
7,31% unikalnych kliknięć
przy systematycznych testach A/B
31.14%
unikalnych otwarć
7.31%
unikalnych kliknięć
99.2%
dostarczalność
unikalnych otwarć
unikalnych kliknięć
dostarczalność
Submission Technology to wiodąca agencja lead generation, której misją jest pomaganie firmom w rozwoju i odnoszeniu sukcesów za pomocą innowacyjnej technologii i rozwiązań dla marketingu w modelu efektywnościowym.
Segmentacja listy kontaktów i regularne testy A/B pozwalają sprawdzić, co rzeczywiście działa w przypadku konkretnych grup odbiorców. Zbieramy i analizujemy dane i działamy odpowiednio w kolejnych kampaniach."
Submission Technology wyszukują najbardziej aktywnych użytkowników z najlepszymi wskaźnikami otwarć,
jak najmniejszą liczbą zgłoszeń spamu i bez zwrotów.
O 50% więcej otwarć niż średnia w branży online marketingowej*
O 149% więcej kliknięć niż średnia w branży online marketingowej*
O 28% więcej otwarć niż średnia w branży online marketingowej*
O 121% więcej kliknięć niż średnia w branży online marketingowej*
Submission Technology wyszukują najbardziej aktywnych użytkowników z najlepszymi wskaźnikami otwarć,
jak najmniejszą liczbą zgłoszeń spamu i bez zwrotów.
Submission Technology korzysta z raportów kliknięć w GetResponse, żeby ocenić, jakie treści działają najlepiej i dostosować kolejne treści, wyciągając wnioski.
20Cogs Gif Testing
O 69% więcej otwarć niż średnia w branży online marketingowej*
O 82% więcej kliknięć niż średnia w branży online marketingowej*
"W niektórych przypadkach, GIFy mogły zmniejszyć dostarczalność z powodu większego stosunku obrazu do tekstu. Jednak jeśli zaangażowanie jest wysokie, nie ma negatywnego wpływu na dostarczalność."
Ich zespół deweloperski stworzył własny system analityczny, który integruje się z GetResponse i pobiera dane przez API. System oznacza wiadomości email, których wyniki polepszają lub pogarszają się, i wysyła powiadomienia, np. kiedy liczba zwrotów jest zbyt wysoka.
Kwietniowe wiadomości email OhMyDosh.co.uk.
Wykres pokazujący wyniki na przestrzeni miesiąca.
W planie MAX dostępny jest onboarding dla klientów i indywidualna opieka account managera.
"Proś account managera o odpowiedzi na pytania i informacje. On zna więcej szczegółów, może porozmawiać z zespołem zajmującym się dostarczalnością i pomóc z kolejnymi pomysłami."
Przy średnim wskaźniku otwarć na poziomie ponad 82% i średnim wskaźniku kliknięć na poziomie około 27%,
emaile powitalne to Twój sposób na wysoką konwersję.
Zobacz, jak różnią się średnie wskaźniki email marketingowe na całym świecie.
Współczynnik otwarć | Współczynnik kliknięć | Współczynnik wypisów | Współczynnik spamu |
---|---|---|---|
82.21% | 26.76% | 1.23% | 0.07% |