“Email w biegu”- raport GetResponse [infografika]
autor: GetResponse ostatnia aktualizacja 0

“Email w biegu”- raport GetResponse [infografika]

Tak jak obiecywaliśmy już jakiś czas temu, mamy dla Was kolejny raport na temat email marketingu.

Tym razem dotyczy on sposobów sprawdzania poczty email, a dokładnie – popularności urządzeń mobilnych w kontekście sprawdzania poczty email.

 

“Email w biegu”

Z przeprowadzonego badania wynika, że niemal 24% respondentów wykorzystuje do sprawdzania poczty email jednocześnie urządzenia mobilne i stacjonarne. Natomiast, najczęściej używanym w tym celu narzędziem, jest laptop (37,9%). Na drugim miejscu uplasował się smartfon (21%). Z kolei korzystanie z komputera stacjonarnego zadeklarowało jedynie niecałe 15% ankietowanych.

Użytkownicy smartfonów najczęściej wykorzystują je (oprócz wykonywania połączeń telefonicznych) do sprawdzania poczty email (18,3%). Respondenci wskazywali również przeglądanie stron internetowych (17,8%) i korzystanie z aplikacji mobilnych (15%).

Ponadto, 63,3% użytkowników wykorzystujących smartfony do sprawdzania poczty email, prowadzi za ich pomocą aktywną korespondencję emailową (wysyła i odbiera wiadomości email). A niemal 68% wykorzystuje smartfony do sprawdzania zarówno korespondencji służbowej, jak i prywatnej. Ponadto, zdecydowana większość (70,5%) użytkowników wykorzystujących smartfony do sprawdzania poczty email, robi to regularnie z taka samą intensywnością przez wszystkie dni tygodnia.

W przeciwieństwie do rynku amerykańskiego, 74,3% polskich użytkowników smartfonów deklaruje, że w przypadku, gdy otrzymana wiadomość nie wyświetla się poprawnie na urządzeniu mobilnym, to zostanie ona później przeczytana jeszcze raz na urządzeniu stacjonarnym.

Ponad połowa (62,9%) użytkowników smartfonów wykorzystujących je do sprawdzania poczty email przyznała, że newsletter przeczytany na urządzeniu mobilnym nie skłonił ich do zakupu reklamowanego produktu.

Badanie zostało przeprowadzone w okresie 22.06 – 25.07.2012 r. na grupie 960 osób z różnej wielkości firm z 16 branż.

Szczegółową analizę badania można znaleźć w raporcie “Email w biegu”: Jak dziś sprawdzamy pocztę elektroniczną

Patronami medialnymi badania są serwisy Ekomercyjnie, Media2, Mediarun, Dziennik Internautów, Internet Standard, Nowy Marketing oraz Nowoczesna Firma.

 

 

Infografika

Subskrybuj, aby otrzymywać top artykuły, wskazówki i porady marketingowe.

GetResponse Sp. z o.o. potrzebuje danych zawartych w tym formularzu w celu dostarczenia Ci materiałów, o które wnioskujesz. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Dziękujemy za rejestrację!

Niedługo wyślemy Ci wiadomość email z potwierdzeniem zapisu.