
54% sprzedaży dzięki
kampanii edukacyjnej
41.3 %
w trakcie kampanii
13.3 %
po wysłaniu kuponu rabatowego
na pierwsze zakupy
w trakcie kampanii
po wysłaniu kuponu rabatowego
na pierwsze zakupy
LandCafe.pl to sklep internetowy, który powstał z miłości do podróży oraz kawy, oferujący kawę paloną po mistrzowsku, rzemieślniczo.
„Naszą grupą docelową są ludzie znający różnicę między jakością kawy produkowanej na masową skalę, a kawy palonej metodą rzemieślniczą. Nasi klienci kierują się świadomym wyborem, stąd pomysł na kampanię edukacyjną, która szybko podnosi poziom wiedzy subskrybentów i sprawia, że są gotowi do zakupu.”
Poznaj
Polub
Zaufaj
Kup
Kampania kłada się z 6 emaili, które pokazują:
Za pomocą tagów oznaczysz osoby, które otworzyły wiadomość, kliknęły link, zrobiły zakupy lub odwiedziły Twoją stronę internetową.
„Tagi pozwalają na identyfikację osób, które zrobiły zakupy w trakcie kampanii edukacyjnej. Osoby, które nie dokonały zakupu otrzymują e-mail z kuponem rabatowym na pierwsze zakupy.”
Procesor tekstu jak Dokument Google lub Microsoft Word.
Wybierz funkcję Automation i stwórz cykl powitalny dla nowych kontaktów wykorzystując zapisane newslettery.