Przyciągnij uwagę odbiorców przekonującymi reklamami i kieruj ruch na landing page. Zachęcaj do zapisu, wykorzystując lead magnet,
i wypełnij lejek nowymi leadami.
Oprogramowanie
do generowania leadów
Buduj ścieżki klienta prowadzące do konwersji i zmieniaj anonimowe kontakty
w leady, fanów i klientów.
Wykorzystaj ten pakiet, aby:
Zdefiniować grupę docelową i przyciągać odbiorców
Budować relacje
z odbiorcami
z odbiorcami
Dzięki skutecznym narzędziom do generowania leadów, możesz angażować klientów i zbliżyć ich do marki. Udostępniaj ciekawe treści
i wysyłaj precyzyjnie dopasowane wiadomości email.
NIEZBĘDNE NARZĘDZIA:
- Email marketing
- Marketing automation
- Webinary
-
Gotowe szablony
Zwiększyć zaangażowanie dzięki personalizacji
Wykorzystaj dane kontaktów do targetowania i wysyłania kampanii mailingowych. Angażuj odbiorców za pomocą specjalnych ofert i treści
i pozyskuj wśród nich lojalnych klientów.
NIEZBĘDNE NARZĘDZIA:
-
Segmentacja
- Facebook Ads
- Marketing automation
Możliwości generowania leadów są na czele moich ulubionych funkcji. GetResponse udostępnia świetne narzędzia, które ułatwiają oferowanie, promowanie i dostarczanie wartościowych treści takich jak ebooki i poradniki. Statystyki i raporty pozwalają jasno ocenić, co działa, a co nie.
Jeśli chcesz generować leady i klientów bez skomplikowanych i drogich systemów, polubisz platformę GetResponse.
Wypełnij lejek marketingowy nowymi leadami
Rozpocznij generowanie leadów, korzystając z narzędzi, które zbliżają Cię do klientów. Prowadź kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie bezpośrednio z GetResponse, aby zwrócić uwagę odbiorców i zamienić ruch na stronie w źródło nowych okazji sprzedażowych.
Przyciągnij klientów
Aby pozyskać nowe leady, Twój biznes musi być widoczny dla Twojej grupy docelowej. Promuj markę i ofertę, korzystając z reklam na Facebooku
i Instagramie. Prowadź kampanie
i zarządzaj nimi w jednym miejscu –
i zamień anonimowy ruch na stronie
w okazje do pozyskania klientów.
Pokaż markę i buduj relacje
Skieruj ruch na landing page. Pokaż odbiorcom, kim jesteś i co Cię wyróżnia. Udostępniaj ciekawe treści, aby zachęcić odbiorców do zapisu i pozyskuj ich dane za pomocą wbudowanych formularzy zapisu.
Zautomatyzuj proces budowy bazy za pomocą lejków konwersji
Wybierz jeden z gotowych lejków do budowania listy. Wybierz szablon scenariusza z gotowymi reklamami na Facebooka i Instagrama, landing pages
i serią automatycznych wiadomości email, aby zyskać jak najlepsze wyniki
i automatycznie generować leady.
Integracje, które dopełnią rozwój Twojej listy
Stwórz własny zestaw narzędzi, aby mieć łatwy dostęp do zarządzania procesem pozyskiwania leadów. Zintegruj konto z innymi platformami – będziesz gotowy, kiedy ruch zacznie płynąć.
ZOBACZ WSZYSTKIE INTEGRACJE ›



