Pop-upy (inaczej wyskakujące okienka, w tym formularze pop-up) – pomagają zyskać nowych członków listy subskrypcyjnej i klientów, przedstawić ofertę oraz nowości. Z drugiej zaś strony (w tym miejscu mowa o źle zaprojektowanych pop-upach!) mogą zniechęcić użytkownika do pozostania na stronie internetowej. Jak je stosować, aby zachęcały użytkownika do pozostania na stronie, a także aby przynosiły […]

Okna pop-up. Jak działają i jak można ich używać?

Email marketing to skuteczna forma promocji, która angażuje Twoich odbiorców i równocześnie pomaga promować prowadzoną przez Ciebie działalność. W czasie rzeczywistym Twoi subskrybenci mogą otrzymywać od Ciebie oferty usług i produktów. Mailing nie generuje przy tym zbędnych kosztów, takich jak druk czy rozsyłka, a co ważniejsze – na bieżąco możesz monitorować, czy odbiorca Twojej reklamy otwiera, czyta i korzysta ze złożonej mu przez Ciebie propozycji. Dlatego właśnie email marketing wciąż pozostaje kluczowym kanałem komunikacji marketingowej dla wielu przedsiębiorstw.

Kampanie email marketingowe. Jak zaplanować skuteczne działania w 20 krokach

logoTitle
Zacznij przygodę
z online marketingiem
ZACZNIJ ZA DARMO