1k $
W przypadku ofert specjalnych, klient uzyskuje do 1 tys. $ przychodu za każdy tysiąc wysłanych emaili.
70 $
Przeciętny zwrot z inwestycji to 70 $ za każdy tysiąc wysłanych emaili.
100 $
Wiele ofert Red Hot Marketing osiągnęło ponad 100 $ przychodu za każdy tysiąc wyświetleń (eCPM).
O FIRMIE RED HOT MARKETING
Red Hot Marketing zajmuje się marketingiem bezpośrednim i afiliacyjnym. Firma współpracuje z wieloma klientami z różnych branż, m.in. zajmujących się surwiwalem, zdrowiem, finansami czy samodoskonaleniem.
Ich głównym działaniem jest generowanie ruchu i pozyskiwanie leadów za pomocą różnych kanałów, w tym email marketingu, mediów społecznościowych, płatnych reklam i sieci partnerskich.
W wyniku tych działań firmy partnerskie mają dostęp do wysokiej jakości leadów, co przekłada się na zwiększenie sprzedaży ich produktów.
WYZWANIA
Red Hot Marketing mierzy się z wyzwaniami charakterystycznymi dla swojej branży, w tym z dużą konkurencją w niektórych niszach i wymogiem oferowania odbiorcom właściwych produktów o właściwym czasie, aby utrzymać ich zainteresowanie i pozycję na stale ewoluującym rynku.
Podstawowym kanałem wykorzystywanym przez Red Hot Marketing do pozyskiwania leadów i budowania z nimi relacji jest email marketing. Zidentyfikowali związanych z nim kilka wyzwań:
- Utrzymanie zaangażowania: zapewnie nie tylko wysokiej jakości treści, ale również dostarczanie ich w odpowiednim momencie, aby dopasować się do zainteresowań klientów.
- Dostarczalność: współpraca z niezawodną platformą, która pozwala Red Hot Marketingowi zagwarantować, że emaile skutecznie omijają filtry i trafiają do odbiorców.
- Brak wsparcia od dostawców usług email: niektórzy dostawcy nie są przychylni działaniom związanym z marketingiem partnerskim.
- Ograniczenia związane z ustawami i regulaminami: dostosowanie się do zmian w politykach prywatności i wytycznych dotyczących dostarczalności wielu dostawców wymaga czasu.
ROZWIĄZANIA
Red Hot Marketing postawiło na GetResponse MAX, ponieważ chcieli:
- rozwijać listę kontaktów
- wysyłać emaile do swoich subskrybentów
- angażować odbiorców i utrzymywać ich zainteresowanie
- zwiększyć konwersję sprzedaży dla swoich ofert
- zautomatyzować działania marketingowe
Kanał email marketingowy jest dla nas niezwykle istotnym źródłem generowania sprzedaży.
Leon Hoppe, Director of Traffic w Red Hot Marketing
Korzystają z narzędzi GetResponse MAX, aby być w kontakcie z odbiorcami i zwiększać przychody w kanale email marketingu poprzez:
- newslettery
- wiadomości i cykle marketing automation
- segmentację
- statystyki i raporty
Przykład wiadomości powitalnej wysyłanej przez Red Hot Marketing
EFEKTY PRACY Z GETRESPONSE MAX
- Email marketing stał się dla firmy Red Hot Marketing niezwykle istotnym źródłem generowania sprzedaży.
- Rozwiązania GetResponse MAX odgrywają kluczową rolę we wspieraniu ich kampanii produktowych.
- W Red Hot Marketing przeciętny zwrot w ich kampaniach i ofertach to 70 $ za każdy tysiąc wysłanych emaili, ale wiele ofert osiąga ponad 100 $ przychodu za każdy tysiąc wyświetleń. Niektóre oferty specjalne generują nawet do 1 tys. $ przychodu za każdy tysiąc wysłanych emaili.
- Red Hot Marketing osiąga te wyniki za pomocą:
- skutecznych scenariuszy automation, dzięki którym ich subskrybenci otrzymują dopasowane oferty i pozostają zaangażowani
- zautomatyzowanych cyklów powitalnych, które są jednym z najskuteczniejszych elementów kampanii – te wiadomości pozwalają Red Hot Marketingowi wdrożyć nowych subskrybentów we właściwym czasie, gdy zostają zidentyfikowani jako leady wysokiej jakości
- nacisku na wysoką dostarczalność, osiąganą przez stosowanie najlepszych praktyk i dodawanie do białej listy przez subskrybentów
- Dzięki wskaźnikowi dostarczalności na poziomie 99% zapewnionemu przez GetResponse MAX, Red Hot Marketing może mieć pewność, że ich wiadomości docierają do właściwych odbiorców we właściwym czasie.
Uproszczona wersja scenariusza automation używanego przez Red Hot Marketing:
OPINIA KLIENTA O WSPÓŁPRACY Z GETRESPONSE MAX
Leon Hoppe wskazał, że jego firma ceni platformę GetResponse MAX za:
- Interfejs: platforma jest intuicyjna i przyjazna użytkownikowi, szczególnie nowy pulpit i szablony email
- Materiały edukacyjne: GetResponse ma obszerną bazę wiedzy, w tym wiele poradników, które pomagają użytkownikom poznać i skutecznie używać wielu narzędzi
- Przystępność: podstawowy cennik platformy jest konkurencyjny i skierowany do szerokiego grona firm
Naprawdę doceniamy współpracę z GetResponse MAX. Dostosowujecie się do wymagań branży, słuchacie swoich klientów i wdrażacie funkcjonalności, o które prosiliśmy, a Wasz zespół obsługi klienta jest zawsze responsywny i pomocny.
Leon Hoppe, Director of Traffic w Red Hot Marketing
Wykorzystane narzędzia
-
Budowanie listy mailingowej – Działaj jeszcze sprawniej dzięki uproszczonym narzędziom do budowy listy i jej segmentacji.
-
Email marketing – Skuteczne oprogramowanie do email marketingu z profesjonalnymi szablonami wiadomości, intuicyjnymi narzędziami do projektowania i sprawdzoną dostarczalnością.