Wskazówki i zasoby, które pomogą Ci dobrze zacząć

Dowiedz się, na czym polega generowanie leadów. Zbuduj bazę kontaktów i poprowadź potencjalnych klientów przez proces sprzedażowy, aż będą gotowi do zakupu.
POBIERZ TERAZ ›
Jeśli szukasz bardziej zaawansowanego szkolenia, weź udział w naszym Programie budowania listy. Zapisz się już dziś
i dowiedz się, jak szybko rozpocząć proces rozwijania listy mailingowej.
Dostarczaj wyjątkowych doświadczeń,
które budują relacje i zachęcają do działania
Buduj relacje z leadami, korzystając z narzędzi do ich angażowania. Stwórz serię ciekawych wiadomości email wysyłanych po zapisie, aby zaprezentować odbiorcom swoją ofertę. Udostępniaj najlepsze treści, przeprowadzaj webinary, dzięki którym Cię lepiej poznają, i poznaj ich zwyczaje i preferencje.
Planuj i automatyzuj komunikację
Wykorzystaj narzędzia do email marketingu, żeby powitać nowe kontakty i budować relacje. Marketing automation pozwoli Ci przeprowadzić automatyczne kampanie marketingowe w oparciu o konkretne czynności, które odbiorcy wykonują w wiadomościach email i na stronach, lub warunki, które mają spełnić, kiedy wchodzą w interakcje z Twoimi treściami.
Łącz się na żywo
lub na żądanie
Chcesz się podzielić informacjami na temat produktu lub usługi? Przeprowadź webinar i pokaż klientom, kto stoi za marką. Wykorzystaj go jako okazję do przyciągnięcia nowych klientów. Webinar możesz przeprowadzić na żywo lub wykorzystać nagranie udostępniane na żądanie.
Przyciągnij odbiorców darmowymi treściami
Jeśli masz stronę internetową lub bloga, stwórz ebooka z najpopularniejszymi treściami i promuj go za pomocą lejka
z lead magnetem, aby przyciągnąć potencjalnych klientów i angażować obecne kontakty. Dzięki gotowym scenariuszom, lejek zbuduje się sam
i automatycznie będzie generował nowe leady.
Skorzystaj z gotowych szablonów
Chcesz oszczędzić czas i zasoby – a może dopiero zaczynasz? Szablony newsletterów, scenariusze marketing automation i landing pages zoptymalizowane pod kątem SEO ułatwią Ci pracę.
Integracje, dzięki którym zwiększysz zasięg
Zintegruj konto GetResponse z kluczowymi narzędziami do analizy i zarządzania treścią, aby badać wyniki kampanii marketingowych i dotrzeć do szerszej grupy odbiorców.
ZOBACZ WSZYSTKIE INTEGRACJE ›




Zobacz, jak wygląda generowanie leadów u innych klientów GetResponse
-
Ponad 1000 nowych leadów w ciągu miesiąca
InfoShare Academy promuje kursy online przy użyciu ebooka jako lead magnetu. Zobacz, jak narzędzia pozyskiwania leadów od GetResponse pomagają w rozbudowie listy mailingowej.
-
Segmentacja i analiza
na szóstkęAnaliza statystyczna emaili jest niezbędnym elementem sukcesu Twojej kampanii. Zobacz,
PRZECZYTAJ CAŁY ARTYKUŁ ›
w jaki sposób Submission Technology osiąga wskaźnik otwarć powyżej 31% i niemal 8% kliknięć. -
Budowanie relacji z leadami
Zobacz, jak Alex Terrier używa GetResponse,
PRZECZYTAJ CAŁY ARTYKUŁ ›
aby pozostać w kontakcie ze swoimi fanami
i uczestnikami kursu online, podczas koncertowania na całym świecie.
Zmieniaj kontakty w klientów w oparciu o dane
Analizuj zaangażowanie i zachowanie kontaktów na stronie, landing pages i w wiadomościach email,
aby poznać ich preferencje. Wykorzystaj tę wiedzę do kwalifikowania leadów i tworzenia precyzyjnie stargetowanych kampanii, które zwiększą sprzedaż.
Segmentuj bazę, by zwiększyć skuteczność
Twoje konto w GetResponse pełne jest konkretnych danych. Analizuj je z pomocą zaawansowanych narzędzi do wyszukiwania i segmentacji i twórz segmenty w oparciu o charakterystykę odbiorców, ich zainteresowania i preferencje. Wykorzystaj tę wiedzę w następnej kampanii, by dostarczać oferty dopasowane do konkretnych potrzeb.
Skieruj odbiorców
z powrotem na stronę
Wykorzystaj piksel Facebooka, zainstalowany od razu we wszystkich szablonach landing pages. Twórz reklamy, aby targetować osoby, które odwiedziły wcześniej Twoją stronę, ale nie zapisały się (ani nic nie kupiły) i odzyskaj ich uwagę.
Nagradzaj lojalność
i zaangażowanie
Automatycznie przypisuj tagi i punkty scoringowe w oparciu o to, co i gdzie robią odbiorcy. Nadawaj punkty automatycznie w oparciu o poziom zaangażowania. Potem użyj marketing automation, aby odzyskać mniej zaangażowane kontakty i docenić największych fanów.
Pomocne materiały do angażowania leadów i zwiększenia konwersji

Sprawdź, jak możesz wykorzystać treści dynamiczne w kampaniach email, by tworzyć spersonalizowane doświadczenie klienta.
POBIERZ ›
Tu znajdziesz wyjaśnienie kluczowych wskaźników i sposoby na polepszenie wyników. W tym przewodniku zebraliśmy
20 pomysłów na optymalizację Twoich kampanii.
Aby Twój biznes się rozwijał, musisz przygotować go na generowanie leadów, powitanie ich
i budowanie z nimi relacji, aż staną się lojalnymi fanami Twojej marki.
Wypróbuj nasze skuteczne narzędzia do generowania leadów. Twórz i wyświetlaj przekonujące reklamy, landing pages i wiadomości email, które zapewnią skuteczne kampanie dostarczające nowych leadów.
ZAŁÓŻ DARMOWE KONTO