Nagradzanie kontaktów

Szablon nagradzania kontaktów pozwala skorzystać z punktów przypisanych kontaktom, aby dostarczyć im odpowiednie oferty w oparciu o poziom zaangażowania danego kontaktu. Ten szablon może zmieniać swój rozmiar w zależności od Twojego systemu punktowania i nagradzania.

Podsumowanie szablonu

Kategoria: Zaangażowanie i retencja
Liczba elementów w szablonie: 7
Minimalna liczba elementów do skonfigurowania: 4

Co jest potrzebne do skonfigurowania wszystkich elementów i opublikowania szablonu w formie cyklu automation:

  • 3 wiadomości automation lub inne wiadomości (lub jej wersje robocze), których można użyć jako wiadomości automation,
  • strategia przypisywania punktów (opcjonalnie).
    Wiadomości będą wysyłane, gdy Twoje kontakty będą miały konkretną liczbę punktów. Domyślnie umieściliśmy zasugerowane wartości, ale możesz je dostosować do swoich potrzeb.

Konfiguracja szablonu

Wszystkie wyszarzone elementy muszą zostać skonfigurowane. Kliknij element, aby otworzyć jego zakładkę szczegółów.

  1. Sprawdź, czy określone w warunkach Scoring wartości punktowe pasują do Twojego planu przypisywania punktów. Jeśli nie, kliknij w każdy warunek i wprowadź nowe wartości w przeznaczonych do tego polach.
  2. W elementach Wyślij wiadomość wybierz wiadomości, które chcesz wysyłać do kontaktów po tym, jak zbiorą odpowiednią liczbę punktów.
  3. Przejdź do akcji Zmień tag i stwórz tag „wypełniacz”. Ten tag jest używany po to, aby móc połączyć wszystkie elementy i opublikować cykl. Ten tag nigdy nie zostanie nikomu przypisany.
  4. Kliknij w prawym górnym rogu ekranu przycisk Zapisz i publikuj, gdy skończysz już ustawiać cały szablon lub wybierz opcję Zapisz i wyjdź, jeśli chcesz później dokończyć konfigurację tego szablonu (taki cykl będzie miał status „robocze” na stronie Zarządzaj cyklami).

Powiązane cykle

Podstawowy plan scoringowy
Punkty przypisywane w tym cyklu mogą zostać użyte do zainicjowania wysyłki wiadomości w cyklu Nagradzanie kontaktów.

Powiązane linki