Praca z szablonami
Gotowe cykle, z których możesz korzystać w każdej chwili, dzięki czemu zaoszczędzisz swój czas!
Przejdź do:
- Czy można łączyć szablony? Video
- Jakie szablony cykli automation są dostępne w moim planie cenowym?
- Jak korzystać z szablonów do budowy cykli automation?
Kursy online
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla kursów online.
- Świętowanie osiągnięć Video
- Upsell oraz cross-sell
- Przypomnienie o postępach w kursie Video
- Kampania reaktywacyjna
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Kursy online”?
Kwalifikowanie leadów
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach do kwalifikowania leadów.
- Przypisuj tagi w oparciu o punkty scoringowe
- Podstawowy plan scoringowy
- Podstawowy plan tagowania
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Kwalifikowanie leadów”?
Marketing afiliacyjny
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach do marketingu affiliacyjnego.
- Cross-selling w programie afiliacyjnym
- Kurs online w programie afiliacyjnym
- Tagowanie kontaktów z programu afiliacyjnego
- Scoring kontaktów z programu afiliacyjnego
- Promocja kursu w programie afiliacyjnym
- Promocja webinaru z programu afiliacyjnego
- Powitanie w programie afiliacyjnym
Po zakupie
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach po zakupie.
- Potwierdzenie zakupu zależne od udzielonych zgód
- Targetowana komunikacja po zakupie
- Komunikacja po zakupie
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Po zakupie”?
Porzucony koszyk
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla porzuconego koszyka.
- Zachęta do szybkiego zakupu
- Seria wiadomości o porzuconym koszyku
- Przypomnienie o porzuconym koszyku
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Porzucony koszyk”?
Powitanie
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach powitalnych.
- Zaawansowany podział kontaktów
- Prosty podział kontaktów
- Prosta wiadomość powitalna
- Powitanie nowych kontaktów
- Powitanie nowych klientów
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Powitanie”?
- Wiadomość powitalna zależna od udzielonych zgód
Sprzedaż
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach do sprzedaży.
- Doceń zaangażowanie
- Limitowana oferta z okazji Black Friday
- Zamiana kontaktów w klientów
- Oferta limitowana
- Upselling
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Sprzedaż”?
- Promocja popularnych produktów
- Promocja dla najszybszych z okazji Black Friday
Webinary i wydarzenia
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla webinarów i wydarzeń.
- Wiadomość urodzinowa
- Komunikacja po webinarze
- Promocja webinaru
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Webinary i wydarzenia”?
Zaangażowanie i retencja
Sprawdź jak zbudować cykl automation bazujący na szablonach dla zaangażowania i retencji.
- Powitalna wiadomość push
- Pop-up na podstawie zainteresowań
- Komunikacja po pierwszych odwiedzinach
- Powracający użytkownicy
- Czyszczenie listy przez scoring i tagowanie
- Retargeting kontaktów
- Retargeting klientów
- Nagradzanie kontaktów
- Odzyskiwanie kontaktów
- Oferta Świąteczna
- Do czego wykorzystuje się szablony z kategorii „Zaangażowanie i retencja”?