Raporty o digital marketingu
Zaawansowane statystyki email i raporty z Twoich działań online marketingowych.
Analizuj kampanie i dane klientów i optymalizuj swoją strategię poprzez podejmowanie decyzji opartych na danych.
Zaawansowane statystyki email i raporty z Twoich działań online marketingowych.
Analizuj kampanie i dane klientów i optymalizuj swoją strategię poprzez podejmowanie decyzji opartych na danych.
Miej szybki dostęp do bazy danych klientów i statystyk kampanii, bezpiecznie przechowywanych na jednej platformie.
Bądź na bieżąco ze wszystkimi istotnymi statystykami dostarczanymi automatycznie na Twój adres email.
Analizuj mocne i słabe strony kampanii, aby wyeliminować błędy i poprawić doświadczenie klienta.
Miej dostęp do danych w każdym momencie i od razu podejmuj działania z aplikacją mobilną GetResponse.
Korzystaj z danych, aby wycisnąć jak najwięcej z email marketingu. Monitoruj wskaźniki otwarć i kliknięć, wykorzystywane urządzenia czy wypisy z listy i dopasuj komunikację do Twoich odbiorców.
Analizuj wyniki newsletterów i dowiedz się, które wiadomości przynoszą wzrost zaangażowania klientów.
Dowiedz się, które sekwencje emaili w Twojej strategii email marketingowej sprawdzają się najlepiej.
Śledź kliknięcia użytkowników w całej wiadomości, aby dowiedzieć się, gdzie skupia się ich uwaga.
Obserwuj przyrost statystyk kontaktów w czasie. Zobacz, jaki wpływ na Twoje listy mają bieżące kampanie i podejmuj odpowiednie działania na podstawie tych danych.
Monitoruj:
Analizuj przejrzyste raporty monitorujące kluczowe wskaźniki ecommerce, takie jak:
Monitoruj wydajność konkretnych cykli w określonych przedziale czasowym, aby jeszcze bardziej zaangażować odbiorców
Analizuj:
Prowadź testy A/B, aby dowiedzieć się, co najlepiej działa na Twoich odbiorców i rozwijaj swoją strategię marketingową w oparciu o dane.
Testuj wiele wariantów landing pages, tematów wiadomości, elementów designu i przycisków CTA, aby ustalić, które najskuteczniej zwiększają zaangażowanie Twoich subskrybentów.
Jeśli chcesz pracować z zebranymi danymi w zewnętrznym narzędziu (jak Microsoft Excel), to możesz pobrać każdy raport.
Dostępne raporty możesz wyeksportować w formatach PDF, XLXS i CSV.
ZACZNIJ ZA DARMO | BEZ KARTY KREDYTOWEJ | PEŁNA OCHRONA PRYWATNOŚCI
Dostosuj swój pulpit, dodając do niego widgety, które wyświetlają statystyki w czasie rzeczywistym. W ten sposób uzyskasz szybki i łatwy podgląd wyników Twojej firmy.
Liczba odwiedzin, unikalnych odwiedzających i zapisów.
Kluczowe wskaźniki wydajności Twojej strony WWW.
Przejrzysty przegląd wyników aktywnych lejków konwersji.
Wyświetlenia, wizyty, kliknięcia i leady generowane przez pop-upy.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o raportach i statystykach, odwiedź dedykowaną sekcję naszego Centrum pomocy.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o raportach i statystykach, odwiedź dedykowaną sekcję naszego Centrum pomocy.
Przeanalizuj statystyki dotyczące email marketingu zawarte w raporcie od Getresponse.
W tym artykule przedstawiamy i opisujemy kluczowe wskaźniki skuteczności email marketingu.
Przeanalizuj statystyki dotyczące email marketingu zawarte w raporcie od Getresponse.
GetResponse MAX to rozwiązanie dla średnich i dużych firm, które potrzebują zaawansowanych narzędzi do marketingu, dedykowanego wsparcia i ochrony danych na najwyższym poziomie.
Z GetResponse MAX otrzymujesz:
Aby powiązać listy kontaktów w GetResponse z Twoim kontem Google Analytics, musisz przełączyć przycisk Włącz/Wyłącz w pierwszym etapie tworzenia wiadomości email, aby włączyć lub wyłączyć śledzenie Google Analytics w Twoim newsletterze. To daje Ci możliwość monitorowania Twoich list i newsletterów z poziomu Twojego konta Google Analytics. Integracja automatycznie zmodyfikuje linki w Twoich newsletterach, dodając wszystkie wymagane parametry UTM, które są niezbędne do wnikliwego śledzenia ich wydajności. Szczegółowe instrukcje znajdziesz w tym artykule w naszym Centrum Pomocy.
Przejdź do Raportów z poziomu pulpitu - otworzy się kolejna strona. W menu wybierz Newslettery. Otworzy się strona z Twoimi statystykami email. Z menu bocznego wybierz typ wiadomości, który Cię interesuje, a następnie za pomocą strzałki w dół przejrzyj statystyki dla konkretnych list i wiadomości. Tam znajdziesz szczegółowe informacje o wskaźniku otwarć, kliknięć, Twoich celach, mediach społecznościowych, zwrotach, wypisach i zgłoszeniach spamu.
Cele śledzą konwersję na Twojej stronie z wysyłanych przez Ciebie emaili. To znaczy, że monitorują liczbę dokonanych zakupów, pobrań lub odwiedzin, dokonanych przez osoby, które otrzymały email od Ciebie. Aby dowiedzieć się jak stworzyć cel, zapoznaj się z naszym poradnikiem w Centrum Pomocy.
ZACZNIJ ZA DARMO | BEZ KARTY KREDYTOWEJ | PEŁNA OCHRONA PRYWATNOŚCI