1200 nowych kontaktów w 3 tygodnie
dzięki specjalistycznym webinarom

  • 1922

    odwiedziny strony zapisu na pierwszy webinar

  • 1047

    rejestracji
    na pierwszy webinar

  • 639

    uczestników
    wydarzenia

Ravenol

RAVENOL to producent najwyższej jakości środków smarnych. We współpracy z czołowymi producentami rynku motoryzacyjnego tworzy produkty wyznaczające trendy przyszłości.

BRANŻA
AUTOMOTIVE
PLAN
MAX

Cele

  • Dotrzeć do finalnego odbiorcy
  • Zwiększyć świadomość produktu
  • Zwiększyć sprzedaż w modelu dystrybucji

Narzędzia

  • Webinary

  • Landing pages

  • Email marketing

Rozwiązanie: Szkolenie online RAVENOL PROFESSIONALS
w formie webinarów

Do tej pory szkoliliśmy 60 – 100 osób miesięcznie i pozyskiwaliśmy 1000 - 1400 kontaktów rocznie. Dzięki webinarom zbudowaliśmy podobnych rozmiarów bazę w 3 tygodnie i przeszkoliliśmy więcej osób niż w ciągu 2 lat offline. Z pewnością będziemy podążać w kierunku technicznych webinarów na żywo z warsztatu.

Ravenol
Marcin Kulwicki,
dyrektor handlowy Ravenol Polska

Seria technicznych webinarów

PRODUKT

Urządzenie do dynamicznej wymiany oleju.

Za pomocą webinaru możemy szkolić ludzi szybciej, a zarazem optymalizować koszty, np. zlikwidować koszt dojazdu na miejsce szkolenia. Szkolenia podzielone na trzy części po 1,5h pozwalają uczestnikom lepiej przyswoić wiedzę. Dzięki webinarom na żądanie dajemy uczestnikom opcję w stylu usług VOD, dzięki której biorą udział w szkoleniu w dogodnym dla siebie terminie.

Ravenol
Marcin Kulwicki,
dyrektor handlowy Ravenol Polska
  • 3 x webinar 1,5h

  • Promocja przy
    wsparciu dystrybutorów

  • Sesja Q&A 3h

Ravenol
  • 1. Newsletter z informacją
    o szkoleniach

  • 2. Zaproszenia z ankietą

  • 3. Landing pages

  • 4. Webinary

  • 5. Email z podziękowaniem

Live robi robotę. Po webinarach technicznych uruchamiamy sesję pytań i odpowiedzi związanych z tematyką webinaru. 2 osoby odpowiadają na pytania w formie dyskusji: konstruktor - teoretyk, oraz praktyk prowadzący warsztat. Dzięki temu jesteśmy bardziej wiarygodni, a uczestnicy mogą połączyć teorię z praktyką. Ta formuła pozwala nam trafiać odpowiednim językiem do wszystkich odbiorców.

Ravenol
Marcin Kulwicki,
dyrektor handlowy Ravenol Polska

Co robi różnicę?

Onboarding

Mieliśmy zaledwie 2 tygodnie na wdrożenie. W tak krótkim czasie Przemek, Onboarding Manager w GetResponse MAX, przeprowadził mnie krok po kroku - od zera do bohatera.

Ravenol
Marcin Kulwicki,
dyrektor handlowy Ravenol Polska

Jak przeprowadzić szkolenie online
dla profesjonalistów:

  1. Unikaj tego, co robią wszyscy.

  2. Wybierz ciekawy, unikatowy temat, który pokazuje innowacje w branży.

  3. Zaangażuj partnerów biznesowych do promocji - zyskasz wiele dodatkowych kanałów komunikacji oraz programów B2B do zwiększenia zasięgu.

  4. Jeśli temat jest obszerny, podziel go na mniejsze części. W przypadku szkolenia z dynamicznej wymiany oleju zorganizowaliśmy 4 webinary, które podzieliliśmy na:

    • teorię
    • praktykę - na żywo
    • podsumowanie
    • sesję Q&A

  5. W trakcie webinarów korzystaj z ankiet. Zaangażujesz uczestników i pozyskasz cenne informacje.

  6. Stwórz dodatkowe materiały marketingowe - niech wyglądają jak profesjonalne spoty video. W materiałach zwracaj uwagę na to, co najbardziej istotne - główny przekaz.

Załóż konto testowe

Wypróbuj przez 30 dni za darmo. Bez karty kredytowej