogą Ci osiągnąć Twojej cele i rozwiną Twój biznes. Zacznij swoją przygodę od lektury poradnika Email marketing dla początkujących.
Jest wiele sposobów na rozbudowę listy mailingowej. Poniżej wymienione są główne taktyki i narzędzia, które możesz wykorzystać do budowy listy wysokiej jakości.
Formularze – formularz zgody, internetowy lub zapisu to formularz HTML zainstalowany na stronie, aby umożliwić odwiedzającym zapis. Jest to kluczowe narzędzie do pozyskiwania leadów.
Landing pages – mają różne przeznaczenie, jednak jeden rodzaj jest stworzony tylko w celu pozyskiwania adresów email i są to tzw. squeeze pages, zaprojektowane do zbierania danych od odwiedzających stronę. Zawierają wystarczającą ilość informacji, aby przekonać użytkownika do wypełnienia formularza i skupić ich uwagę na tym celu.
Lead magnet – to zachęta, którą oferujesz odwiedzającym w zamian za ich adres email. Typowe lead magnety to ebooki, listy kontrolne (checklist) lub darmowe narzędzia, jednak możesz zaproponować użytkownikom cokolwiek zechcesz.
Płatne reklamy – na Facebooku znane jako reklamy kontaktowe (Lead Ads), Google nazywa je rozszerzeniem formularza kontaktowego (Lead Form Extensions), a na LinkedInie można znaleźć je pod nazwą formularzy generowania potencjalnych klientów (Lead Gen Ads). Każda platforma używa swojej nazwy, ale zasada działania jest ta sama - oferują prosty sposób na zbieranie adresów email od użytkowników poprzez domyślne uzupełnianie formularzy do pozyskiwania leadów.
Nasze badania pokazują, że najlepszy czas na wysyłkę mailingu to sprawa całkowicie indywidualna. Różnice wynikają z lokalizacji, branży i grup odbiorców. Dowiedz się o wszystkich szczegółach z naszego raportu Email marketing w liczbach.
Najlepszą praktyką jest wysyłka Twoich wiadomości przy użyciu narzędzia optymalizującego czas wysyłki, takiego jak np. Perfect Timing czy Time Travel od GetResponse. Te narzędzia automatycznie dostosowują odpowiedni czas wysyłki dla każdego subskrybenta, bazując na danych o ich zachowaniach i strefie czasowej, w jakiej się znajdują.
współczynnik otwarć – pokazuje, ile razy subskrybenci otworzyli wiadomości od Ciebie
współczynnik kliknięć (CTR) – wskazuje, ile razy kliknięto w linki w Twoich wiadomościach; jest wyliczany poprzez podzielenie zarejestrowanych kliknięć przez liczbę prawidłowo dostarczonych emaili
współczynnik zwrotów – zwrot oznacza wiadomość, która nie dotarła do odbiorcy i została zwrócona do nadawcy
współczynnik wypisów – zlicza, ile osób kliknęło w link do wypisania się z listy (znajdujący się zwykle w stopce) i zrezygnowało z otrzymywania komunikacji
wskaźnik SPAMu – ma miejsce, gdy ktoś zgłasza, że wiadomość to SPAM, poprzez oznaczenie emaila w skrzynce lub bezpośredni kontakt z Tobą
Dowiedz się wszystkiego o powyższych wskaźnikach i odkryj kolejne dzięki poradnikowi KPI w email marketingu.
Na zawsze za darmo | Bez ukrytych opłat | Ochrona prywatności