Łączenie marketingu
i sprzedaży za pomocą automatyzacji.

Dzięki ścisłej współpracy z działem sprzedaży, dział marketingu Gazuno jest w stanie przygotować treści, które zwiększają wiedzę odbiorców i skutecznie przygotowują ich do rozmowy z osobą odpowiedzialną za sprzedaż.

Gazuno logo

75

Cykli automatyzacji

*dane za rok 2021

39

Zdefiniowanych tagów przypisywanych odbiorcom

109

Segmentów
na liście kontaktów

Gazuno pomaga klientom zrozumieć zalety technologii absorpcyjnych pomp ciepła zasilanych gazem, dostarcza nowoczesne i wydajne systemy grzewczo-chłodnicze, wykorzystujące technologie OZE.

GetResponse daje możliwość szybkiego przygotowania zasobów na potrzeby kampanii marketingowych. W jednym miejscu masz kilka kluczowych apek, dzięki którym zrobisz landing page, poprowadzisz i nagrasz webinar, wyślesz mailing i zrealizujesz kampanie reklamowe w Google i na Facebooku.

Aleksandra PyzaAleksandra Pyza, Specjalistka ds. marketingu

W jaki sposób GetResponse pomaga Gazuno?

Marketing automation pomaga nam budować ścieżkę klienta: widzimy kto zapisał się na webinar, odwiedził stronę internetową, czytał bloga, pobrał kartę katalogową, etc. Na podstawie zebranych informacji możemy rozpoznać odbiorców gotowych do kontaktu z kierownikiem regionu. W rezultacie kierownicy szybciej kontaktują się z potencjalnymi klientami i nie marnują czasu na kontakt z osobami, które jeszcze nie są gotowe do zakupu.

Webinary w ramach Akademii Profesjonalistów Gazuno pozwalają nam na realizację celów marketingowych: docieranie z wysokiej jakości treścią do grup docelowych i sprzedażowych: dają kontekst kierownikom do bezpośredniej rozmowy z uczestnikami.

Tagowanie na podstawie kliknięć
Tagowanie na podstawie kliknięć w linki email

Jakie informacje są ważne, aby przygotować cykl automatyzacji wspierający sprzedaż?

Najważniejsze jest, aby dowiedzieć się, kim jest odbiorca. Jeżeli wiesz kim jest i z jakimi problemami się zmaga, możesz przygotować treści dopasowane do jego realnych potrzeb i sprawić, że będzie z zainteresowaniem czytał Twoje maile.

Jak przygotować wysokiej jakości treści marketingowe na potrzeby cyklu automatyzacji?

Kluczowa jest współpraca marketingu ze sprzedażą i wykorzystanie komplementarnych umiejętności. Kierownicy regionu w naszej firmie mają bezpośredni kontakt z klientami. Wiedzą z jakimi problemami spotykają się odbiorcy, obserwują rynek i pomagają w przygotowaniu treści newslettera oraz zgłaszają pomysły na webinary w ramach Akademii Profesjonalistów Gazuno. Marketerzy śledzą działania konkurencji, dostępne produkty oraz zmiany prawne. Wspólnie przygotowane treści mają największy wpływ na sprzedaż.

Komunikacja od kierownika regionu
Komunikacja od kierownika regionu

Co wpływa na skuteczność cyklu lead nurturing?

Kluczowa jest współpraca między działem marketingu i sprzedaży. Trzeba wspólnie testować i analizować skuteczność ścieżek zakupowych. Informacja zwrotna jest kluczowa w optymalizacji komunikacji w taki sposób, aby przekładała się na sprzedaż.

Kiedy następuje odpowiedni moment na bezpośredni kontakt z użytkownikiem?

Warto opracować zestaw niezbędnych informacji, które pozwolą na wartościowy kontakt z klientem. Więcej danych wcale nie ułatwia działania, dlatego o tym, które informacje są kluczowe decyduje u nas kierownik regionu. Nie chcemy, aby potencjalny klient czuł, że jest śledzony na każdym kroku. Sprzedawcy natomiast nie powinni tracić czasu na analizę danych. Chodzi o umożliwienie im budowania relacji z odbiorcami i szybkiego kontaktu z osobami, które są na to gotowe.

Jakie segmenty warto stworzyć na początku?

Segmenty reprezentujące grupę docelową. Warto też śledzić aktywność użytkowników na stronie. Istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że osoby, które czytały case study dotyczące termomodernizacji szkół, są zainteresowane pozyskaniem dofinansowania na tego rodzaju projekt.

Czy poleciłabyś GetResponse?

Tak, poleciłabym GetResponse. Produkt cały czas się rozwija, daje nowe możliwości i ułatwia pracę marketerów. GetResponse daje możliwość szybkiego przygotowania zasobów na potrzeby kampanii marketingowych. W jednym miejscu masz kilka kluczowych apek, dzięki którym zrobisz landing page, poprowadzisz i nagrasz webinar, wyślesz mailing i zrealizujesz kampanie reklamowe w Google i na Facebooku.

Wykorzystane narzędzia

  • Landing pages – Nielimitowane landing pages do budowy bazy mailingowej i prowadzenia sprzedaży. Stwórz własny projekt lub wybierz spośród ponad 100 darmowych szablonów stron.

  • Marketing automation – Zrealizuj idealną ścieżkę klienta za pomocą wizualnego edytora marketing automation, rosnącego wraz z Twoimi potrzebami.

  • Webinary – Zintegrowana platforma do webinarów, dzięki której zwiększysz konwersję i zaangażowanie. Prosta konfiguracja, bez instalacji.

Poznaj podobne historie

  • Agencje marketingowe Generowanie leadów , Marketing automation , Webinary

    Cykle automatyzacji zwiększające skuteczność sprzedaży partnerów

  • Monitoring mediów Email marketing , Lead Magnet , Webinary

    Pozyskiwanie leadów i komunikacja marketingowa
    w usłudze SaaS

  • Organizacja non-profit i charytatywna Email marketing , Landing pages , Webinary

    Bliżej ludzi za pomocą narzędzi do komunikacji online marketingowej

Chcesz przedstawić
swoją historię?

Zacznij za darmo | Bez karty kredytowej