Jeśli chcesz powiększyć bazę adresową, potrzebujesz rzetelnej usługi. Swoim uczniom polecam GetResponse. Trudno pobić stosunek wartości ich usług do ceny.
Leslie SamuelZałożyciel programu Become A Blogger
Przeprowadzamy masę kursów online. Dzięki GetResponse możemy zautomatyzować komunikację emailową, webinary oraz rozrysować całą ścieżkę użytkownika, a także podłączyć systemy płatności.
Marina MogilcoZałożycielka Linguatrip
Korzystałem z wielu różnych narzędzi i mogę szczerze powiedzieć, że GetResponse jest najłatwiejszą platformą do tworzenia, promowania i sprzedawania kursów online. Bardzo polecam!
Shane BarkerKonsultant ds. digital marketingu
KROK 1:
Generuj ruch i zdobywaj leady
Określ grupę docelową i ustal, w jaki sposób Twój kurs online lub treści mogą rozwiązać ich problemy. Wykorzystaj te informacje do przyciągnięcia uwagi ludzi za pomocą reklam na Facebooku i Instragramie, co pomoże Ci w promocji Twojej oferty. Kieruj tak zdobyty ruch na swój landing page i zbieraj adresy email w zamian za darmowe treści.
Aby dzielić się wiedzą w sieci, znajdź i zainteresuj ludzi, którzy skorzystają na Twoich umiejętnościach. Pokaż się innym za pomocą reklam na Facebooku i Instagramie, które wygenerują kliknięcia. To dobry start rozmowy, która zmieni anonimowe osoby w subskrybentów.
Popracuj nad konwersją ruchu z mediów społecznościowych na Twoim landing page. Opisz swój kurs online lub wyjaśnij, w jaki sposób rozwiąże on problemy Twoich odbiorców. Użyj formularzy, aby zbierać leady i dodatkowo zachęcić ludzi do zapisu na Twoją listę, oferując w zamian adekwatne lead magnety.
Kontynuuj dialog z osobami, które dołączą do Twojej listy. Przygotuj serię autoresponderów, w których opiszesz, w jaki sposób Twój know-how może pomóc rozwiązać problemy Twoich odbiorców.
Zautomatyzuj proces budowy listy dzięki lejkom z lead magnetem. Prześlij plik (lub wykorzystaj jeden z naszych), wybierz szablon i dostosuj gotową Reklamę na Facebooka, landing pages oraz serię autoresponderów, aby ułatwić i przyspieszyć pracę.
Postaw na połączenie
Bezproblemowo stwórz integracje z najpopularniejszymi usługami, aby rozpocząć i wypromować Twoje kursy online.
Połącz się z Twoim systemem CRM, aby zorganizować bazę kontaktów
Zintegruj platformy analityczne, aby uzyskać szczegółowe statystyki
Upraszczaj sprzedaż dzięki integracjom ecommerce
Automatyzuj procesy za pomocą ponad 100 gotowych integracji Zapiera
KROK 2:
Komunikuj się za pośrednictwem różnych kanałów komunikacyjnych
Zanim ludzie staną się ambasadorami Twojej marki, muszą zobaczyć w Tobie rzetelne źródło informacji. Buduj relacje z subskrybentami za pomocą trafnych treści i spersonalizowanego email marketingu. Zaproś ich na darmowy webinar, który zwizualizuje twarz stojącą za Twoją ofertą i przekona ich do tego, że warto płacić za Twoją wiedzę.
Wypróbuj marketing automation, aby wysyłać treści powiązane z Twoim kursem i automatyzować komunikację mailową. Używaj cykli automation, aby uruchamiać wysyłkę, kiedy ktoś podejmie konkretne działanie na Twoim landing page lub w wiadomości email.
Aby utrzymać zainteresowanie odbiorców i budować z nimi relacje, zorganizuj im webinar. Wykorzystaj go jako narzędzie do wyjaśnienia, w jaki sposób Twój kurs online wpisuje się w ich potrzeby. Przeprowadź taką sesję na żywo lub wykorzystaj jeden z wcześniej nagranych webinarów i udostępnij go na żądanie.
Oszczędzaj czas dzięki gotowym szablonom, które pomogą Ci zacząć działać. Znajdziesz u nas szablony newsletterów, landing pages zoptymalizowane pod kątem SEO oraz szablony cykli automation, które zostały zaprojektowane z myślą o Twoich celach biznesowych.
Monitoruj zachowanie osób odwiedzających Twój landing page, aby odzyskiwać tych, którzy opuścili stronę bez zapisania się na listę. Przygotuj i przeprowadź kampanię retargetującą przy użyciu Facebook Ads, prezentując inną ofertę, która przekona te osoby do zapisania się na Twoją listę.
Sprzedaż kursu online: Poradnik krok po kroku (ebook w języku angielskim)
Pobierz kompleksowy poradnik autorstwa Shane'a Barkera, aby dopilnować, by Twój kurs online stał się prawdziwym hitem.
W tym ebooku Shane wyjaśnia, w jaki sposób używać GetResponse, aby reklamować Twój kurs, znaleźć właściwych odbiorców i jak zarabiać na własnej wiedzy.
Gdy zaangażujesz swoich odbiorców, użyj zintegrowanych narzędzi sprzedażowych, aby zacząć monetyzować swoją wiedzę. Gotowe lejki sprzedażowe, płatne webinary i systemy płatności zmienią Twoją wiedzę i doświadczenie w realny dochód.
Podłącz swój sklep internetowy do GetResponse lub zbuduj go od zera. Promuj swoje produkty i usługi bezpośrednio w landing pages i wiadomościach email. Korzystaj z liczników czasu, aby dodatkowo zmotywować odwiedzających do kupna.
Wykorzystaj informacje o subskrybentach poprzez tworzenie segmentów w oparciu o charakterystykę, zainteresowania i preferencje Twoich odbiorców. Użyj tej wiedzy w następnej kampanii email marketingowej, aby dostarczać treści szyte na miarę.
Monitoruj odwiedzających stronę, aby wejść w interakcję z osobami, które nie dokończyły zakupów w Twoim sklepie. Następnie uruchom sekwencję wiadomości o porzuconym koszyku za pomocą cyklu marketing automation, aby natychmiast nawiązać kontakt z tymi osobami.
Korzystaj z gotowych, zautomatyzowanych lejków sprzedażowych i płatnych webinarów, aby tworzyć landing pages, automatyzować wysyłkę wiadomości email, sprzedawać produkty, odzyskiwać porzucone zamówienia i konwertować klientów. Skonfiguruj lejek - i ciesz się stałym źródłem sprzedaży.
Wskazówki i zasoby umożliwiające prostą i skuteczną sprzedaż
Jak pozostać w kontakcie z klientami
Odkryj kreatywne sposoby na pozostanie w kontakcie z odbiorcami i znajduj po drodze nowe leady.
Zarabianie na wiedzy i tworzenie kursów online wymaga skrupulatnego planowania i solidnego wykonania. Określ swoją grupę docelową i zaprojektuj swoje treści i komunikację marketingową w oparciu o jej preferencje.
Wypróbuj nasze narzędzia do digital marketingu, aby dzielić się swoją wiedzą w Internecie. Twórz angażujące reklamy, landing pages i wiadomości email, dzięki którym przeprowadzisz skuteczną kampanię i stworzysz stałe źródło jakościowych leadów i kolejnych sprzedaży.