Komunikacja z klientami końcowymi za pomocą zautomatyzowanych kampanii edukacyjnych

  • 2

    cykle automatyzacji

  • 7

    tagów pozwalających na segmentację bazy kontaktów

  • 10

    maili budujących relacje z klientami

KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Spółka jest obecna w branży budowlanej od prawie 30 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi.

BRANŻA: Bramy i stolarka otworowa
PLAN: GR MAX

Cele

  • Nawiązanie bezpośredniego kontaktu z klientami końcowymi
  • Edukacja klientów: tłumaczymy dlaczego warto inwestować w jakość premium
  • Zwiększenie sprzedaży: inspirujemy do zakupu w salonach sprzedaży

Narzędzia

  • Landing pages
  • Email marketing
  • Marketing automation
ROZWIĄZANIE:

Kampania edukacyjna: Okna, drzwi i brama do Twojego domu - poradnik

„Prowadzimy kampanie nastawione na edukację. Świadomy klient podejmuje świadome decyzje, dlatego tłumaczymy, jakie korzyści stoją za ceną produktów klasy premium.”

Paweł Orwat, Specjalista ds. Marketingu Online

„W ramach kampanii wykorzystujemy landing page z darmowym ebookiem do pobrania. Osoby zainteresowane wypełniają formularz na stronie i trafiają do cyklu automatyzacji. Tym sposobem docieramy do klientów końcowych z porcją wartościowych informacji w dwóch formatach: ebook + maile, które zostawiają po sobie ślad na dłużej. Użytkownik może w dowolnej chwili wrócić do tych materiałów. Za ich pomocą uczymy, inspirujemy i zachęcamy odbiorców do zakupu w salonach sprzedaży.”

Patrycja Haremska, Specjalistka ds. PR-u i Content Marketingu

W jaki sposób GetResponse pomógł osiągnąć cel?

DOTARLIŚMY DO KLIENTÓW DOCELOWYCH:

„Za pomocą GetResponse wdrożyliśmy coś nowego - komunikację z klientem docelowym. Za pomocą zautomatyzowanych kampanii pokazujemy odbiorcom jak porównywać oferty, aby wiedzieli, że płacąc za jakość premium inwestują w swój spokój na przyszłość.”

Paweł Orwat, Specjalista ds. Marketingu Online
ROZPOZNALIŚMY POTRZEBY ODBIORCÓW:

„Przypisujemy odbiorcom tagi na podstawie etapu zakupowego i produktów, którymi są zainteresowani. Wysyłamy wartościową komunikację odbiorców o podobnym profilu, np. ofertę bram do osób zainteresowanych zakupem bramy. Klienci, którzy kupili już u nas bramę (produkt kupowany raz na długie lata) i są zadowoleni z produktu i obsługi, chętnie wrócą do nas przy okazji remontu lub modernizacji np. stolarki okiennej.”

Paweł Orwat, Specjalista ds. Marketingu Online

Co robi różnicę?

ONBOARDING

„Pomoc Przemka w trakcie onboardingu była kluczowa. Mieliśmy kontakt z człowiekiem, który udzielił nam wsparcia zawsze, kiedy tego potrzebowaliśmy. Pomógł nam otagować klientów, dzięki czemu możemy dokładnie segmentować listę.”

Patrycja Haremska, Specjalistka ds. PR-u i Content Marketingu

„Mieliśmy konkretny pomysł. Przemek pomógł nam poukładać pracę i szybko zacząć w pełni korzystać z narzędzia.”

Paweł Orwat, Specjalista ds. Marketingu Online