W tym tygodniu ukazały się nowe numery magazynów Mensis i Ekomercyjnie – adresowane do szerokiej branży e-commerce.
A piszemy o tym dlatego, ponieważ można w nich znaleźć dwie publikacje sygnowane marką GetResponse.
Na łamach magazynu Mensis opisujemy możliwości jakie dają automatyczne wiadomości follow up. Można się z niego dowiedzieć m.in., jak wykorzystać wiadomości follow up do zwiększenia rozpoznawalności marki, budowania relacji z odbiorcami oraz zadbać o wzrost konwersji. Zainteresowani? To zapraszamy na 10 stronę magazynu.
Z kolei w magazynie Ekomercyjnie poruszamy drażliwy dla wielu marketerów temat – rezygnacja z subskrypcji. W artykułu prezentujemy kilka sprawdzonych przykładów, które mogą pomóc w przekonaniu odbiorcy do nie wypisywania się z listy mailingowej. Jesteście ciekawi jakie to są przykłady? Wszystkie informacje znajdziecie na 26 stronie magazynu.
Zapraszamy do lektury!