1200% wzrostu wartości zamówień z newslettera
rok do roku

Zobacz, jak zespół TechSoup Polska wykorzystuje email marketing do informowania organizacji non-profit o dostępnych narzędziach i technologii.

TechSoup logo

8666

zrzeszonych
organizacji

11

wysłanych emaili w marcu
i kwietniu 2020

20

poleconych rozwiązań do pracy zdalnej

3

przeprowadzone szkolenia

Fundacja TechSoup Polska aktywnie wspiera organizacje społeczne, ułatwiając im dostęp do nowych technologii: oprogramowania, sprzętu i rozwiązań oraz ucząc jak z nich korzystać.

Jak GetResponse pomaga TechSoup Polska?

Używamy GetResponse do edukowania zrzeszonych organizacji o dostępnych narzędziach i technologii i do ułatwienia przepływu informacji między nimi.

Newsletter odpowiadający na potrzeby informacyjne odbiorców

Głównym celem naszej komunikacji email marketingowej jest informowanie organizacji o produktach oraz wsparciu, jakie mogą uzyskać dzięki TechSoup. Poniższe newslettery zawierają informacje o nowych ofertach, zaproszenia na szkolenia oraz wskazówki pomagające w wyborze narzędzi do pracy zdalnej.

Liza NemaLiza Nema, TechSoup Polska Project Coordinator
TechSoup Polska newsletters
Newslettery TechSoup

Tworząc newslettery TechSoup Polska kieruje się następującymi zasadami:

  1. Struktura. Dzielimy treść na rozdziały, aby ułatwić odbiór informacji.
  2. Spójność. Zawsze korzystamy z kolorów marki i stosujemy podobne elementy graficzne.
  3. Przejrzystość. Staramy się, aby nasze newslettery nie były przeładowane treścią.
  4. Dopasowanie wiadomości do grupy docelowej. Poszczególne treści kierujemy do wybranych grup odbiorców (np. o szkoleniu z Google Ad Grants do organizacji, które korzystają z usług Google for Nonprofits).

Co robi różnicę?

Segmentacja

Dzięki segmentacji TechSoup Polska trafia do odpowiednich organizacji z odpowiednią ofertą w odpowiednim momencie.

Naszą grupą docelową są organizacje pozarządowe, biblioteki i muzea. Aby docierać do nich z odpowiednią ofertą stosujemy segmentację per produkt, zainteresowanie, sprzęt. Czasami ze względu na miasta.

Liza NemaLiza Nema, TechSoup Polska Project Coordinator

Zobacz jak przygotować szablon profesjonalnego newslettera:

  1. Przemyśl, jakie treści będziesz wysyłać do odbiorców.
  2. Wybierz szablon.
  3. Dostosuj szablon do swoich potrzeb – zmień kolory, aby były zgodne z Twoją marką, dodaj logotypy i pozostałe elementy graficzne.
  4. Dodaj call to action, żeby odbiorcy mogli dokonać czynności, na której Ci zależy: wpłacić datek, zapisać się na wydarzenie itp.
  5. Przed wysłaniem sprawdź, jak newsletter wyświetla się na ekranie monitora i telefonu.
  6. Analizuj statystyki i na podstawie danych modyfikuj wysyłane treści.
  7. Nie bój się eksperymentować. Szablony warto co jakiś czas odświeżać, pamiętając jednak o zachowaniu kluczowych elementów graficznych marki.

Wykorzystane narzędzia

  • Email marketing – Skuteczne oprogramowanie do email marketingu z profesjonalnymi szablonami wiadomości, intuicyjnymi narzędziami do projektowania i sprawdzoną dostarczalnością.

  • Webinary – Organizuj webinary nawet dla 1000 uczestników, prowadź je z dwoma lub więcej prezenterami i zautomatyzuj wysyłkę przypomnień oraz gratisów.

Poznaj podobne historie

  • Agencje marketingowe , Marketing partnerski , Online marketing Budowanie listy mailingowej , Email marketing

    Do 1 tys. $ przychodu za każdy tysiąc wysłanych emaili  

  • Edukacja , Muzyczna Email marketing , Kreator stron www

    Kreator stron WWW
    w promocji warsztatów klarnetu jazzowego

  • Ecommerce Email marketing , Formularze zapisu , Marketing automation

    54% sprzedaży dzięki
    kampanii edukacyjnej

Chcesz przedstawić
swoją historię?

Zacznij za darmo | Bez karty kredytowej