Aby ułatwić użytkownikom naszego serwisu dodawanie nowych kontaktów do kampanii w GetResponse, narzędzie do importu listy właśnie przeszło radykalny facelifting.
Teraz z łatwością dodacie kontakty nie tylko z pliku .csv, ale także z najpopularniejszych serwisów pocztowych i serwisów internetowych.
Wszystko w jednym miejscu
Jeśli posiadacie różne listy kontaktów – w plikach, serwisach pocztowych dostępnych przez przeglądarkę, programie pocztowym na swoim komputerze lub serwisach takich, jak np. LinkedIn czy GoogleDocs, teraz łatwo dodacie je z jednego miejsca w koncie GetResponse.
Aby do niego trafić, należy udać się do zakładki “Odbiorcy” a następnie kliknąć w “Importuj listę”.

Nowe narzędzie do importu listy kontaktów pozwala na łatwe i automatyczne importowanie kontaktów z:
- najpopularniejszych serwisów pocztowych

- programów pocztowych

- lub serwisów internetowych

Kontakty można też dodać w tradycyjny sposób – kopiując je lub importując plik .csv z dysku komputera.

Przy dodawaniu kontaktów z programów pocztowych, GetResponse może pobrać dodatkowe dostępne dane, jak adres czy numer telefonu.

Po zatwierdzeniu adresów, należy wybrać kampanię, do której kontakty mają zostać dodane, oraz dostosować wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji.
I to wszystko – kontakty zostaną zaimportowane i będą oczekiwały na potwierdzenie. Jednorazowo można zaimportować do 2500 kontaktów.
Po pierwsze: nie spamuj!
Pamiętajcie, że nie należy wykorzystywać kontaktów z książek adresowych czy serwisów społecznościowych do regularnych kampanii marketingowych i sprzedażowych bez zgody adresatów.
Żeby zapobiec wysyłaniu niezamówionych wiadomości, w GetResponse wykorzystujemy mechanizm “double opt-in”. Po zaimportowaniu kontaktów, na każdy adres zostanie wysłana wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (możecie ją dostosować podczas procesu importu).
Kontakty zostaną dodane do Waszych kampanii dopiero wtedy, gdy adresat wiadomości kliknie w link potwierdzający. Adresy osób, które zignorują Waszą wiadomość, nie zostaną dodane do listy. Uszanujcie ich decyzję – najwyraźniej nie byli to klienci dla Was. 🙂
Uwaga: w przypadku, jeśli macie większą listę kontaktów lub chcecie uniknąć konieczności ponownego potwierdzania subskrypcji, poprosimy o kontakt z naszą Obsługą Klienta.
Jak zwykle jesteśmy ciekawi Waszych opinii – dajcie nam koniecznie znać, co sądzicie o nowym narzędziu do importowania listy.