Jak korzystać z warunku wyświetlono kategorię (kanał web)?

Warunek wyświetlino kategorię umożliwia uruchomienie cyklu automation, gdy odwiedzający wyświetli stronę produktu należącą do określonej kategorii w Twoim sklepie internetowym. Pomaga to dostosować marketing do zainteresowań każdego kupującego w czasie rzeczywistym.

Warunek ten reaguje, gdy ktoś odwiedza stronę produktu w Twojej witrynie (na której zainstalowany jest Web Connect ), a wizyta zawiera informacje o kategorii. Warunek obsługuje zarówno natywne integracje e-commerce GetResponse, jak i Twoje własne integracje, które przekazują dane kategorii przez Web Connect.

Automatyzacja oferuje obecnie dwa kanały: Email i Web. Kanał Email służy do dotarcia do Twoich subskrybentów e-mail, natomiast kanał Web umożliwia zaangażowanie zarówno subskrybentów e-mail, jak i niezasubskrybowanych odwiedzających Twoją stronę internetową. Subskrybenci mogą w trakcie swojej ścieżki przejść z kanału Web do kanału Email, ale nie odwrotnie.

W tym artykule omawiany jest element kanału Web.

Co nowego

Warunek wyświetlino kategorię jest dostępny tylko w wersji Web i działa zarówno dla subskrybentów wiadomości e-mail, jak i dla odwiedzających bez subskrypcji.

Przed użyciem tego warunku upewnij się, że

Konfiguracja

  1. Przeciągnij element Wyświetlino kategorię z sekcji warunki w kanale WEB w edytorze cyklu automation

    Sekcja automatyzacji kanału web z wybranym warunkiem ”Wyświetlono kategorię” w podstawowych warunkach web,

  2. Z rozwijanego menu wybierz domenę. Jeśli Twoja domena nie jest tam widoczna, upewnij się, że Web Connect jest poprawnie zainstalowany na połączonej z nią stronie.

    Ustawienia warunku „wyświetlono kategorię”

  3. Wybierz jedną lub kilka kategorii produktów. Możesz także wybrać opcję Wszystkie.
  4. Możesz także włączyć opcję Powtarzaj wielokrotnie dla tego warunku, dzięki czemu będzie on uruchamiany za każdym razem, gdy spełnione zostaną zdefiniowane kryteria.

Scenariusze użycia

Możesz użyć warunku wyświetlono kategorię, aby:

  • Rozpocząć cykl, gdy odwiedzający wyświetli kategorię, aby zainicjować dalsze zaangażowanie.
  • Oznaczać użytkowników na podstawie ich zainteresowań produktowych w celu wykorzystania w przyszłych kampaniach.
  • Uruchamiać ograniczone czasowo oferty, gdy ktoś wykazuje powtarzające się zainteresowanie daną kategorią.

Dzięki warunkowi wyświetlono kategorię możesz tworzyć wysoce trafne, oparte na zachowaniu cykle automation, które angażują kupujących we właściwym momencie.