Podsumowanie roku w GetResponse
autor: Natalia Paczóska ostatnia aktualizacja 0

Podsumowanie roku w GetResponse

Stało się! “Stary” 2011 rok już prawie się spakował, zabiera jeszcze ostatnie rzeczy i już za chwile abdykuje na rzecz tego wyczekiwanego, nowego 2012 roku.

Zanim jednak pożegnamy go na dobre, spójrzmy jeszcze za siebie żeby sprawdzić co udało nam się zrobić w 2011 roku, który był dla nas, pod wieloma względami, bardzo pomyślny.

 

Styczeń

Rozpoczęliśmy krótką analizą, z której wynikało, że 2011 rok GetResponse rozpoczął z niezłym wynikiem: liczba użytkowników na świecie wzrosła do 180 tyś.

Wprowadziliśmy również zmiany w płatnościach w GetResponse. Kontynuując email-rewolucję uruchomiliśmy darmowe konto aż do 1 000 odbiorców oraz najniższe ceny na rynku.

GetResponse zostało również członkiem SMB – Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, najważniejszej polskiej organizacji czuwającej nad rozwojem marketingu bezpośredniego zgodnie z prawem i zasadami etyki zawodowej.

 

Luty

GetResponse został wzbogacony o kolejną funkcjonalność – Fotogalerię GetResponse, która zawiera ponad 1000 profesjonalnych grafik, starannie wyselekcjonowanych z serwisu istockphoto.com i posegregowanych na 20 kategorii tematycznych. Wszystkie zdjęcia i grafiki można bez żadnych przeszkód wykorzystywać w wysyłanych newsletterach. Ułatwiliśmy także sposób w zarządzaniu kampaniami w GetResponse.

Wystartowaliśmy również z Programem Partnerskim GetResponse. Partner promuje GetResponse i zarabia 33% prowizji na każdej transakcji z jego polecenia.

W GetResponse zostało założone 4000 konto. Ponadto, wśród klientów GetResponse znalazły się m.in. takie marki jak: Intercontinental Warszawa, Scania, Cyfrowe.pl, Intymnie.com, PZPN czy Widzew Łódź.

Marzec

W GetResponse pojawił się nowy Brand Manager – Natalia Paczóska. Osoba z dużym doświadczeniem – związana z branżą marketingową od ponad 9 lat.

 

GetResponse został partnerem Uniwersytetu Konwersji Ceneo. Ponadto, jeden z ekspertów GetResponse, Maciej Ossowski, poprowadził również jeden z „wykładów” – Email w e-commerce.

 

Uruchomiona została specjalna oferta dla organizacji non-profit. Zakładając konto w GetResponse organizacje non-profit będą mogły korzystać ze wszystkich funkcjonalności serwisu za jedyne 50% ceny rynkowej.

 

Kwiecień

Nowa funkcjonalność w GetResponse umożliwiająca publikowanie wysłanych newsletterów na stronach Fan Page Facebooka.

Zespół GetResponse wziął udział w jednej z najważniejszych wydarzeń branży marketingu internetowego – targach ad:tech w San Francisco.

Maciej Ossowski po raz kolejny dzielił się swoją wiedzą z zakresu email marketingu. Tym razem wystąpił na konferencji IAB Finanse.

 

Maj

Twórca GetResponse, Szymon Grabowski został zaproszony do grona jurorów prestiżowego konkursu Golden Arrow – uważanego za jedno z największych wydarzeń w branży marketingu bezpośredniego.

Zespół GetResponse wziął udział w konferencji “MOBILE – najnowsze rozwiązania“, gdzie wystąpił również Email Marketing Expert – Maciej Ossowski, który poprowadził jedną z prelekcji  poświęconą integracji kampanii email marketingowych z najnowszymi technologiami mobilnymi.
GetResponse był również jednym ze sponsorów konferencji informatycznej infoShare, a Szymon Grabowski znalazł się w gronie prelegentów konferencji.

Do GetResponse została wprowadzona nowa funkcjonalność – Generator kodów QR, który umożliwia szybkie tworzenie kodów QR i publikowanie ich w wysyłanych newsletterach. Aby ułatwić korzystanie z nowej funkcjonalności, wydaliśmy również szczegółowy poradnik zawierający wskazówki i taktyki wykorzystania kodów QR w email marketingu.

 

Maj był najbardziej aktywnym miesiącem. GetResponse sponsorował jeszcze jedno wydarzenie – Biznes Mixer oraz zaangażował się w warsztaty “Jak pisać w sieci, aby sprzedać”, które poprowadził Maciej Ossowski.

 

Czerwiec

W GetResponse pojawiła się aktualizacja funkcjonalności umożliwiającej publikowanie formularza zapisu na Facebooku. Następnie uruchomiliśmy Katalog Newsletterów GetResponse, dzięki któremu możliwe jest publikowanie i dzielenie się wysłanymi wiadomościami w Internecie.
Jeden z ekspertów GetResponse, Maciej Górski poprowadził szkolenie “Skuteczny email w biznesie”, które odbyło się w Poznaniu.

GetResponse został partnerem merytorycznym konferencji “E-HANDEL 2011. Jak zwiększyć sprzedaż przy wykorzystaniu Internetu?” organizowanej przez dziennik Rzeczpospolita. Na tej konferencji również wystąpił Maciej Ossowski.

W GetResponse powstał nowy dział – Edukacji i Optymalizacji, na czele którego stanął Maciej Ossowski.

