


Pop-upy (inaczej wyskakujące okienka, w tym formularze pop-up) – pomagają zyskać nowych członków listy subskrypcyjnej i klientów, przedstawić ofertę oraz nowości. Z drugiej zaś strony (w tym miejscu mowa o źle zaprojektowanych pop-upach!) mogą zniechęcić użytkownika do pozostania na stronie internetowej. Jak je stosować, aby zachęcały użytkownika do pozostania na stronie, a także aby przynosiły […]
Okna pop-up. Jak działają i jak można ich używać?

Jeżeli zastanawiasz się, czy warto spróbować swoich sił w e-commerce, przeczytaj poniższy artykuł. Znajdziesz w nim praktyczne wskazówki dotyczące zarabiania online - od pomysłu na produkt, aż po przygotowanie w pełni zautomatyzowanego lejka sprzedażowego.
Jak zacząć sprzedawać w Internecie?

Planujesz zacząć korzystać z webinarów, ale nie masz pewności, jaki będzie realny koszt? Dowiedz się, ile kosztuje organizacja webinaru, korzystając z GetResponse.
Ile kosztują webinary? Zapoznaj się z cennikiem i innymi aspektami wpływającymi na ich ostateczny koszt

Chociaż newslettery wewnętrzne przeznaczone są “tylko” dla pracowników, nie należy umniejszać ich wagi. Pełnią one w firmach ważną rolę, dlatego powinny być starannie przygotowywane. Mogą być skutecznym narzędziem komunikacji, warto więc dowiedzieć się, jak je poprawnie tworzyć.
Jak tworzyć skuteczne newslettery wewnętrzne

Szukasz nowego sposobu na kontakt z klientami? Sposobu, który będzie charakteryzował się szybkością, nie będzie wymagał od Ciebie długiego czasu na wdrożenie, a jednocześnie sprawi, że Twoi klienci będą zadowoleni z obsługi dostępnej „za jednym kliknięciem”? Jeśli czytając powyższy opis potakujesz, to mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Stworzyliśmy i udostępniliśmy całkowicie nowe narzędzie, które na […]
Live Chat – czym są Czaty i jak ich używać? | Blog GetResponse

Kiedy mieliśmy już za sobą szkolenia wstępne, wprowadzające do roli PO i ruszyliśmy z cykliczną wymianą wiedzy, a także ujednoliciliśmy oraz uporządkowaliśmy sposób tworzenia i zapisu wymagań, nadszedł czas na zmianę sposobu codziennego działania. Zaczęliśmy zatem reformować istniejące spotkania na linii Zespoły IT ↔ Product Development, które już wcześniej (o czym mogliście przeczytać w naszym pierwszym artykule) zostały powołane w scrumowym duchu i nomenklaturze. I właśnie w związku z tym, czekała nas mała niespodzianka.
Praca Scrum Mastera z Product Ownerami – część III

Tym wpisem kończymy nasz cykl przedstawiający współpracę Scrum Masterów z Product Ownerami w GetResponse, od samego początku – momentu wprowadzenia tych ról, ustalenia zasad współpracy i wzajemnych oczekiwań – po dzień dzisiejszy. Do tej pory skupiliśmy się na przeszłości, opisując krok po kroku jak zmienialiśmy sposób współpracy IT z działem Product Development i budowaliśmy platformę […]
Praca Scrum Mastera z Product Ownerami – część IV
