


Dowiedz się, czym jest geolokalizacja, w jaki sposób ustalane jest położenie oraz jak możesz wykorzystać wiedzę na temat geolokalizacji w celu zwiększenia konwersji.
Czym jest geolokalizacja i jak działa?

Dowiedz się, czym jest double opt in, czyli zapis z potwierdzeniem subskrypcji oraz w jaki sposób może mieć wpływ na skuteczność Twoich kampanii email marketingowych.
Double opt-in – na czym polega subskrypcja z potwierdzeniem i jak ją stosować?

Dowiedz się, czym jest churn, jaki może mieć wpływ na Twoje zarobki oraz w jaki sposób wdrożyć skuteczną strategię retencji w Twojej firmie.
Churn – czym jest, z czego wynika i jak zachować klientów na długo

Jak wysunąć się na prowadzenie w zaciętym wyścigu do skrzynki odbiorczej klienta? Możesz to osiągnąć, m.in. optymalizując preheader. Wyeliminowanie powszechnych błędów w jego treści sprawi, że wyprzedzisz konkurentów, a Twoje współczynniki otwarć wzr...
Preheader – jak uniknąć błędów które powodują spadek wskaźnika otwarć

Chcesz rozwijać biznes za pomocą email marketingu? Zacznij od budowania bazy mailingowej. Nie wiesz, jak to zrobić? Czytaj dalej, a rozjaśnimy Ci temat. W tym artykule znajdziesz mnóstwo pomysłów i porad na temat tego, jak budować bazę mailingową od ...
Lista mailingowa – jak prawidłowo budować bazę kontaktów

W tym artykule zamierzam przede wszystkim przedstawić najlepsze pomysły na lead magnets – takie, które pomogą Ci stworzyć bazę adresową i szybciej generować więcej leadów.
Lead magnet – czym jest + 25 przykładów na skuteczne wykorzystanie

Dowiedz się, czym jest newsletter, poznaj typy wiadomości i sprawdź, w jaki sposób możesz go użyć do budowania relacji z klientami i wspierania sprzedaży.
Newsletter – co to jest i jak tworzyć skuteczne wiadomości?
