Scoring kontaktów z programu afiliacyjnego

Scoring kontaktów z programu afiliacyjnego pozwoli zidentyfikować kontakty na podstawie ich poziomu zaangażowania. Ten cykl automatycznie dodaje lub odejmuje punkty scoringowe za aktywność Twoich kontaktów, jak na przykład otwieranie wiadomości, klikanie w linki lub zapisywanie się na listę. Ten cykl będzie zmieniać liczbę punktów w zależności od akcji podejmowanych przez kontakty.

Podsumowanie szablonu

Kategoria: Marketing affiliacyjny
Liczba elementów w szablonie: 4
Minimalna liczba elementów do skonfigurowania: O (Możesz zapisać ten szablon z jego domyślnie ustawionymi szczegółami.)

Co jest potrzebne do skonfigurowania wszystkich elementów i opublikowania szablonu w formie cyklu automation:

  • zaplanowana wiadomość, która uruchomi system scoringowy, gdy ktoś otworzy wiadomość z ofertą
  • strategia scoringowa. Będziesz śledzić poziom zaangażowania swoich kontaktów, więc stwórz plan, który określi ile punktów będzie dodawanych lub odejmowanych za akcje kontaktów. Zapewniamy sugerowane wartości, ale możesz je dostosować do według potrzeb.

Konfigurowanie szablonu

Możesz zapisać szablon używając wartości domyślnych. Jeśli chcesz nanieść zmiany, kliknij element, jego zakładkę szczegółów. Co możesz dalej zrobić?

  1. Warunek Zapisany przez domyślnie sprawdza dowolną listę i dowolną metodę. Możesz zmienić te ustawienia, aby dopasować je do swoich potrzeb. Skorzystaj z rozwijalnych menu, aby doprecyzować listę i metodę zapisu.
  2. Warunek Wiadomość otwarta domyślnie sprawdza dowolny newsletter. Możesz to doprecyzować, aby sprawdzać konkretną wiadomość.
  3. Wejdź do elementu akcji Zmień scoring, aby dostosować liczbę punktów, które chcesz dodać lub odjąć na podstawie otworzenia wiadomości lub jego braku.
  4. W prawym górnym rogu ekranu kliknij przycisk Zapisz i publikuj, gdy skończysz ustawiać cały szablon lub wybierz opcję Zapisz i wyjdź, jeśli chcesz później dokończyć konfigurację tego szablonu (taki cykl będzie miał status “robocze” na stronie Zarządzaj cyklami).