54% sprzedaży dzięki
kampanii edukacyjnej

41.3 %

w trakcie kampanii

13.3 %

po wysłaniu kuponu rabatowego
na pierwsze zakupy

LandCafe.pl to sklep internetowy, który powstał z miłości do podróży oraz kawy, oferujący kawę paloną po mistrzowsku, rzemieślniczo.

  • BRANŻA: ECOMMERCE
  • PLAN: PROFFESIONAL

Cele

  • Zwiększyć sprzedaż
  • Zwiększyć świadomość produktu wśród odbiorców newslettera
  • Skrócić czas podjęcia decyzji zakupowej

Narzędzia

  • Formularze
  • Email marketing
  • Automation

Rozwiązanie: Email marketingowa kampania edukacyjna

„Naszą grupą docelową są ludzie znający różnicę między jakością kawy produkowanej na masową skalę, a kawy palonej metodą rzemieślniczą. Nasi klienci kierują się świadomym wyborem, stąd pomysł na kampanię edukacyjną, która szybko podnosi poziom wiedzy subskrybentów i sprawia, że są gotowi do zakupu.”

Łukasz Janik,
założyciel LandCafe.pl

Kampania realizowana według strategii
Poznaj > Polub > Zaufaj > Zakup.

Poznaj

Polub

Zaufaj

Kup

Kampania kłada się z 6 emaili, które pokazują:

  • skąd pochodzi kawa LandCafe.pl
  • dlaczego warto wybrać kawę z palarni
  • czym charakteryzuje się kawa z różnych regionów świata
  • czym różni się kawa typu single od kawy typu blend
  • jak i czym odpowiednio zmielić kawę
  • jak czerpać informacje z opakowań i etykiet produktów LandCafe.pl

Co robi różnicę?

Tagi

Za pomocą tagów oznaczysz osoby, które otworzyły wiadomość, kliknęły link, zrobiły zakupy lub odwiedziły Twoją stronę internetową.

„Tagi pozwalają na identyfikację osób, które zrobiły zakupy w trakcie kampanii edukacyjnej. Osoby, które nie dokonały zakupu otrzymują e-mail z kuponem rabatowym na pierwsze zakupy.”

Łukasz Janik,
założyciel LandCafe.pl

Pokażę Ci jak stworzyć kampanię edukacyjną
z wykorzystaniem szablonu Automation.
Wypełnij formularz.