Wiosna to czas, gdy nie tylko przyroda budzi się do życia – ludzie także wychodzą z zimowego letargu, chcą zamknąć za sobą mroźny okres i rozpocząć coś nowego.
Przygotowaliśmy więc 7 wskazówek, które pomogą odświeżyć Twoje działania email marketingowe. Ożyw swoją strategię po długich zimowych miesiącach, ustal nowe cele oraz – co ważne – pamiętaj o pozytywnym, wiosennym nastawieniu!
- Rozpocznij wiosenne porządki od uporządkowania bazy adresowej – dokonaj segmentacji listy odbiorców i rozpocznij kampanię reaktywacyjną.
- Zrób coś w rodzaju “wyprzedaży garażowej” – pozbądź się niekatywnych adresów. Dzięki temu znajdziesz miejsce dla nowych subskrybentów.
- Przystrój swoje wiadomości w wiosenne, świeże kolory.
- Dołącz do nich angażujące elementy graficzne.
- Zaplanuj angażującą kampanię drip mailingową (tzw. kampanię kropelkową).
- Nagródź najwierniejszych subskrybentów – warto ich docenić!
- Podziel się wiosenną radością i celebruj każdy dzień – w okresie wiosennym istnieje naprawdę wiele powodów do świętowania.
To dla Ciebie za mało? Poniższa infografika podpowie Ci, co dokładnie możesz zrobić, by odświeżyć swoje kampanie.