Jak liczone jest użycie elementów Web w marketing automation?

Kanał Web w marketing automation to nowy kanał, który pozwala śledzić i podejmować działania wobec odwiedzających witrynę, nawet jeśli nie są oni subskrybentami na Twojej liście kontaktów. Tutaj możesz dowiedzieć się więcej o tym, jak ten nowy kanał różni się od tradycyjnego kanału Email.

Aby zapewnić uczciwe użytkowanie i wydajność systemu, wykorzystanie akcji webowych będzie śledzone i liczone. W tym artykule wyjaśniono, w jaki sposób obliczane jest użycie i gdzie można je śledzić.

Dostęp do kanału Web jest dostępny przez pierwsze 30 dni bezpłatnego konta oraz w planach Marketer, Creator i MAX.

Użycie kanału Web jest mierzone na podstawie liczby wyjść z elementów akcji w cyklu automation. Za każdym razem, gdy osoba (nawet odwiedzający niebędący subskrybentem) przechodzi przez element akcji – Prośba o zgodę na push, Wyślij web push lub Pokaż pop-up – liczy się to jako jedna interakcja. Wszystkie interakcje są następnie sumowane i zliczane.

Możesz sprawdzić liczbę interakcji w dowolnym momencie w sekcji Zarządzaj automatyzacją, gdzie wyświetlane jest użycie z ostatnich 30 dni.