
1200 nowych kontaktów w 3 tygodnie
dzięki specjalistycznym webinarom
-
1922
odwiedziny strony zapisu na pierwszy webinar
-
1047
rejestracji
na pierwszy webinar -
639
uczestników
wydarzenia

RAVENOL to producent najwyższej jakości środków smarnych. We współpracy z czołowymi producentami rynku motoryzacyjnego tworzy produkty wyznaczające trendy przyszłości.
- BRANŻA
- AUTOMOTIVE
- PLAN
- MAX
Cele
- Dotrzeć do finalnego odbiorcy
- Zwiększyć świadomość produktu
- Zwiększyć sprzedaż w modelu dystrybucji
Narzędzia
-
Webinary
-
Landing pages
-
Email marketing
Rozwiązanie: Szkolenie online RAVENOL PROFESSIONALS
w formie webinarów
Do tej pory szkoliliśmy 60 – 100 osób miesięcznie i pozyskiwaliśmy 1000 - 1400 kontaktów rocznie. Dzięki webinarom zbudowaliśmy podobnych rozmiarów bazę w 3 tygodnie i przeszkoliliśmy więcej osób niż w ciągu 2 lat offline. Z pewnością będziemy podążać w kierunku technicznych webinarów na żywo z warsztatu.
Seria technicznych webinarów
PRODUKT
Urządzenie do dynamicznej wymiany oleju.
Za pomocą webinaru możemy szkolić ludzi szybciej, a zarazem optymalizować koszty, np. zlikwidować koszt dojazdu na miejsce szkolenia. Szkolenia podzielone na trzy części po 1,5h pozwalają uczestnikom lepiej przyswoić wiedzę. Dzięki webinarom na żądanie dajemy uczestnikom opcję w stylu usług VOD, dzięki której biorą udział w szkoleniu w dogodnym dla siebie terminie.

-
1. Newsletter z informacją
o szkoleniach -
2. Zaproszenia z ankietą
-
3. Landing pages
-
4. Webinary
-
5. Email z podziękowaniem
Live robi robotę. Po webinarach technicznych uruchamiamy sesję pytań i odpowiedzi związanych z tematyką webinaru. 2 osoby odpowiadają na pytania w formie dyskusji: konstruktor - teoretyk, oraz praktyk prowadzący warsztat. Dzięki temu jesteśmy bardziej wiarygodni, a uczestnicy mogą połączyć teorię z praktyką. Ta formuła pozwala nam trafiać odpowiednim językiem do wszystkich odbiorców.
Co robi różnicę?
Onboarding
Mieliśmy zaledwie 2 tygodnie na wdrożenie. W tak krótkim czasie Przemek, Onboarding Manager w GetResponse MAX, przeprowadził mnie krok po kroku - od zera do bohatera.
Narzędzia wykorzystywane do przygotowania kampanii
edukacyjnej są dostępne w pakiecie:

Jak przeprowadzić szkolenie online
dla profesjonalistów:
Unikaj tego, co robią wszyscy.
Wybierz ciekawy, unikatowy temat, który pokazuje innowacje w branży.
Zaangażuj partnerów biznesowych do promocji - zyskasz wiele dodatkowych kanałów komunikacji oraz programów B2B do zwiększenia zasięgu.
Jeśli temat jest obszerny, podziel go na mniejsze części. W przypadku szkolenia z dynamicznej wymiany oleju zorganizowaliśmy 4 webinary, które podzieliliśmy na:
- teorię
- praktykę - na żywo
- podsumowanie
- sesję Q&A
W trakcie webinarów korzystaj z ankiet. Zaangażujesz uczestników i pozyskasz cenne informacje.
Stwórz dodatkowe materiały marketingowe - niech wyglądają jak profesjonalne spoty video. W materiałach zwracaj uwagę na to, co najbardziej istotne - główny przekaz.