Do 1 tys. $ przychodu za każdy tysiąc wysłanych emaili  

Firmy zajmujące się marketingiem afiliacyjnym i efektywnościowym mogą zmaksymalizować przychody z kampanii produktowych dzięki narzędziom do email marketingu i prostym cyklom automation.  

1k $

W przypadku ofert specjalnych, klient uzyskuje do 1 tys. $ przychodu za każdy tysiąc wysłanych emaili.

70 $

Przeciętny zwrot z inwestycji to 70 $ za każdy tysiąc wysłanych emaili.

100 $

Wiele ofert Red Hot Marketing osiągnęło ponad 100 $ przychodu za każdy tysiąc wyświetleń (eCPM).

  

O FIRMIE RED HOT MARKETING

Red Hot Marketing zajmuje się marketingiem bezpośrednim i afiliacyjnym. Firma współpracuje z wieloma klientami z różnych branż, m.in. zajmujących się surwiwalem, zdrowiem, finansami czy samodoskonaleniem.  

Ich głównym działaniem jest generowanie ruchu i pozyskiwanie leadów za pomocą różnych kanałów, w tym email marketingu, mediów społecznościowych, płatnych reklam i sieci partnerskich.

W wyniku tych działań firmy partnerskie mają dostęp do wysokiej jakości leadów, co przekłada się na zwiększenie sprzedaży ich produktów. 

WYZWANIA

Red Hot Marketing mierzy się z wyzwaniami charakterystycznymi dla swojej branży, w tym z dużą konkurencją w niektórych niszach i wymogiem oferowania odbiorcom właściwych produktów o właściwym czasie, aby utrzymać ich zainteresowanie i pozycję na stale ewoluującym rynku.  

Podstawowym kanałem wykorzystywanym przez Red Hot Marketing do pozyskiwania leadów i budowania z nimi relacji jest email marketing. Zidentyfikowali związanych z nim kilka wyzwań:

  • Utrzymanie zaangażowania: zapewnie nie tylko wysokiej jakości treści, ale również dostarczanie ich w odpowiednim momencie, aby dopasować się do zainteresowań klientów.  
  • Dostarczalność: współpraca z niezawodną platformą, która pozwala Red Hot Marketingowi zagwarantować, że emaile skutecznie omijają filtry i trafiają do odbiorców.  
  • Brak wsparcia od dostawców usług email: niektórzy dostawcy nie są przychylni działaniom związanym z marketingiem partnerskim.  
  • Ograniczenia związane z ustawami i regulaminami: dostosowanie się do zmian w politykach prywatności i wytycznych dotyczących dostarczalności wielu dostawców wymaga czasu.  

ROZWIĄZANIA

Red Hot Marketing postawiło na GetResponse MAX, ponieważ chcieli:

  • rozwijać listę kontaktów
  • wysyłać emaile do swoich subskrybentów
  • angażować odbiorców i utrzymywać ich zainteresowanie
  • zwiększyć konwersję sprzedaży dla swoich ofert
  • zautomatyzować działania marketingowe

Kanał email marketingowy jest dla nas niezwykle istotnym źródłem generowania sprzedaży.

Leon Hoppe, Director of Traffic w Red Hot Marketing

Korzystają z narzędzi GetResponse MAX, aby być w kontakcie z odbiorcami i zwiększać przychody w kanale email marketingu poprzez:

  • newslettery
  • wiadomości i cykle marketing automation
  • segmentację
  • statystyki i raporty

Przykład wiadomości powitalnej wysyłanej przez Red Hot Marketing

EFEKTY PRACY Z GETRESPONSE MAX

  • Email marketing stał się dla firmy Red Hot Marketing niezwykle istotnym źródłem generowania sprzedaży.
  • Rozwiązania GetResponse MAX odgrywają kluczową rolę we wspieraniu ich kampanii produktowych.  
  • W Red Hot Marketing przeciętny zwrot w ich kampaniach i ofertach to 70 $ za każdy tysiąc wysłanych emaili, ale wiele ofert osiąga ponad 100 $ przychodu za każdy tysiąc wyświetleń. Niektóre oferty specjalne generują nawet do 1 tys. $ przychodu za każdy tysiąc wysłanych emaili.  
  • Red Hot Marketing osiąga te wyniki za pomocą:
    • skutecznych scenariuszy automation, dzięki którym ich subskrybenci otrzymują dopasowane oferty i pozostają zaangażowani 
    • zautomatyzowanych cyklów powitalnych, które są jednym z najskuteczniejszych elementów kampanii – te wiadomości pozwalają Red Hot Marketingowi wdrożyć nowych subskrybentów we właściwym czasie, gdy zostają zidentyfikowani jako leady wysokiej jakości 
    • nacisku na wysoką dostarczalność, osiąganą przez stosowanie najlepszych praktyk i dodawanie do białej listy przez subskrybentów 
  • Dzięki wskaźnikowi dostarczalności na poziomie 99% zapewnionemu przez GetResponse MAX, Red Hot Marketing może mieć pewność, że ich wiadomości docierają do właściwych odbiorców we właściwym czasie. 

Uproszczona wersja scenariusza automation używanego przez Red Hot Marketing:


OPINIA KLIENTA O WSPÓŁPRACY Z GETRESPONSE MAX

Leon Hoppe wskazał, że jego firma ceni platformę GetResponse MAX za:

  • Interfejs: platforma jest intuicyjna i przyjazna użytkownikowi, szczególnie nowy pulpit i szablony email  
  • Materiały edukacyjne: GetResponse ma obszerną bazę wiedzy, w tym wiele poradników, które pomagają użytkownikom poznać i skutecznie używać wielu narzędzi 
  • Przystępność: podstawowy cennik platformy jest konkurencyjny i skierowany do szerokiego grona firm 

Naprawdę doceniamy współpracę z GetResponse MAX. Dostosowujecie się do wymagań branży, słuchacie swoich klientów i wdrażacie funkcjonalności, o które prosiliśmy, a Wasz zespół obsługi klienta jest zawsze responsywny i pomocny.

Leon Hoppe, Director of Traffic w Red Hot Marketing

Wykorzystane narzędzia

  • Budowanie listy mailingowej – Działaj jeszcze sprawniej dzięki uproszczonym narzędziom do budowy listy i jej segmentacji.

  • Email marketing – Skuteczne oprogramowanie do email marketingu z profesjonalnymi szablonami wiadomości, intuicyjnymi narzędziami do projektowania i sprawdzoną dostarczalnością.

Poznaj podobne historie

  • Ecommerce , Muzyka , Sztuka i rozrywka Email marketing , Marketing automation , Narzędzia ecommerce

    Skuteczne narzędzia do email marketingu dla zespołu heavymetalowego

  • Ecommerce , Księgarska Email marketing , Integracje GetResponse , Kreator wiadomości

    Wzrost przychodów
    o 200% dzięki email
    marketingowi

  • Ecommerce , Gry komputerowe Email marketing , Marketing automation , Statystyki emaili

    Wysyłka milionów
    emaili z 99%
    dostarczalnością

Chcesz przedstawić
swoją historię?

Zacznij za darmo | Bez karty kredytowej