W rozwoju GetResponse kierujemy się zasadą CANI – Continous and Never-Ending Improvement, czyli ciągłym i niekończącym się postępem.
Zawsze jest coś, co można poprawić, zoptymalizować i ulepszyć. Tym razem, postanowiliśmy pochylić się nad interfejsem panelu głównego GetResponse, aby był on dla Was jeszcze bardziej funkcjonalny.
Jeżeli zalogujecie się do konta GetResponse to szybko zauważycie zmiany w menu głównym oraz podmenu.
Z menu głównego została przeniesiona zakładka „Kampanie” i umieszczona w prawym górnym rogu – nad wyszukiwarką. Aby zacząć pracę w danej kampanii wystarczy wybrać ją z dostępnej listy. Natomiast ustawienia kampanii są dostępne po kliknięciu w trybik znajdujący się obok listy dostępnych kampanii:

Zmienił się również wygląd podmenu – z horyzontalnego na rozwijany (wertykalny).

Wprowadzone zmiany powinny Wam ułatwić nawigację oraz zarządzanie funkcjonalnościami w obrębie danej kampanii.
Chętnie poznamy Wasze opinie na temat nowego interfejsu w panelu głównym GetResponse.