


Chcąc sprzedawać skutecznie, trzeba opracować dokładną strategię działania i zastosować techniki, które pozwolą osiągnąć odpowiednio wysoką skuteczność. W przypadku e-commerce od lat są nimi cross-selling i up-selling. Sprawdźmy zatem, co warto o nich wiedzieć i czy rzeczywiście działają.
Cross selling i up selling w ecommerce – przewodnik

Dowiedz się, czym jest call to action, jak skutecznie wzywać do działania w newsletterach i na stronach oraz w jaki sposób maksymalizować efekty swoich kampanii.
Call to action (CTA) – co to jest i jak skutecznie wezwać do działania

Dowiedz się jak możesz wykorzystać szablon lejka sprzedażowego w swoich działaniach i zamienić odwiedzających Twoją stronę w Twoich klientów!
Lejek sprzedażowy – przykład i szablon, który pozwoli Ci rozwinąć sprzedaż

Poznaj najlepsze narzędzia do marketingu sklepów internetowych, które pomogą Ci zbudować stabilny wzrost sprzedaży.
Najlepsze narzędzia do marketingu ecommerce

Czy zdarzyło Ci się kliknąć w reklamę Google lub w mediach społecznościowych i trafić na stronę internetową, która zawierała ofertę idealnie do Ciebie dopasowaną, a każde słowo na stronie Cię w tym przekonaniu utwierdziło? Taka strona to landing page. Landing page (inaczej: strona docelowa lub strona lądowania) to witryna internetowa, która ma tylko jeden cel: […]
Landing page – przykłady i wskazówki oparte na danych
