1200 nowych kontaktów w ciągu miesiąca dzięki kampanii z wykorzystaniem ebooka.
1200
nowych kontaktów
w ciągu miesiąca
1,31 PLN
koszt pozyskania
kontaktu

InfoShare Academy oferuje intensywne kursy programowania od podstaw, które umożliwiają rozpoczęcie kariery w IT.
- Branża
- Kursy i szkolenia
- Plan
- Ecommerce Marketing
Cele
- Budowa bazy kontaktów wśród użytkowników FB
- Personalizacja komunikacji na podstawie aktywności użytkowników
- Zwiększenie sprzedaży
Narzędzia
-
Lead magnet
-
Pop-up na stronie
-
Reklama kontaktowa na FB
Rozwiązanie: Kampania lead generation z wykorzystaniem ebooka „125 pojęć programistycznych na start”
Jesteśmy jedną z niewielu firm w branży, która prowadzi działania content marketingowe. Wykorzystujemy newsletter, aby budować relacje z osobami, które zastanawiają się nad rozpoczęciem kursu programowania. Regularnie dostarczamy im wartościowe informacje.”

Chcemy docierać do osób, które dopiero zaczynają myśleć o nauce programowania. Zależy nam na edukacyjnym charakterze działań. Naszą przewagą konkurencyjną jest jakość naszych szkoleń, którą mogą potwierdzić nasi absolwenci. My możemy ją odzwierciedlić jakością oferowanego contentu.”
Co robi różnicę?
Skuteczny lead magnet
Za pomocą tego ebooka chcieliśmy zrealizować dwa cele:
- Rozwiać ewentualne obawy osób, które uważają, że nauka programowania jest zbyt trudna i pomóc im przyswoić żargon w branży IT.
- Przygotować materiał dla przyszłych kursantów, który pomoże im przygotować się do zajęć.”

Narzędzia wykorzystywane do budowy listy kontaktów
dostępne są w pakiecie:

Tworząc lead magnet pomyśl o tym, co będzie znaczył dla odbiorcy i w jaki sposób może świadczyć o Tobie.
-
Zastanów się do kogo kierujesz lead magnet.
Stwórz personę i pomyśl o tym, jakie problemy możesz pomóc jej rozwiązać. Warto przyjrzeć się temu, czego może poszukiwać odbiorca w kontekście usług, które Ty możesz mu finalnie zaoferować.
W naszym przypadku jesteśmy czujni i wrażliwi na pytania, obawy i wątpliwości, z którymi borykają się kandydaci na kursy programowania. Na część ich pytań i wątpliwości staramy się odpowiadać w darmowych materiałach, które udostępniamy.
-
Doprecyzuj cel, jaki chcesz zrealizować za jego pomocą.
Jeśli celem ma być maksymalna liczba pobrań lub zdobycie jak największej liczby kontaktów do newslettera - uwzględnij to podczas tworzenia lead magnetu. Jeśli zależy Ci na zbudowaniu sieci wartościowych kontaktów, z którymi planujesz komunikować się w przyszłości - warto postawić na mięsiste treści, które utrzymują w odbiorcy “głód wiedzy” i którym będziesz w stanie zapewnić ciągłość dostarczania równie nasyconych w informacje materiałów.
-
Dostosuj formę do odbiorców.
Ebook, checklista, narzędziownik, planer - to tylko kilka propozycji formy, w jakiej możesz podać odbiorcom dedykowane im informacje. Jeśli masz wiele do przekazania, a misja edukacyjna przewyższa tę rozrywkową - postaw na formę o większym ciężarze, jak ebook. Jednak ostatecznie tego, po co chętniej sięgają Twoi odbiorcy dowiesz się - testując różne formy darmowych lead magnetów na “żywym organizmie”.
-
Pokaż, że jesteś ekspertem w branży.
Że to u Ciebie warto szukać odpowiedzi na dalsze pytania z dziedziny. Zadbaj o to, aby informacje i przekazywana w materiałach wiedza była na jak najwyższym poziomie. Postaraj się zaprezentować materiały wyłącznie autorskie, spod pióra Twoich ekspertów. My, jako szkoła programowania w materiałach typu lead magnet staramy się przekazywać informacje spisane specjalnie na potrzeby tej formy publikacji, dbając o unikalny charakter przekazywanych porad.
-
Zadbaj o spójność z Twoją marką.
To miejsce, w którym możesz delikatnie zaprezentować swoją markę i zacząć oswajać odbiorcę ze swoją identyfikacją wizualną oraz sposobem komunikowania się. Jeśli młodzieżowy język ma być Twoją cechą charakterystyczną - zacznij komunikować się w ten sposób już na tym etapie.
To od Ciebie i od tego jak przygotujesz materiał zależy, czy odbiorcy będą rozpoznawać, kojarzyć Cię i odróżniać od konkurencji. Warto zapewnić im spójność komunikatów, z którymi będą spotykać się w kontakcie z Twoją marką, również w procesie obsługi i sprzedaży.