Automation
Dzięki automation zaprojektujesz idealną ścieżkę klienta oraz zautomatyzujesz procesy marketingowe. Jesteś gotowy, aby przenieść swoją strategię marketingową na wyższy poziom? Dowiedz się jak narzędzie do Marketing Automation od GetResponse może Ci w tym pomóc!
Przejdź do:
Pierwsze kroki z marketing automation
Automation łączy w sobie wiele funkcjonalności GetResponse - dowiedz się, w jaki sposób!
- Jak działa duplikowanie cyklów?
- Jak określić termin rozpoczęcia i zakończenia cyklu automation?
- Czy mogę rozpocząć cykl automation od kilku warunków?
- Czym jest Marketing Automation i w jaki sposób mogę wykorzystać tę funkcjonalność?
- Czym jest cykl automation? Video
- Jak utworzyć wiadomość automation?
- Ile kosztuje Marketing Automation?
- Czy mogę wprowadzać zmiany w cyklu, który został opublikowany?
Praca z elementami
Elementy są podstawowym budulcem Twoich cykli automation. Dowiedz się, jak z nich skutecznie korzystać.
- Jak wykorzystywać elementy w cyklu?
- Co oznaczają liczby pod każdym elementem cyklu automation?
- Jak działają łączniki Tak/Nie?
- Dlaczego niektóre elementy mojego mojego cyklu są wyszarzone?
- Czym są akcje, warunki i filtry?
- Czy mogę wielokrotnie powtarzać akcje i warunki?
Akcje
Możesz używać akcji, aby nie musieć wykonywać pewnych czynności ręcznie.
- Jak używać pól dodatkowych w Marketing Automation?
- Jak mogę usuwać kontakty przy użyciu cyklu automation?
- Jak używać akcji Tag w cyklu?
- Jak używać akcji Zmień scoring?
- Jak mogę śledzić aktywność odbiorców, biorących udział w cyklu?
- Jak mogę przenosić lub kopiować kontakty pomiędzy cyklami?
- Czy mogę przemieszczać kontakty pomiędzy listami na podstawie cyklu automation?
- Jak używać akcji Wyślij web push
- Czy mogę edytować wiadomość, której używam w cyklu marketing automation? Video
- Jak działają wiadomości automation?
- Jak używać akcji Czekaj w cyklu?
Filtry
Filtry pozwolą Ci prowadzić segmentację i zawężać grupy kontaktów, które mają przechodzić przez Twoje cykle.
- Jak działa filtr Zasięg?
- Jak wykluczyć zduplikowane kontakty w cyklu automation?
- Jak działa filtr Liczba subskrybentów?
- Jak działa filtr Lista?
- Jak działa filtr Segment dynamiczny? Video
- Jak działa filtr Podział? Video
- Jak korzystać z filtru Status zgody?
Warunki
Możesz korzystać z warunków, aby sprawdzić, czy w Twoim cyklu wydarzyło się coś konkretnego.
- Czemu widzę tylko wybrane wiadomości w warunkach „Wiadomość otwarta” oraz „Link kliknięty”?
- Jak używać Śledzenia ecommerce w wiadomościach?
- Jakie ustawienia subskrypcji mogę uwzględnić w cyklu automation?
- Do czego służą nowe narzędzia e-commerce i Web Traffic Tracking?
- Jak skonfigurować szczegóły warunku Zrealizowany zakup?
- Jak skonfigurować warunek Porzucony koszyk?
- Jak działa warunek Link kliknięty?
- Jak działa warunek Wiadomość wysłana? Video
- W jaki sposób mogę śledzić otwarcia wiadomości?
- Jak działa warunek Zmieniono pole dodatkowe?
- Jak tworzyć zdarzenia?
- Jak działa warunek Wyjątkowa okazja?
- Jak działa warunek Zaktualizowano status zgody?
- Jak działa warunek Zmieniono status płatności?
- Jak dodać kod śledzący JavaScript do swojej strony?
- Jak skorzystać z warunku „Zdarzenie” w moim cyklu automation?
- Jak używać warunku Scoring w cyklu automation?
- Jak używać ustawień czasu w szczegółach warunków?
- Jak używać warunku “Odwiedzono landing page” w cyklu automation?
- Jak używać warunku Przypisany tag w cyklu automation?
- Jak mogę zawrzeć produkty z porzuconego koszyka w wiadomości?
- Jak ustawić szczegóły warunku Odwiedzony URL?
- Czy mogę dodać do cyklu kontakty, które były skopiowane lub przeniesione do innej listy?
Praca z szablonami
Gotowe cykle, z których możesz korzystać w każdej chwili, dzięki czemu zaoszczędzisz swój czas!
- Jak korzystać z szablonów do budowy cykli automation?
- Prosty podział kontaktów
- Zaawansowany podział kontaktów
- Jakie szablony cykli automation są dostępne w moim planie cenowym?
- Czy można łączyć szablony?
Kursy online
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla kursów online.
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Kursy online”?
- Retargeting uczestników kursu
- Podstawowy kurs online
- Zaawansowany kurs online
Kwalifikowanie leadów
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach do kwalifikowania leadów.
- Zaproszenie kontaktów na pokaz demonstracyjny
- Podstawowy plan scoringowy
- Podstawowy plan tagowania
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Kwalifikowanie leadów”?
Marketing afiliacyjny
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach do marketingu affiliacyjnego.
- Tagowanie kontaktów z programu afiliacyjnego
- Scoring kontaktów z programu afiliacyjnego
- Powitanie w programie afiliacyjnym
- Kurs online w programie afiliacyjnym
- Promocja webinaru z programu afiliacyjnego
- Cross-selling w programie afiliacyjnym
- Promocja kursu w programie afiliacyjnym
Po zakupie
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach po zakupie.
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Po zakupie”?
- Targetowana komunikacja po zakupie
- Komunikacja po zakupie
- Potwierdzenie zakupu zależne od udzielonych zgód
Porzucony koszyk
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla porzuconego koszyka.
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Porzucony koszyk”?
- Zachęta do szybkiego zakupu
- Przypomnienie o porzuconym koszyku
- Seria wiadomości o porzuconym koszyku
Powitanie
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach powitalnych.
- Powitanie nowych kontaktów
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Powitanie”?
- Powitanie nowych klientów
- Prosta wiadomość powitalna
- Wiadomość powitalna zależna od udzielonych zgód
Sprzedaż
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach do sprzedaży.
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Sprzedaż”?
- Upselling
- Święto Dziękczynienia
- Promocja popularnych produktów
- Wczesna sprzedaż z okazji Czarnego Piątku
- Limitowana oferta z okazji Czarnego Piątku
- Promocja kursu
- Zamiana kontaktów w klientów
- Limitowana oferta
Webinary i wydarzenia
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla webinarów i wydarzeń.
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Webinary i wydarzenia”?
- Promocja webinaru
- Komunikacja po webinarze
- Wiadomość urodzinowa
Zaangażowanie i retencja
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla zaangażowania i retencji.
- Odzyskiwanie kontaktów
- Nagradzanie kontaktów
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Zaangażowanie i retencja”?
- Czyszczenie listy przez scoring i tagowanie
- Świąteczne zaangażowanie
- Retargeting klientów
- Retargeting kontaktów
Rozwiązywanie problemów z cyklami automation
Twój cykl nie działa tak, jak chcesz? Sprawdź, w jaki sposób możesz go naprawić.