Na jakiej zasadzie działa 30-dniowy dostęp do funkcjonalności premium?
Począwszy od września 2021, GetResponse ma swojej ofercie darmowe konto. Przez pierwsze 30 dni użytkowania otrzymujesz dostęp do funkcjonalności premium. W każdej chwili możesz przejść na jeden z planów płatnych. Pamiętaj, że jeśli nie przejdziesz na plan płatny, po 30 dniach stracisz dostęp do funkcjonalności premium.Jakie funkcjonalności premium będę mógł przetestować podczas 30-dniowego dostępu?
W ciągu pierwszych 30 dni korzystania z darmowego konta, otrzymujesz dostęp do funkcjonalności premium GetResponse. Darmowe konto ma pewne ograniczenia w zakresie webinarów, wiadomości email, landing pages, marketing automation i czatów.
Webinary – ograniczone są do 10 uczestników (wliczając Ciebie i prezenterów). Nagrania i webinary na żądanie nie są dostępne.
Emaile – logo GetResponse będzie dodane do każdej wiadomości, którą wyślesz z darmowego konta. Aby pozbyć się brandingu GetResponse przejdź na plan płatny. Dowiedz się więcej.
Landing pages – możesz stworzyć i opublikować tyle landing pages, ile chcesz.
Darmowe konta mają ograniczenie do 1000 unikalnych wizyt dla wszystkich landing pages w koncie; gdy limit zostanie osiągnięty, Twoje landing pages nie będą już dostępne online. Brak limitu odwiedzających oraz testy A/B dostępne są w planach płatnych.
Marketing automation – możesz stworzyć i opublikować tyle cykli automation, ile chcesz. Dynamiczna segmentacja nie jest dostępna - możesz uzyskać do niej dostęp poprzez wykupienie planu Marketing Automation lub Ecommerce Marketing.
Czaty – mogą zostać dodane do landing pages stworzonych w GetResponse lub możesz umieścić hiperłącze do okna czatu w Twoich wiadomościach email. Tylko plan płatny daje możliwość osadzenia czatu na Twojej stronie stworzonej poza GetResponse.
Kontakt z obsługą klienta – Masz nieograniczony dostęp do naszej obsługi klienta poprzez czat na żywo po polsku w dni robocze w godzinach 9-17 (w języku angielskim dostępny 24/7). Możesz również skontaktować się z nami poprzez email w jednym z wspieranych przez nas języków: angielskim, polskim, rosyjskim, niemieckim, hiszpańskim, portugalskim, francuskim lub włoskim.
Co dzieje się po zakończeniu 30-dniowego pełnego dostępu?
Jeśli nie przejdziesz na plan płatny, utracisz dostęp do funkcjonalności premium. Nadal będziesz mógł zalogować się na swoje konto. Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się, jakie ograniczenia będzie miało Twoje konto, jeśli nie przejdziesz na plan płatny po pierwszych 30 dniach od założenia darmowego konta.
GETREPONSE FREE
Czym jest plan GetResponse Free?
Plan GetResponse Free to rozwiązanie dla wszystkich firm, które planują rozpocząć działalność w Internecie. Plan pozostaje darmowy na zawsze i nie wymaga karty kredytowej.Odwiedź tę stronę, aby dowiedzieć się więcej o planie GetRespone Free.Jakie funkcjonalności dostępne są w darmowym planie?
Razem z kontem Free możesz:
stworzyć i opublikować 1 stronę oraz landing page z podstawowymi funkcjonalnościami
wysłać2500 newsletterów/msc
tworzyć i zapisywać wersje robocze takich materiałów marketingowych jak autorespondery i cykle automation
dodać do 500 kontaktów podczas pierwszych 30 dni (kontakty niepotwierdzone i usunięte liczą się do rozmiaru listy)
zbierać leady za pomocą różnych rodzajów formularzy GetResponse i przechowywać pozyskane kontakty w kolejce przez 32 dni
testować i korzystać z funkcjonalności premium konta przez 30 dni
Czy mogę przejść na konto płatne?
W każdej chwili możesz przejść z planu darmowego na płatny, bezpośrednio w Twoim koncie GetResponse.
ZAKUP
Jak mogę wykupić dostęp do aplikacji GetResponse?
Stwórz darmowe konto.
Po rejestracji konta możesz testować wszystkie nasze funkcjonalności za darmo przez 30 dni. Jeśli chcesz przejść na plan płatny:
Zaloguj się na swoje konto, przejdź do sekcji Moje konto, wybierz Moje płatności i Zmień plan
Wybierz spośród planów Email Marketing, Marketing Automation bądź Ecommerce Marketing i wybierz rozmiar listy.
Wprowadź dane konta i informacje dot. sposobu płatności
Wybierz rodzaj subskrypcji:
standardowa miesięczna (opłata pobierana co 30 dni)
przedpłacona roczna z 18% zniżką
przedpłacona na dwa lata z 30% zniżką
Kliknij przycisk Ulepsz konto.
Jaki okres obejmują Wasze kontrakty? Czy mogę przejść na wyższy lub niższy plan?
