Czym jest GetResponse i jak z niego korzystać?

GetResponse jest platformą do email marketingu. Dzięki naszemu systemowi stworzysz wartościową listę marketingową z potencjalnymi klientami, partnerami i kupującymi. Nawiążesz z nimi relacje oraz zbudujesz responsywną i dochodową bazę klientów. GetResponse może się pochwalić dostarczalnością na poziomie 99,5%. Dzięki temu Twoje wiadomości na pewno dotrą do skrzynek odbiorczych Twoich subskrybentów.

Dodawaj kontakty

  • twórz listy kontaktów , aby zarządzać bazą swoich klientów
  • importuj istniejące listy kontaktów
  • zintegruj swoje konto GetResponse z innymi serwisami, aby skonfigurować cykliczne importy
  • zwiększaj swoją listę kontaktów i aktualizuj informacje o klientach za pomocą landing pages, formularzy i ankiet
  • używaj narzędzi do mediów społecznościowych, dzięki którym z łatwością wykorzystasz system rekomendacji do budowania listy

Planuj kampanie marketingowe i zarządzaj procesami sprzedażowymi

  • skorzystaj z edytora newsletterów drag-and-drop z gotowymi do użycia szablonami. Możesz także zaprojektować własny szablon lub użyć kreatora HTML
  • użyj autoresponderów , aby wysyłać klientom zautomatyzowane wiadomości z informacjami biznesowymi, ofertami i całym wachlarzem przyjaznych komunikatów
  • twórz cykle automatyzacyjne , aby utworzyć proces mający odzwierciedlić ścieżkę żywotności Twoich klientów. To rozbudowane narzędzie pozwala na wysyłanie wiadomości do Twoich klientów na podstawie podejmowanych przez nich działań. Dzięki niemu będziesz w stanie nagrodzić ich aktywność.
  • testuj swoją strategię marketingową za pomocą testów A/B newsletterów i landing pages
  • wykorzystaj system CRM , aby tworzyć i zarządzać procesami sprzedaży. Zdecyduj, które kontakty są potencjalnymi nabywcami i dodaj je do swojego procesu. Dodawaj i edytuj szczegóły klientów i przenoś ich do właściwych etapów założonego procesu.

Analizuj rezultaty i planuj nowe strategie

  • Wyszukuj kontakty i swobodnie twórz filtry oparte o konkretne kryteria demograficzne i zachowanie klientów, co pozwoli Ci zarządzać listą kontaktów i tworzyć strategie marketingowe, które będą dopasowane do oczekiwań Twoich klientów.
  • wykorzystuj zalety narzędzi analitycznych, dzięki którym stworzysz precyzyjne oferty podnoszące wskaźnik konwersji

Od czego zacząć?

Jeśli szukasz wskazówek na temat dodawania kontaktów, tworzenia newsletterów, wybierania odbiorców i wyszukiwania kontaktów, rozpocznij od tych artykułów:
Jak dodawać kontakty do list?
Jak stworzyć i wysłać newsletter?
Jak wyszukiwać kontakty?