Sposoby na zaangażowanie klienta

Zbuduj strategię komunikacji marketingowej opartą na danych i wchodź w interakcje z Twoimi odbiorcami, wykorzystując narzędzia stworzone do angażowania na wielu kanałach.

ZACZNIJ ZA DARMO
UMÓW SIĘ NA DEMO – DLA DUŻYCH FIRM ›

Kompletna platforma do online marketingu
dla zaangażowania klienta

  • Zaangażuj odwiedzających

    dzięki pop-upom, powiadomieniom web push
    i czatom na żywo.

  • Pielęgnuj relacje

    przy pomocy email marketingu
    i autoresponderów dopasowanych do etapu lejka.

  • Zatrzymaj klientów

    dzięki kampaniom marketing automation wykorzystującym segmentację opartą na danych.

Narzędzia zaprojektowane, aby
angażować na wielu kanałach

Bądź tam, gdzie są Twoi klienci, aby żadne z Was nie przegapiło żadnej okazji. Prowadź kampanie wielokanałowe przy pomocy jednej platformy, która ma wszystkie narzędzia, których potrzebujesz.

Bądź w kontakcie z odbiorcami:

Zwiększaj zaangażowanie klientów
i zatrzymaj ich na dłużej

ZAAWANSOWANA SEGMENTACJA

Twórz precyzyjne segmenty
w oparciu o dane

Zaawansowana segmentacja pozwala na grupowanie odbiorców w segmenty o wspólnych cechach. Możesz uporządkować listy na podstawie scoringu i tagów, aby dotrzeć do wybranych grup.

Wykorzystaj dane o zachowaniu i zaangażowaniu klientów oraz historię ich zakupów, aby tworzyć bardziej precyzyjne i absorbujące kampanie.

Segmentacja odbywa się w czasie rzeczywistym. Gdy tylko kontakt spełnia określone warunki, zostaje automatycznie dodany do odpowiedniego segmentu.

EMAIL MARKETING

Twórz kampanie email,
które zrobią różnicę

Twórz zachwycające wiadomości bez kodowania HTML, używając naszego łatwego w obsłudze edytora wiadomości. Narzędzia do segmentacji i optymalizacji wysyłek pomogą Ci uzyskać wysokie wskaźniki otwarć i kliknięć.

Autorespondery:
Zautomatyzuj wiadomości, które chcesz wysłać subskrybentom o konkretnej porze lub z danej okazji.

Newslettery:
Wysyłaj odbiorcom jednorazowe newslettery z aktualnościami, aby byli na bieżąco.

MARKETING AUTOMATION

Pielęgnuj relacje z klientami dzięki automatyzacji opartej na danych

Wysyłaj emaile, powiadomienia web push lub SMS-y na podstawie zachowania klienta i danych. Pielęgnuj relacje, pozyskuj nowych klientów i utrzymuj już istniejących, dzięki cyklom automation i spersonalizowanym treściom.

  • Przypisuj punkty i segmentuj kontakty, aby wysyłać dopasowane treści
  • Twórz niestandardowe zdarzenia na podstawie aktywności Twoich odbiorców
  • Automatycznie uruchamiaj akcje na podstawie warunków, zdarzeń i filtrów
  • DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O MARKETING
    AUTOMATION ›

GOTOWE SZABLONY

Profesjonalne szablony specjalnie dla Ciebie

Zajrzyj do biblioteki, w której znajdziesz ponad 200 gotowych szablonów stworzonych z myślą o konwersji. Każdy z nich możesz edytować, dodać swój branding i treści.

Emaile

Wzmocnij przekaz profesjonalnie przygotowanymi wiadomościami

Automatyzacja

Rozkręć biznes przy pomocy gotowych cykli automation

Pop-upy NOWOŚĆ

Przyciągnij uwagę odwiedzających,
wykorzystując gotowe pop-upy

WYPRÓBUJ ZA DARMO I PRZETESTUJ SZABLONY ›
POWIADOMIENIA WEB PUSH

Zachęć odbiorców do powrotu na stronę i zwiększ konwersję

Docieraj do odbiorców z odpowiednią wiadomością za każdym razem, gdy są online. Zwiększ wskaźnik subskrypcji z własnymi prośbami o zgodę, odzyskaj porzucone koszyki i ruch na stronie i promuj oferty specjalne.

Możesz dostosować okna powiadomień, aby pasowały do Twojego brandingu i przyciągały uwagę.