GetResponse ma w ofercie następujące rodzaje rozliczeń:
comiesięczny
roczny
dwuletni
Wysokość miesięcznej opłaty wyznaczona jest przez rozmiar listy. Za 59zł miesięcznie możesz wysyłać wiadomości bez limitu do 1000 kontaktów. Oferujemy zniżki na plany roczne i dwuletnie, odpowiednio 18% i 30%.
W każdej chwili możesz ulepszyć swoje konto w sekcji Moje płatności > Zmień plan. Przejście na wyższy plan dzieje się od razu i rozpoczyna się nowy okres rozliczeniowy.
Przejście na niższy plan może zostać wykonane tylko przez pracownika obsługi klienta na Twoje życzenie.
Aby przejść na niższy plan lub zmienić subskrypcję z rocznej/dwuletniej na comiesięczną, utwórz zgłoszenie przez formularz kontaktowy lub skontaktuj się z nami na czacie.Który plan powinienem wybrać?
Oferujemy trzy plany płatne, każdy z nich wyposażony jest w swoje dodatki i funkcjonalności. Wszystkie plany mają te same opcje wyboru rozmiaru listy: 1 tys., 2,5 tys., 5 tys., 10 tys., 25 tys., 50 tys. i 100 tys. kontaktów.
Plan Email Marketing – znakomity, jeśli zaczynasz budowę listy i przygodę z email marketingiem. Za dodatkową miesięczną opłatę możesz wykupić dostęp do webinarów lub wielu członków zespołu.
Plan Marketing Automation – idealny dla małych firm, które chcą zaznaczyć swoją obecność w Internecie i konwertować leady. Każde konto ma dostęp do webinarów dla 100 uczestników i wielu członków zespołu (maks. 3 użytkowników).
Plan Ecommerce Marketing – zaprojektowany do maksymalizacji przychodów z kampanii omnichannelowych. Każde konto ma dostęp do webinarów dla 300 uczestników i wielu członków zespołu (maks. 5 użytkowników).
Jak GetResponse chroni dane klientów?
Aby skutecznie chronić dane naszych klientów regularnie aktualizujemy naszą sieć najświeższymi łatkami bezpieczeństwa. Nasza dedykowana sieć jest monitorowana całodobowo i chroniona zaporami sieciowymi. Każda linijka kodu zostaje sprawdzona, zanim zostanie opublikowana.
Zapisujemy Twoje dane na wielu serwerach i dyskach jednocześnie, aby zapewnić bezpieczeństwo w razie awarii któregokolwiek z nich. Każdego dnia tworzone są kopie zapasowe, które są przechowywane w zabezpieczonych centrach danych w wielu miejscach na świecie.
Chronimy wszystkie dane kart kredytowych używając nowoczesnego szyfrowania na poziomie czołowych banków i instytucji finansowych.
Wszystkie wrażliwe dane są przetwarzane, transmitowane i przechowywane w sieci zgodnej z PCI, która jest regularnie sprawdzana pod względem bezpieczeństwa przez wiodących ekspertów.
Masz wątpliwości lub pytania dotyczące bezpieczeństwa? Napisz do nas. Nasz zespół ds. bezpieczeństwa jest zawsze gotowy, aby Ci pomóc.
Wszystkie narzędzia do online marketingu na jednej platformie
MAX
Rozwiązanie dla wymagających, którzy szukają zaawansowanych narzędzi i niezawodnego wsparcia.
Wsparcie ogólneWsparcie ogólne w języku angielskim, polskim i rosyjskim dostępne tylko przez czat lub email.
Współdzielony adres IPW ramach tymczasowego bonusu, rozdajemy dedykowane adresy IP również dla planów MAX. Aby dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z naszym Dzialem Sprzedaży.
Email marketing
Marketing automation
Rekomendacje produktowe AI NOWOŚĆRekomendacje produktowe AI mogą zostać dodane do planów GetResponse MAX jako płatny dodatek.
Marketing SMS – 1000 SMS-ów na start
Webinary do 500 uczestników
Landing pages
Powiadomienia web push
10 użytkowników na koncie
MAX2NOWOŚĆ
Kompleksowe rozwiązanie z dedykowanym doradcą Customer Experience Manager (CEM) i infrastrukturą.
Dedykowany CEM i priorytetowe wsparcieOferujemy dedykowanego doradcę Customer Experience Manager i priorytetowe wsparcie przez czat, email, telefon i Slack (dla kwalifikujących się kont) dostępne w języku angielskim, rosyjskim, polskim, francuskim, niemieckim, włoskim, portugalskim i hiszpańskim.
Dołącz do ponad 100 tysięcy firm i liderów branżowych, którzy korzystają z GetResponse
GetResponse nie tylko konkuruje z większymi platformami, ale też przewyższa je pod kątem obsługi klienta, użyteczności i dostarczalności!
Mieliśmy zaledwie 2 tygodnie na wdrożenie. W tak krótkim czasie Przemek, Onboarding Manager w GetResponse MAX, przeprowadził mnie krok po kroku – od zera do bohatera.
