Komunikacja z klientami końcowymi za pomocą 
zautomatyzowanych kampanii edukacyjnych

2

cykle automatyzacji

7

tagów pozwalających na segmentację bazy kontaktów

10

maili budujących relacje z klientami

KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Spółka jest obecna w branży budowlanej od prawie 30 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi.

ROZWIĄZANIE:

Kampania edukacyjna: Okna, drzwi i brama do Twojego domu – poradnik

Prowadzimy kampanie nastawione na edukację. Świadomy klient podejmuje świadome decyzje, dlatego tłumaczymy, jakie korzyści stoją za ceną produktów klasy premium.

Paweł Orwat Krispol Paweł Orwat, Specjalista ds. Marketingu Online

W ramach kampanii wykorzystujemy landing page z darmowym ebookiem do pobrania. Osoby zainteresowane wypełniają formularz na stronie i trafiają do cyklu automatyzacji. Tym sposobem docieramy do klientów końcowych z porcją wartościowych informacji w dwóch formatach: ebook + maile, które zostawiają po sobie ślad na dłużej. Użytkownik może w dowolnej chwili wrócić do tych materiałów. Za ich pomocą uczymy, inspirujemy i zachęcamy odbiorców do zakupu w salonach sprzedaży.

Patrycja Haremska, Specjalistka ds. PR-u i Content Marketingu

W jaki sposób GetResponse pomógł osiągnąć cel?

DOTARLIŚMY DO KLIENTÓW DOCELOWYCH:

Za pomocą GetResponse wdrożyliśmy coś nowego – komunikację z klientem docelowym. Za pomocą zautomatyzowanych kampanii pokazujemy odbiorcom jak porównywać oferty, aby wiedzieli, że płacąc za jakość premium inwestują w swój spokój na przyszłość.

Paweł OrwatPaweł Orwat, Specjalista ds. Marketingu Online

ROZPOZNALIŚMY POTRZEBY ODBIORCÓW:

Przypisujemy odbiorcom tagi na podstawie etapu zakupowego i produktów, którymi są zainteresowani. Wysyłamy wartościową komunikację odbiorców o podobnym profilu, np. ofertę bram do osób zainteresowanych zakupem bramy. Klienci, którzy kupili już u nas bramę (produkt kupowany raz na długie lata) i są zadowoleni z produktu i obsługi, chętnie wrócą do nas przy okazji remontu lub modernizacji np. stolarki okiennej.

Paweł Orwat, Specjalista ds. Marketingu Online

Co robi różnicę?

ONBOARDING:

Pomoc Przemka w trakcie onboardingu była kluczowa. Mieliśmy kontakt z człowiekiem, który udzielił nam wsparcia zawsze, kiedy tego potrzebowaliśmy. Pomógł nam otagować klientów, dzięki czemu możemy dokładnie segmentować listę.

Patrycja Haremska, Specjalistka ds. PR-u i Content Marketingu

Mieliśmy konkretny pomysł. Przemek pomógł nam poukładać pracę i szybko zacząć w pełni korzystać z narzędzia.

Paweł Orwat, Specjalista ds. Marketingu Online

Wykorzystane narzędzia

  • Email marketing – Skuteczne oprogramowanie do email marketingu z profesjonalnymi szablonami wiadomości, intuicyjnymi narzędziami do projektowania i sprawdzoną dostarczalnością.

  • Landing pages – Nielimitowane landing pages do budowy bazy mailingowej i prowadzenia sprzedaży. Stwórz własny projekt lub wybierz spośród ponad 100 darmowych szablonów stron.

  • Marketing automation – Zrealizuj idealną ścieżkę klienta za pomocą wizualnego edytora marketing automation, rosnącego wraz z Twoimi potrzebami.

Poznaj podobne historie

  • Edukacja , Online marketing Facebook Ads , Generowanie leadów , Integracje GetResponse

    1200 nowych kontaktów
    w ciągu miesiąca
    dzięki kampanii z wykorzystaniem ebooka.

  • Energetyka cieplna Email marketing , Landing pages , Marketing automation , Webinary

    Łączenie marketingu
    i sprzedaży za pomocą automatyzacji.

  • Organizacja non-profit i charytatywna Email marketing , Landing pages , Webinary

    Bliżej ludzi za pomocą narzędzi do komunikacji online marketingowej

Chcesz przedstawić
swoją historię?

Zacznij za darmo | Bez karty kredytowej