

Paula Szulc
Marketing Manager - Poland w GetResponse. Kreatywna dusza, pełna pomysłów, które następnie przelewa na różne formy content marketingu. Freak organizacji, planowania i tabelek, nierozłączna z kalendarzem. W GetResponse odpowiedzialna za kreacje contentowe na rynek polski. Łącząc pasje i umiejętności prowadzi projekt Planer Marketera, czyli kalendarza marketingowego, w którym zawarte są setki okazji marketingowych oraz świąt nietypowych, a także szereg inspiracji na kampanie.
Najnowsze artykuły autora Paula Szulc


Marketing za stówę

Black Friday – czym jest, kiedy się zaczyna i do kiedy trwa?

Lista mailingowa – jak prawidłowo budować bazę kontaktów

Dzień Darmowej Dostawy 2023

Okna pop-up. Jak działają i jak można ich używać?

Kampanie email marketingowe. Jak zaplanować skuteczne działania w 20 krokach

Pomysły na świąteczne kampanie email marketingowe

Recenzja Jasper AI – czy sztuczna inteligencja może zastąpić copywritera?

ChatGPT – czym jest i jak z niego korzystać?

Jak zacząć zarabiać na marketingu afiliacyjnym i programach partnerskich?

Najlepsze programy partnerskie

Lejek sprzedażowy – przykład i szablon, który pozwoli Ci rozwinąć sprzedaż

Sztuczna inteligencja w ecommerce – jak wykorzystać AI?

Lejki marketingowe dla początkujących: dobre praktyki

Planer Marketera – jak wykorzystać kalendarz marketingowy do tworzenia kampanii?

Co to jest CTR – czym jest współczynnik kliknięć i jak go zwiększyć?

Cross selling i up selling w ecommerce – przewodnik

Call to action (CTA) – co to jest i jak skutecznie wezwać do działania

Najlepsze narzędzia do marketingu ecommerce

Newsletter – co to jest i jak tworzyć skuteczne wiadomości?

Ile kosztuje reklama Google Ads?

Google Ads – jak zacząć? Przewodnik krok po kroku

Remarketing – czym jest, jak działa i jak z niego korzystać?
- 1
- 2

Nie przegap artykułu od Paula Szulc i innych autorów
Tylko dobry content, co tydzień w Twojej skrzynce.