BAZA WIEDZY GETRESPONSE

Nie trać klienta po Black Friday

Obejrzyj nagranie webinaru, w którym Mateusz Rębisz (Wygodne Zwroty) i Michał Leszczyński (GetResponse) opowiadają, jak dobra obsługa zwrotów i mądra komunikacja zwiększają lojalność klientów.

Co ciekawego czeka na Ciebie w nagraniu?

✔ Dowiesz się, jak zadbać o klienta po zakupie, nawet jeśli planuje zwrot

✔ Zobaczysz, jak działa dobrze zaprojektowany proces zwrotu – od UX po komunikację

✔ Otrzymasz gotowe pomysły na sekwencje emaili, kampanie „win-back” i segmentację klientów

✔ Przekonasz się, że dobra komunikacja posprzedażowa nie wymaga zaawansowanych technologii

✔ Poznasz zmiany prawne, które wpłyną na sposób obsługi zwrotów w e-commerce

Dołącz do Akademii GetResponse
Zdobądź certyfikat!
Bądź na bieżąco z najnowszymi materiałami i webinarami. Zapisz się na nasz newsletter!