19% zapisów dzięki darmowym
treściom wysokiej jakości

1350

unikalnych wizyt na landing page
W 30 DNI

253

nowych kontaktów
W 30 DNI

502

unikalnych wizyt na stronie sprzedażowej
W 30 DNI

Alex Terrier to muzyk jazzowy i nauczyciel muzyki
oferujący kursy muzyczne online, które pomagają muzykom grać
z pewnością siebie i twórczą swobodą.

  • BRANŻA: KURSY ONLINE
  • PLAN: PROFESSIONAL

Cele

  • Sprzedaż internetowych kursów muzycznych
  • Rozwój bazy kontaktów
  • Automatyzacja procesu

Narzędzia

  • Lejek konwersji – rozbudowany lejek sprzedażowy

Rozwiązanie: Automatyzacja procesu sprzedaży za pomocą gotowych szablonów

"Lejki konwersji są świetne, żeby dotrzeć do nowych klientów z jednorazowymi ofertami produktów. Zarabiasz i rozwijasz bazę odbiorców w tym samym czasie. Jeśli szukasz najkrótszej ścieżki do sprzedaży produktów, potrzebujesz właśnie lejka konwersji."

Alex Terrier,
muzyk jazzowy

Co nas wyróżnia?

Darmowe próbki na stronie sprzedażowej

Zachęć klientów czymś, co ma dla nich wartość, np. darmowymi treściami wysokiej jakości. Kiedy na warsztat zapisze się nowy kontakt, otrzyma autoresponder z linkiem do strony sprzedażowej, na której ma dostęp do darmowych materiałów.

Narzędzia zaprezentowane w tym case study dostępne są
w tym planie cenowym:
PLUS już od 199 zł/m-c

Pokażę Ci, jak stworzyć
idealną zachętę do zapisu na kurs online.

  1. Zacznij od produktu.

    "Powinieneś mieć gotowy produkt przed tworzeniem lejka. Musisz też wiedzieć, jak ten produkt pomoże użytkownikowi – to ułatwi tworzenie przekazu marketingowego."

    Alex Terrier,
    muzyk jazzowy
  2. Dopasuj darmową zachętę do produktu lub usługi.
  3. Rozwiąż prawdziwy problem potencjalnego klienta.
  4. Postaw na wysoką jakość. Darmowa próbka ustanowi oczekiwania względem oferty płatnej.
  5. Podziel całość na mniejsze części. Łatwiej obejrzeć kilka krótkich filmów niż jeden długi.
     
  6. Zaoferuj za darmo, ale poproś o zobowiązanie.

Stwórz darmowe konto

Zacznij za darmo | Bez karty kredytowej