7,31% unikalnych kliknięć
przy systematycznych testach A/B

31.14%

unikalnych otwarć

7.31%

unikalnych kliknięć

99.2%

dostarczalność

Submission Technology to wiodąca agencja lead generation, której misją jest pomaganie firmom w rozwoju i odnoszeniu sukcesów za pomocą innowacyjnej technologii i rozwiązań dla marketingu w modelu efektywnościowym.

  • BRANŻA:MARKETING
  • PLAN: MAX

Cele

  • Wyższe zaangażowanie
  • Najwyższa dostarczalność
  • Decyzje podejmowane na podstawie danych

Narzędzia

  • Testy A/B
  • Zaawansowana segmentacja
  • Zaawansowane API

Rozwiązanie: Segmentacja listy kontaktów i systematyczne testy A/B

Segmentacja listy kontaktów i regularne testy A/B pozwalają sprawdzić, co rzeczywiście działa w przypadku konkretnych grup odbiorców. Zbieramy i analizujemy dane i działamy odpowiednio w kolejnych kampaniach."

Gemma Seager,
Team Leader, Email & Push Notifications w Submission Technology

Zaawansowana segmentacja

Submission Technology wyszukują najbardziej aktywnych użytkowników z najlepszymi wskaźnikami otwarć,
jak najmniejszą liczbą zgłoszeń spamu i bez zwrotów.

Kluczowe grupy to:

  • Segmenty mężczyzn i kobiet
  • Nowe i stare kontakty
  • Najbardziej lub najmniej zaangażowane kontakty

Oto przykład treści dla segmentów kobiet i mężczyzn
na stronie ProductTestingUSA.com

27.58%Wskaźnik unikalnych otwarć23.49%
7.31%Wskaźnik unikalnych kliknięć6.44%

O 50% więcej otwarć niż średnia w branży online marketingowej*

O 149% więcej kliknięć niż średnia w branży online marketingowej*

O 28% więcej otwarć niż średnia w branży online marketingowej*

O 121% więcej kliknięć niż średnia w branży online marketingowej*

* Email marketing w liczbach

Testy A/B

Submission Technology wyszukują najbardziej aktywnych użytkowników z najlepszymi wskaźnikami otwarć,
jak najmniejszą liczbą zgłoszeń spamu i bez zwrotów.

Submission Technology korzysta z raportów kliknięć w GetResponse, żeby ocenić, jakie treści działają najlepiej i dostosować kolejne treści, wyciągając wnioski.

20Cogs Gif Testing

Wskaźnik unikalnych otwarć:31.14%
Wskaźnik unikalnych kliknięć5.3%

O 69% więcej otwarć niż średnia w branży online marketingowej*

O 82% więcej kliknięć niż średnia w branży online marketingowej*

"W niektórych przypadkach, GIFy mogły zmniejszyć dostarczalność z powodu większego stosunku obrazu do tekstu. Jednak jeśli zaangażowanie jest wysokie, nie ma negatywnego wpływu na dostarczalność."

Przemysław Depka Prondzinski, MAX Onboarding Manager
w GetResponse

Statystyki

Ich zespół deweloperski stworzył własny system analityczny, który integruje się z GetResponse i pobiera dane przez API. System oznacza wiadomości email, których wyniki polepszają lub pogarszają się, i wysyła powiadomienia, np. kiedy liczba zwrotów jest zbyt wysoka.

Kwietniowe wiadomości email OhMyDosh.co.uk.

Wykres pokazujący wyniki na przestrzeni miesiąca.

Co nas wyróżnia?

Własny Customer Experience Manager

W planie MAX dostępny jest onboarding dla klientów i indywidualna opieka Customer Experience Manager.

Bug your Customer Experience Manager for answers and information. They can see things in more detail, can speak to their deliverability team and help with further ideas.

Gemma Seager,
Team Leader, Email & Push Notifications w Submission Technology
Narzędzia zaprezentowane w tym case study dostępne są
w tym planie cenowym:
PROFESSIONAL już od 379 zł/m-c

Pomogę Ci przeprowadzić
test A/B wiadomości powitalnej.

Przy średnim wskaźniku otwarć na poziomie ponad 82% i średnim wskaźniku kliknięć na poziomie około 27%,
emaile powitalne to Twój sposób na wysoką konwersję.

Emaile powitalne

Zobacz, jak różnią się średnie wskaźniki email marketingowe na całym świecie.

Współczynnik otwarć Współczynnik kliknięć Współczynnik wypisów Współczynnik spamu
82.21% 26.76% 1.23% 0.07%
  1. Zaplanuj serię wiadomości powitalnych pod kątem różnych poziomów konwersji.
    • TRAFNOŚĆ: Czy to są treści, jakich potrzebuję?
    • ZAUFANIE: Czy mogę zaufać tej firmie?
    • WPROWADZENIE: Co mam zrobić dalej?
    • BEZPIECZEŃSTWO: Czy robienie interesów z tą firmą jest bezpieczne?
    • POTWIERDZENIE: Czy dobrze wybrałem?
How to onboard new customers with welcome emails
  1. Dostosuj ten szablon automatyzacji, aby przetestować, które emaile najlepiej działają w różnych grupach odbiorców.

Zacznij za darmo

Zacznij za darmo | Bez karty kredytowej