BAZA WIEDZY GETRESPONSE Wypróbuj za darmo

Najnowsze materiały

Jak pozostać w kontakcie z klientami

Czy Twój biznes potrzebuje większej widoczności online? Szukasz sposobu na przeniesienie działalności do Internetu? A może potrzebujesz pomysłów na to, aby utrzymać kontakt z klientami bez spotkań twarzą w twarz? Ten poradnik to 20 kreatywnych sposobów na utrzymanie kontaktu z odbiorcami, zachęcanie ich do ponownych zakupów oraz poszukiwanie nowych klientów. Z poradnika dowiesz się, jak: – Tworzyć komunikację emailową i optymalnie nią zarządzać – Angażować odbiorców w mediach społecznościowych – Wykorzystać webinary i materiały wideo – Sprawić, by Twój biznes był (bardziej) widoczny w Internecie.

Jak przenieść swój biznes do Internetu przy pomocy GetResponse

Nagranie webinaru, podczas którego Irek Klimczak i Michał Leszczyński opowiadają, jak przenieść swój biznes do Internetu przy pomocy GetResponse: • Jak tworzyć listy kontaktów • Jak pozyskiwać nowych klientów • Jak budować zaangażowanie i zachęcać do zakupu

Planer Marketera – czerwiec 2020

Czerwcowy Planer Marketera – kopalnia inspiracji oraz informacji niezbędnych każdemu marketerowi. Znajdziesz w nim: czerwcowe okazje sprzyjające sprzedaży oraz przygotowaniu kampanii marketingowych, a dodatkowo kalendarz świąt nietypowych, dzięki którym zaangażujesz swoich odbiorców w mediach społecznościowych. Ponadto, znajdziesz w nim przykłady inspirujących kampanii emailowych na Dzień Ojca oraz poradnik “Jak pozostać w kontakcie z klientami”. Znajdziesz w nim 20 kreatywnych sposobów na utrzymanie kontaktu z odbiorcami, zachęcanie ich do ponownych zakupów oraz poszukiwanie nowych klientów. A na deser? Rada – jak wykorzystywać lead magnet i pozyskiwać potencjalnych klientów. To wszystko na przykładzie polskiej firmy edukacyjnej. Możesz pobrać Planer Marketera na czerwiec, klikając przycisk “Pobierz PDF” po lewej stronie, lub przycisk “Dowiedz się więcej” znajdujący się poniżej.

Jak przepalić budżet na reklamy – najczęściej popełniane błędy

Nagranie webinaru, podczas którego Jakub Sadowski i Ireneusz Klimczak podpowiadają: – Jak prawidłowo przygotować internetową kampanię reklamową – Na co zwrócić uwagę w trakcie trwania kampanii – Jakie działania podjąć, aby raz wydane na reklamę fundusze skonwertowały w najlepszy możliwy sposób

Pytania i odpowiedzi – w jaki sposób trafić do grupy docelowej odbiorców reklam na Facebooku?

Jakub Sadowski i Ireneusz Klimczak z GetResponse odpowiadają na pytania zadane podczas webinaru “W jaki sposób trafić do grupy docelowej odbiorców na Facebooku”. Nagranie webinaru możecie obejrzeć tutaj.

W jaki sposób trafić do grupy docelowej odbiorców reklam na Facebooku?

Nagranie webinaru, podczas którego opowiadamy: – Jak definiować odbiorców reklam – Jakich narzędzi używać w celu segmentacji – Co to jest lead magnet i jak go używać w zależności od branży.

Dołącz do Programu Certyfikacyjnego
Bądź na bieżąco z najnowszymi materiałami i webinarami. Zapisz się na nasz newsletter!