


Poznaj gotowe rozwiązania i przykłady działań marketingowych wykorzystujących okazje zawarte w Planerze Marketera, wraz z zastosowaniem narzędzi do online marketingu.
Planer Marketera – jak wykorzystać kalendarz marketingowy do tworzenia kampanii?

Pop-upy (inaczej wyskakujące okienka, w tym formularze pop-up) – pomagają zyskać nowych członków listy subskrypcyjnej i klientów, przedstawić ofertę oraz nowości. Z drugiej zaś strony (w tym miejscu mowa o źle zaprojektowanych pop-upach!) mogą ...
Formularze pop-up. Jak działają i jak można ich używać?

Przeczytaj nasze roczne podsumowanie i dowiedz się jak GetResponse pomogło firmom docierać do ich odbiorców i sprzedawać więcej w 2022 r. Zobacz chronologiczny przegląd naszych innowacji i zapowiedź tego, co mamy zaplanowane na 2023 r.
Przegląd roku w GetResponse: podsumowanie 2022 i plany na 2023

Sezon świąteczny jest tuż za rogiem. Czas więc zaplanować i ustawić wysyłkę świątecznych kampanii email marketingowych! Dowiedz się, jak przygotować, a następnie przeprowadzić udane kampanie sezonowe z okazji Halloween, Black Friday oraz Cyber Monday...
Pomysły na świąteczne kampanie email marketingowe

Pierwsze pozycje w płatnych reklamach Google generują CTR (click through rate – współczynnik klikalności) na poziomie niemal 8%*(1). To oznacza, że 8 na 100 użytkowników, którzy kliknęli w link sponsorowany w wyszukiwarce Google dokonało zakupu...
Ile kosztuje reklama Google Ads?

Dowiedz się, od czego zacząć tworzenie kampanii Google Ads, aby osiągnąć najlepsze rezultaty i uniknąć niepotrzebnych kosztów.
Google Ads – jak zacząć? Przewodnik krok po kroku

Dowiedz się, czym jest remarketing i jak w skuteczny sposób zoptymalizować konwersje, aby zyskać przewagę nad konkurencją.
Remarketing – czym jest, jak działa i jak z niego korzystać?
