Nowoczesny kanał komunikacji dla publikacji o fotografii historycznej

Zobacz, jak legendarne czasopismo zaadaptowało komunikację cyfrową i wykorzystało email marketing do zwiększenia zaangażowania w konkursy, wystawy i wydarzenia

The Photo Review to drugie najstarsze czasopismo fotograficzne w Stanach Zjednoczonych, którego korzenie sięgają 1976 roku. Pierwotnie było to czasopismo drukowane, które z czasem przekształciło się w platformę cyfrową, dystrybuującą obszerne newslettery w formacie PDF za pośrednictwem poczty elektronicznej do ponad 1500 subskrybentów, w tym muzeów i bibliotek. Magazyn zawiera informacje o wydarzeniach i wystawach oraz zaproszenia do składania prac z całego świata, a także organizuje renomowany konkurs fotograficzny.

Wyzwania

Wraz z ewolucją świata cyfrowego, The Photo Review napotkało kilka wyzwań marketingowych, typowych dla swojej branży. Najważniejsze z nich, to:

  • uciążliwa i czasochłonna manualna wysyłka newsletterów,
  • trudności w zarządzaniu listą kontaktów i danymi,
  • potrzeba zwiększenia liczby subskrybentów,
  • angażowanie cyfrowych subskrybentów w fizyczne wydarzenia
  • ograniczone zasoby ludzkie i finansowe.

Jak pomaga GetResponse

Chcąc sprostać tym wyzwaniom, w 2016 r. The Photo Review zwróciło się do GetResponse.

Od tego czasu firma przekształciła swój proces dystrybucji newsletterów – to, co kiedyś było pracochłonnym zadaniem, wymagającym manualnego zarządzania bazą danych, zmieniło się w skuteczny przepływ pracy.  

Tradycyjne wskaźniki, takie jak współczynniki otwarć i kliknięć, dostarczają pozytywnych informacji, The Photo Review woli skupiać się na namacalnych wynikach. Rozwinęło swoją listę kontaktów do ponad 1000 płacących subskrybentów, co przełożyło się na:

  • większą liczbę chętnych biorących udział w ich konkursach fotograficznych 
  • więcej osób aktywnie licytujących na aukcjach
  • większą frekwencję na wydarzeniach 

Z pewnością (GetResponse) pomogło nam w pielęgnowaniu relacji z naszymi subskrybentami i innymi osobami zainteresowanymi naszą organizacją, a także zapewniło bardzo skuteczny sposób wysyłania naszego newslettera i wiadomości o naszych różnych wydarzeniach.

Stephen Perloff, redaktor The Photo Review

Newsletter The Photo Review (edycja kwiecień-maj 2024). Kiedyś drukowany magazyn, a dziś estetyczny plik PDF z ponad 1000 płacących subskrybentów.

Wykorzystane narzędzia

  • Budowanie listy mailingowej – Działaj jeszcze sprawniej dzięki uproszczonym narzędziom do budowy listy i jej segmentacji.

  • Email marketing – Skuteczne oprogramowanie do email marketingu z profesjonalnymi szablonami wiadomości, intuicyjnymi narzędziami do projektowania i sprawdzoną dostarczalnością.

Chcesz przedstawić
swoją historię?

Zacznij za darmo | Bez karty kredytowej