Otrzymaj wsparcie
od Działu Obsługi Klienta

96% naszych klientów uwielbia z nami rozmawiać.
Dbamy o Twój sukces – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Całodobowe wsparcie przez email

Skontaktuj się z nami mailowo i otrzymaj pomoc w ciągu 24 godzin w jednym z 7 obsługiwanych języków.

Obsługiwane języki:

Czat na żywo z ekspertem

Porozmawiaj z naszym ekspertem na żywo - po angielsku 24/7, a po polsku w dni robocze w godzinach 9:00 - 17:00.

Obsługiwane języki:

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania

Wsparcie przez email jest dostępne w następujących językach: polskim, angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, włoskim, rosyjskim i portugalskim. Wyślij zapytanie w jednym z tych języków.

W czym możemy Ci pomóc?
Pytania Ogólne
Dział Audytu
Dział Rozliczeń
Program Partnerski GetResponse
Migracja
    GetResponse S.A. potrzebuje danych zawartych w tym formularzu, aby dostarczyć Ci pomoc, której potrzebujesz. Aby uzyskać więcej informacji, przeczytaj naszą Politykę prywatności.
    Anuluj

    Skorzystaj z naszego Centrum pomocy

    Mamy dla Ciebie artykuły i filmy, które pomogą Ci nauczyć się wszystkiego – od importu listy po konfigurację lejków sprzedażowych.

    Jesteśmy tu, aby Ci pomóc

    400 tys.

    klientów na całym świecie

    34 ekspertów

    gotowych Ci pomóc

    60 sek.

    lub mniej to średni czas, w jakim podejmujemy rozmowę na czacie

    Korzystam z GetResponse i nie planuję zmian – wasza obsługa klienta jest GENIALNA!

    Dzięki jej pomocy i wsparciu wiem, jak dobrze wykorzystać platformę. Dziękuję - bardzo doceniam waszą pracę.

    Alison Tarrant Westnet

    Co mnie przekonało? Obsługa klienta. Wy naprawdę lubicie z nami rozmawiać.

    Muszę przyznać, że GetResponse i AWeber stoczyły bardzo zaciętą walkę. Ostatecznie jednak skłoniłem się ku GetResponse.

    Michael Simpson Jr The Residual Entrepreneur

    Pierwsze kroki
    z GetResponse

    Szkolenie GetResponse
    Prowadzący: Pedro Almeida Simao