Ludzie sceptycznie podchodzą do kwestii wywierania wpływu. Wydaje się im, że nie umieją przekonywać ludzi, a jednocześnie z podziwem patrzą na osoby, które tę umiejętność mają jakby wrodzoną. Nie będę zaprzeczać, że niektórzy mają naturalną zdolność perswazji, jednak sztuki wywierania wpływu można się też nauczyć. Ty też możesz stać się mistrzem w przekonywaniu innych, żeby posłuchali, co masz do powiedzenia. Musisz jedynie wiedzieć, od czego zacząć.

    10 najlepszych książek o wywieraniu wpływu, które samodzielny przedsiębiorca powinien przeczytać

    Slack… Where Work Happens – takim sloganem wita nas strona domowa jednego z najpopularniejszych komunikatorów dla firm. W naszej organizacji używany jest on na wiele sposobów: od zwykłego czatu dwóch osób, poprzez rozmowy grupowe/zespołowe, ogłoszenia drobne oraz kanałowe boty, po narzędzia do monitoringu i reagowania na awarie. Slack to akronim oznaczający “log z możliwością przeszukiwania wszystkich konwersacji i bazy wiedzy (Searchable Log of All Conversation and Knowledge)”, chociaż to właśnie jego dosłowne tłumaczenie – “luźny” – chyba jeszcze lepiej oddaje jego charakter. Duża liczba możliwych, różnych przypadków użycia może niejednego przyprawiać o ból głowy. Jak więc nad tym zapanować?

      Jak zorganizować firmowego Slacka?

      logoTitle
      Zacznij przygodę
      z online marketingiem
      ZACZNIJ ZA DARMO