Portfolio klientów GetResponse powiększyło się o kolejną znaną markę, tym razem odzieżową – Big Star.

 

Lipiec

Uruchomiliśmy nową stronę główną w GetResponse.

Maciej Ossowski szkolił z email marketingu domy mediowe.  A do grona klientów GetResponse dołączył Meritum Bank.

Poza tym,…wakacje 🙂

Sierpień

Wakacji ciąg dalszy, ale nie tylko… .

Maciej Górski, Email Marketing Ekspert, wziął udział w Fashion Reatil Forum w Poznaniu. Forum adresowane było do handlu oferującego odzież, bieliznę, biżuterię, modne akcesoria, itp. Maciek przedstawił sposoby prezentacji produktów w mailingach w branży odzieżowej.

Opublikowaliśmy case study jednego z naszych klientów – magazynu Proseed. Opisaliśmy w jaki sposób udało nam się osiągnąć wskaźnik otwarć na poziomie 83%.

 

Wrzesień

Zespół GetResponse wziął udział w jednej z największych imprez w Polsce, poświęconej technologiom i nowym trendom  internetowym – InternetBeta. Oczywiście Maciej Ossowski nie zawiódł i podzielił się z uczestnikami imprezy swoją wiedzą z zakresu email marketingu.

Razem z Centrum im. Adama Smitha opublikowaliśmy raport Email w partiach. Raport był efektem naszej dwumiesięcznej pracy, podczas której sprawdziliśmy jak partie polityczne wykorzystują email w komunikacji z wyborcami. Niestety wyniki naszego badania nie były dla partii politycznych korzystne. 😉

Wrzesień to również miesiąc nowych funkcjonalności w GetResponse. Uruchomiliśmy bowiem nowy, rewolucyjny Import Kontaktów, który bardzo ułatwił proces importowania odbiorców do GetResponse.

To jednak nie wszystko co udało nam się zrobić we wrześniu. Eksperci z GetResponse wzięli jeszcze udział w kolejnych edycjach imprez – Retail Marketing Forum oraz Uniwersytecie Konwersji Ceneo. Nie możemy również nie wspomnieć o konferencji EURO 2012, której GetResponse był patronem.

 

Październik

Październik rozpoczęliśmy informacją o kolejnym dużym kliencie, który dołączył do GetResponse – Gratka Nowe Technologie.

Następnie przyszedł czas na e-nnovation, gdzie tym razem tylko delikatnie zaznaczyliśmy swój udział.

Nie mogło nas natomiast zabraknąć na II Kongresie Online, którego GetResponse był partnerem. Co więcej, jednym z prelegentów był Maciej Ossowski.

W październiku wystartowaliśmy również z kampanią “Ty wysyłasz, My dostarczamy”, w ramach której każdy, bez ponoszenia żadnych kosztów, mógł przetestować dostarczalność wiadomości w GetResponse. Częścią kampanii była również publikacji darmowego poradnika o dostarczalności.

Nie zabrakło również nowych funkcjonalności. W tym miesiącu wprowadziliśmy Historię Subskrybenta, umożliwiająca przejrzenie wszystkich niezbędnych informacji na temat danego odbiorcy w jednym miejscu; oraz aktualizację aplikacji umożliwiającej publikacje formularza zapisu na Facebooku.

 

Listopad

Listopad również rozpoczęliśmy informacją o nowym kliencie w naszym portfolio. Tym razem był to holding Pernod Ricard, do którego należą m.in. takie marki jak: Wyborowa, Chivas Rival, Absolu Vodka czy Ballantine’s

Liczny zespół GetResponse wziął również udział w targach Internet Poland, jednym z największych wydarzeń branżowych.

W ostatni dzień listopada odbyła się również druga edycja akcji Dnia Darmowej Dostawy, której GetResponse był jednym z partnerów.

 

Grudzień

No i nadszedł grudzień. Ten ostatni miesiąc tego roku rozpoczęliśmy od wprowadzenia przełomowej funkcjonalności – Email Analytics oraz całkowicie odmienionego panelu głównego GetResponse.

 

 

Grono klientów GetResponse powiększyło się o kolejną znaną markę. Tym razem był to portal branżowy Wirtualnemedia.pl.

 

A tuż przed świętami wraz z portalem Wirtualnemedia opublikowaliśmy wyniki badania “Kartki świąteczne vs. email, SMS, socialmedia. Sprawdziliśmy jaka forma wysyłania świątecznych życzeń jest najpopularniejsza. Wyniki badania nie były chyba zaskoczeniem dla większości z nas. Bezkonkurencyjnie wygrały Email i SMS. 🙂

 

Tyle udało nam się osiągnąć w kończącym się właśnie, 2011 roku. To był naszym zdaniem udany rok, pełen nowych wyzwań i planów, z których znaczną większość udało się zrealizować.

 

Jednocześnie pełni zapału do realizacji noworocznych planów i wiary w ich sukces czekamy już z niecierpliwością na nowy, 2012 rok!

 

Dziękujemy za Wasze zaufanie! W Nowym Roku życzymy Wam dużo szczęścia, realizacji wszystkich planów oraz osiągnięcia zamierzonych celów.

Subskrybuj, aby otrzymywać top artykuły, wskazówki i porady marketingowe.

GetResponse Sp. z o.o. potrzebuje danych zawartych w tym formularzu w celu dostarczenia Ci materiałów, o które wnioskujesz. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Dziękujemy za rejestrację!

Niedługo wyślemy Ci wiadomość email z potwierdzeniem zapisu.