GetResponse to łatwa w użyciu i zrozumiała platforma z doskonałymi usługami zarządzania kontem. Udało nam się zmigrować cztery bazy danych w ciągu tygodnia (wszystko dzięki integracji API).
Często zadawane pytania
PRODUKT
Czym jest oferta GetResponse MAX?
GetResponse MAX to spersonalizowana oferta, którą nasz dział sprzedaży przygotowuje w oparciu o Twoje cele biznesowe, potrzeby i możliwości. Gdy potwierdzone zostaną szczegóły Twojego planu, podpisujesz umowę przygotowaną specjalnie dla Ciebie.
Co oznacza wspomagane rozgrzewanie IP? Czy jest dostępne dla nowych klientów?
Dzięki usłudze Wspomaganego rozgrzewania IP* możesz wysyłać miliony emaili już od pierwszego dnia korzystania z usługi, opierając się na naszej wiedzy i indywidualnym wsparciu. Podczas podgrzewania adresu IP i budowania reputacji wysyłkowej nie obowiązują ograniczenia pierwszych wysyłek, co oznacza brak niepotrzebnych opóźnień w komunikacji z kluczowymi klientami.
*Wspomagane rozgrzewanie IP jest dostępne tylko dla kwalifikujących się kont
Jakie integracje oferujecie?
Z GetResponse MAX możesz połączyć wszystkie ulubione aplikacje i usługi internetowe, aby oszczędzić czas i zdziałać więcej.
Możesz wybierać spośród ponad 100 integracji (Microsoft Dynamics, Magento, Salesforce, i wielu więcej) i synchronizować swoje narzędzia używając naszego API lub poprosić nas o stworzenie spersonalizowanej integracji.
OFERTA
Czy dopasujecie umowę do potrzeb mojej działalności?
Rozumiemy wyjątkowe potrzeby Twojej firmy, więc dostosowujemy nasze podejście, warunki umowy i opcje płatności do indywidualnego klienta. Pożegnaj się z uniwersalnym podejściem, nasze rozwiązania są dopasowane właśnie do Ciebie.
Czy macie w ofercie proces wdrożeniowy po dokonaniu zakupu?
Gdy zostaniesz klientem GetResponse MAX, nasz zespół ekspertów pomoże Ci zapoznać się z naszą platformą. Pokażą Ci, jak skutecznie korzystać z narzędzi, aby osiągnąć Twojej cele i dalej się rozwijać.
DEDYKOWANE WSPARCIE
Czym jest globalne wsparcie?
Możesz skontaktować się ze swoim Customer Experience Managerem przez telefon, emaila lub Slack* (dostępne dla kwalifikujących się kont). Oprócz tego oferujemy również wsparcie na żywo przez czat, dostępne całodobowo na całym świecie.
Czy zostanę obsłużony w swoim języku?
Oferujemy wsparcie w języku angielskim, polskim, rosyjskim, hiszpańskim, niemieckim, francuskim, włoskim i portugalskim.
Co składa się na indywidualne wsparcie?
Gdy zostaniesz klientem GetResponse MAX, przypisany zostanie Ci dedykowany Customer Experience Manager (CEM) i Key Customer Manager (KCM), którzy będą Cię wspierali.
CEM to Twoja główna osoba kontaktowa, z którą będziesz konsultować użytkowanie platformy. Pomoże Ci osiągnąć Twoje cele i efektywnie korzystać z narzędzi GetResponse.
KCM skupi się na Twoich potrzebach biznesowych, takich jak potencjalne rozszerzenia czy odnowa długoterminowych umów.
Czy możliwa jest migracja do GetResponse MAX z innej platformy?
Ułatwimy Ci przejście na usługę GetResponse MAX. Twój dedykowany manager procesu wdrożeniowego przeprowadzi Cię przez cały proces, pomagając w projektowaniu cykli automation, metodach synchronizacji danych i organizacji konta.
W duecie z managerem, Twój Customer Experience Manager pomoże Ci przeanalizować Twoją aktualną kampanię email marketingową, aby zidentyfikować jej braki i zaproponować praktyczne rozwiązania z myślą o zwiększeniu zaangażowania klientów i podniesieniu Twoich wskaźników retencyjnych.
INNE
Jak GetResponse chroni dane klientów?
Wdrażamy wiele przeciwdziałań, aby ochronić zarówno Twoje dane, jak i dane Twoich klientów. Przestrzegamy międzynarodowego prawa ochrony danych osobowych, w tym amerykańskiego CAN-SPAM Act, kanadyjskiego CASL i antyspamowego prawa Unii Europejskiej. Jesteśmy również członkami wielu czołowych organizacji i przedsięwzięć, takich jak MAAWG, ReturnPath czy Email Experience Council.
Gdzie znajdują się Wasze serwery?
Zapisujemy Twoje dane na wielu serwerach i dyskach jednocześnie, aby zapewnić bezpieczeństwo w razie awarii któregokolwiek z nich. Każdego dnia tworzone są kopie zapasowe, które są przechowywane w zabezpieczonych centrach danych (w USA i UE).