Powiadomienia push przypominają kupującym o dokończeniu zakupów – to przydatne narzędzie, biorąc pod uwagę, że 74% zamówień online jest porzucanych, co przyczynia się do utraty przychodów.

POP-UPY NOWOŚĆ

Przyciągnij uwagę odwiedzających dynamicznymi pop-upami

Upewnij się, że odwiedzający nie przegapią aktualizacji i ofert, dzięki przyciągającym uwagę pop-upom, bannerom i paskom.

Teraz możesz z łatwością tworzyć pop-upy w GetResponse bez żadnego kodowania i uruchamiać je z zasadami i wyzwalaczami dostosowanymi do Twoich odbiorców.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O POP-UPACH ›
LIVE CHAT

Buduj relacje z klientami
w czasie rzeczywistym

Bądź w kontakcie z klientami wtedy, gdy Cię potrzebują. Przenieś swoją obsługę klienta na nowy poziom, dzięki czatom osadzonym w emailach, na landing pages i stronach WWW.

Możesz ustawić statusy, powiadomienia i automatyczne odpowiedzi tak, aby Twoje czaty były dostępne nawet wtedy, gdy Ty nie jesteś.

Możesz osadzić formularz dla odwiedzających w czacie, aby zbierać więcej informacji o gościach strony i skontaktować się z nimi mailowo.

SMS MARKETING

Dotrzyj bezpośrednio do klientów dzięki SMS-om

Zautomatyzowany SMS marketing jest najprostszym i najbardziej skutecznym sposobem na utrzymanie zaangażowania klientów. Dostosuj warunki i wyzwalanie do aktywności/braku aktywności Twoich odbiorców, aby zapewnić sobie wysoki wskaźnik otwarć.

GetResponse MAX pozwala na dodanie kampanii SMS do Twoich cyklów marketing automation dla bardziej osobistego podejścia.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O SMS MARKETINGU ›

Spersonalizuj doświadczenie klienta, aby utrzymać zaangażowanie.

Narzędzia, które pomogą Ci stworzyć spójne doświadczenie klienta

Wykorzystaj potencjał narzędzi GetResponse do online marketingu, zaprojektowanych z myślą o rozwoju Twojej firmy.
  • Kreator stron

    Stwórz stronę WWW,
    aby zapewnić swojej firmie widoczność w Internecie.

  • Webinary

    Nawiąż relacje z odbiorcami,
    pokaż swoją ekspertyzę i buduj zaufanie do Twojej marki.

  • Lejek konwersji

    Stwórz lejek marketingowy łączący wszystkie funkcje, których potrzebujesz.

  • Płatne reklamy

    Twórz, uruchamiaj płatne reklamy
    i monitoruj ich wyniki w jednym miejscu.

  • Formularze zapisu

    Rozwijaj bazę kontaktów
    z formularzami, które
    łatwo umieścisz na stronie.

  • Zarządzanie bazą

    Zarządzaj listami kontaktów
    za pomocą sprawdzonych narzędzi organizacyjnych.

Zobacz historie klientów

Materiały, które pomogą Ci skutecznie angażować klientów

Zaangażowanie klienta w pigułce

Dlaczego zaangażowanie klienta jest tak ważne?
Zaangażowanie klienta mierzy, jak bardzo ludzie są związani z Twoją marką. Jest to ważna część strategii komunikacji marketingowej online, ponieważ jest jednym z głównych czynników prowadzących do zakupu.
Czym różni się zaangażowanie klienta od retencji?
Zaangażowanie klienta polega na budowaniu relacji z Twoimi klientami. Im większe ich zaangażowanie w markę, tym bardziej są wobec niej lojalni. Celem utrzymania (retencji) klienta jest powrót odwiedzających na Twoją stronę, aby mieć kolejną szansę na konwersję.
Jakie rozwiązanie jest najlepsze dla zaangażowania i retencji klienta?
Najlepsze rozwiązania w zakresie zaangażowania i utrzymania klienta opierają się na danych i są dopasowane pod konkretne grupy odbiorców. Strategia powinna odpowiadać na potrzeby klientów i zwiększać zaufanie do marki. Powinno się stale pracować nad utrzymaniem zaangażowania klientów – opracowaliśmy w tym celu szablony, które pomogą podtrzymać zainteresowanie kontaktów.

Spersonalizuj doświadczenie klienta, aby utrzymać zaangażowanie.