Pop-upy (inaczej wyskakujące okienka, w tym formularze pop-up) – pomagają zyskać nowych członków listy subskrypcyjnej i klientów, przedstawić ofertę oraz nowości. Z drugiej zaś strony (w tym miejscu mowa o źle zaprojektowanych pop-upach!) mogą zniechęcić użytkownika do pozostania na stronie internetowej. Jak je stosować, aby zachęcały użytkownika do pozostania na stronie, a także aby przynosiły […]

Okna pop-up. Jak działają i jak można ich używać?

Szukasz nowego sposobu na kontakt z klientami? Sposobu, który będzie charakteryzował się szybkością, nie będzie wymagał od Ciebie długiego czasu na wdrożenie, a jednocześnie sprawi, że Twoi klienci będą zadowoleni z obsługi dostępnej „za jednym kliknięciem”? Jeśli czytając powyższy opis potakujesz, to mamy dla Ciebie dobrą wiadomość. Stworzyliśmy i udostępniliśmy całkowicie nowe narzędzie, które na […]

Live Chat – czym są Czaty i jak ich używać? | Blog GetResponse

Kiedy mieliśmy już za sobą szkolenia wstępne, wprowadzające do roli PO i ruszyliśmy z cykliczną wymianą wiedzy, a także ujednoliciliśmy oraz uporządkowaliśmy sposób tworzenia i zapisu wymagań, nadszedł czas na zmianę sposobu codziennego działania. Zaczęliśmy zatem reformować istniejące spotkania na linii Zespoły IT ↔ Product Development, które już wcześniej (o czym mogliście przeczytać w naszym pierwszym artykule) zostały powołane w scrumowym duchu i nomenklaturze. I właśnie w związku z tym, czekała nas mała niespodzianka.

    Praca Scrum Mastera z Product Ownerami – część III

    Subskrybuj, aby otrzymywać top artykuły, wskazówki i porady marketingowe.

    GetResponse S.A. potrzebuje danych zawartych w tym formularzu w celu dostarczenia Ci materiałów, o które wnioskujesz. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.
    logoTitle
    Zacznij przygodę
    z online marketingiem
    ZACZNIJ ZA DARMO