Online marketing: Inspirujące, Marketingowe Studia Przypadków
Zobacz, w jaki sposób klienci tacy jak Ty zbudowali wyjątkową pozycję biznesową z GetResponse
Zaufały nam małe i duże firmy
Przeczytaj więcej inspirujących historii

Do 1 tys. $ przychodu za każdy tysiąc wysłanych emaili

1200 nowych kontaktów
w 3 tygodnie dzięki specjalistycznym webinarom

1200% wzrostu wartości zamówień z newslettera
rok do roku

1200 nowych kontaktów
w ciągu miesiąca
dzięki kampanii z wykorzystaniem ebooka.

7,31% unikalnych kliknięć
przy systematycznych testach A/B

Budowa wysokiej jakości bazy kontaktów
Zaufało nam ponad 350 tys. firm.
Dowiedz się dlaczego:

Jeśli szukasz najkrótszej drogi do sprzedaży produktu, lejek konwersji jest najlepszym wyjściem.
Alex Terrier Muzyk jazzowyPRZECZYTAJ CASE STUDY
Nasz newsletter poprzez regularne przekazywanie cennych informacji ma pielęgnować relacje z potencjalnymi klientami, którzy zastanawiają się nad rozpoczęciem kursu programowania.
Jakub Kłos Digital Marketing Team LeaderPRZECZYTAJ CASE STUDY
Jeśli szukasz najkrótszej drogi do sprzedaży produktu, lejek konwersji jest najlepszym wyjściem.
Alex Terrier Muzyk jazzowyPRZECZYTAJ CASE STUDY
Głównym celem naszej komunikacji email marketingowej jest informowanie organizacji o produktach i obsłudze, jakie mogą uzyskać dzięki TechSoup.
Liza Nema Koordynatorka projektówPRZECZYTAJ CASE STUDY
Nasi klienci podejmują świadome decyzje, dzięki którym wymyśliliśmy kampanię edukacyjną, która mogłaby bardziej uświadomić subskrybentów i lepiej przygotować ich do zakupów.
Łukasz Janik Założyciel sklepu LandCafe.plPRZECZYTAJ CASE STUDY
Segmentacja listy kontaktów i regularne testy A/B pozwalają nam sprawdzać, co realnie działa na konkretne grupy odbiorców.
Gemma Seager Email & Push Notifications Team LeaderPRZECZYTAJ CASE STUDY
Głównym celem naszej komunikacji email marketingowej jest informowanie organizacji o produktach i obsłudze, jakie mogą uzyskać dzięki TechSoup.
Liza Nema Koordynatorka projektówPRZECZYTAJ CASE STUDY









