

Paula Szulc
Marketing Manager - Poland w GetResponse. Kreatywna dusza, pełna pomysłów, które następnie przelewa na różne formy content marketingu. Freak organizacji, planowania i tabelek, nierozłączna z kalendarzem. W GetResponse odpowiedzialna za kreacje contentowe na rynek polski. Łącząc pasje i umiejętności prowadzi projekt Planer Marketera, czyli kalendarza marketingowego, w którym zawarte są setki okazji marketingowych oraz świąt nietypowych, a także szereg inspiracji na kampanie.
Najnowsze artykuły autora Paula Szulc


Planer Marketera – jak wykorzystać kalendarz marketingowy do tworzenia kampanii?

Pomysły na świąteczne kampanie email marketingowe

Ile kosztuje reklama Google Ads?

Google Ads – jak zacząć? Przewodnik krok po kroku

Remarketing – czym jest, jak działa i jak z niego korzystać?

Jak tworzyć kampanie PPC dla ecommerce?

Dzień Darmowej Dostawy 2023

Black Friday – czym jest, kiedy się zaczyna i do kiedy trwa?

Magento – recenzja, opinie, cennik i integracje

IdoSell – recenzja, opinie, funkcjonalności i cennik

WooCommerce – recenzja, opinie, cennik i integracje

Shoper – recenzja, opinie, cennik i integracje

PrestaShop – recenzja, opinie, cennik i integracje

Shopify – recenzja, opinie, cennik i integracje

Formularze pop-up. Jak działają i jak można ich używać?

Platformy Ecommerce – porównanie najlepszych narzędzi do tworzenia sklepu internetowego w 2023r.

CTA – co to jest i jak skutecznie wezwać do działania

Przewodnik po e-commerce. Handel elektroniczny krok po kroku.

Double opt-in – na czym polega subskrypcja z potwierdzeniem i jak ją stosować?

Lista mailingowa – jak prawidłowo budować bazę kontaktów

Współczynnik konwersji w e-commerce – czym jest i jak go optymalizować?

DMARC – co to jest i jak go używać?

Lead generation – przewodnik po pozyskiwaniu leadów
- 1
- 2

Nie przegap artykułu od Paula Szulc i innych autorów
Tylko dobry content, co tydzień w Twojej skrzynce.