Marketing automation: Inspirujące, Marketingowe Studia Przypadków
Zobacz, w jaki sposób klienci tacy jak Ty zbudowali wyjątkową pozycję biznesową z GetResponse
Zaufały nam małe i duże firmy
Przeczytaj więcej inspirujących historii

Würth MODYF: Wzrost sprzedaży o 72% z kampanii ecommerce

51 tys. zł sprzedaży z kampanii email w jeden miesiąc

Ułatwianie rodzicielstwa dzięki ukierunkowanej komunikacji

Wzrost sprzedaży dzięki automatyzacji ratującej porzucone koszyki. 20% odbiorców dokonało zakupu

Inteligentne zarządzanie listą kontaktów i automatyzacją

Cykle automation,
które niemal od razu przynoszą zyski

7,31% unikalnych kliknięć
przy systematycznych testach A/B

2x więcej konwersji
z maili typu porzucony
koszyk

Skuteczne narzędzia do email marketingu dla zespołu heavymetalowego

Budowa wysokiej jakości bazy kontaktów

Komunikacja z klientami
i franczyzobiorcami

Komunikacja z klientami końcowymi za pomocą
zautomatyzowanych kampanii edukacyjnych

54% sprzedaży dzięki
kampanii edukacyjnej

Wysyłka milionów
emaili z 99%
dostarczalnością

Komunikacja z klientami
w branży OZE

Cykle automatyzacji zwiększające skuteczność sprzedaży partnerów

Łączenie marketingu
i sprzedaży za pomocą automatyzacji.

Automatyzacja komunikacji email marketingowej i SMS w branży eventowej
Zaufało nam ponad 350 tys. firm.
Dowiedz się dlaczego:
Jeśli szukasz najkrótszej drogi do sprzedaży produktu, lejek konwersji jest najlepszym wyjściem.
Alex Terrier Muzyk jazzowyPRZECZYTAJ CASE STUDYNasz newsletter poprzez regularne przekazywanie cennych informacji ma pielęgnować relacje z potencjalnymi klientami, którzy zastanawiają się nad rozpoczęciem kursu programowania.
Jakub Kłos Digital Marketing Team LeaderPRZECZYTAJ CASE STUDYJeśli szukasz najkrótszej drogi do sprzedaży produktu, lejek konwersji jest najlepszym wyjściem.
Alex Terrier Muzyk jazzowyPRZECZYTAJ CASE STUDYGłównym celem naszej komunikacji email marketingowej jest informowanie organizacji o produktach i obsłudze, jakie mogą uzyskać dzięki TechSoup.
Liza Nema Koordynatorka projektówPRZECZYTAJ CASE STUDYNasi klienci podejmują świadome decyzje, dzięki którym wymyśliliśmy kampanię edukacyjną, która mogłaby bardziej uświadomić subskrybentów i lepiej przygotować ich do zakupów.
Łukasz Janik Założyciel sklepu LandCafe.plPRZECZYTAJ CASE STUDYSegmentacja listy kontaktów i regularne testy A/B pozwalają nam sprawdzać, co realnie działa na konkretne grupy odbiorców.
Gemma Seager Email & Push Notifications Team LeaderPRZECZYTAJ CASE STUDYGłównym celem naszej komunikacji email marketingowej jest informowanie organizacji o produktach i obsłudze, jakie mogą uzyskać dzięki TechSoup.
Liza Nema Koordynatorka projektówPRZECZYTAJ CASE STUDY