Email Marketing Maraton to cykl starannie dobranych szkoleń z dziedziny email marketingu, dzięki którym w szybki sposób zdobędziesz praktyczną wiedzę na temat aktualnych zagadnień z branży.
Tematem przewodnim trzeciej edycji jest zaangażowanie użytkownika. Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy i zapisz się na szkolenie.
Czym jest Email Marketing Maraton?
Email Marketing Maraton to szybki bieg przez najważniejsze aktualnie zagadnienia w email marketingu. By utrzymać tempo, prelegenci skupiają się wyłącznie na przekazaniu praktycznej wiedzy.
O czym dowiesz się w tej edycji?
W ramach szkolenia zdobędziesz wiedzę na temat:
- zaangażowania użytkownika
- email marketingu widzianego oczami odbiorcy
- prawnych aspektów email marketingu
- budowania lojalności
- komunikacji SMS
- zasad tworzenia skutecznych Landing Pages
- funkcjonalności GetResponse
31 marca w Gdańsku wystąpi gość specjalny – Marcus Taylor – wielokrotnie nagradzany przedsiębiorca, założyciel firmy VentureHarbour. Temat jego prezentacji to:
Strategies for increasing eCommerce revenue with email marketing (prezentacja w języku angielskim)
Dodatkowo opowiemy o wykorzystaniu video w marketingu oraz o email marketingu B2B.
Gdzie będziemy?
Start
- Poniedziałek, 16 marca – Kraków
- Wtorek, 17 marca – Wrocław
- Środa, 18 marca – Poznań
- Piątek, 20 marca – Warszawa
Meta
- Wtorek, 31 marca – Gdańsk, gdzie wystąpi nasz gość specjalny – Marcus Taylor.
Szczegóły
Koszt uczestnictwa wynosi 199 złotych + VAT. Cena obejmuje uczestnictwo, przerwy kawowe oraz materiały szkoleniowe.
Szczegółowy program, sylwetki prelegentów, kalendarz szkoleń w poszczególnych miastach oraz formularz rejestracyjny znajdziesz na stronie Email Maratonu.
Patronat nad cyklem szkoleń objęli: IAB Polska, SMB, MMP Magazyn Online, Magazyn Online Marketing Polska, BRIEF, NowyMarketing, Harvard Business Review Polska, Nowoczesna Firma, Dziennik Internautów, Marketer+, e-biznes.pl, mensis.pl, Meeting Plannner, MT Biznes.
Zobacz videorelację z poprzedniej edycji Email Marketing Maratonu i zarejestruj się na najbliższe spotkanie w ramach EMM3.