CTA w ofertach czasowych
autor: GetResponse ostatnia aktualizacja 0

CTA w ofertach czasowych

Często w publikowanych postach na naszym blogu powołujemy się na stosowanie wezwań do działania (CTA).

Natomiast dziś krótka porada jak skonstruować technicznie i merytorycznie CTA w ofertach terminowych.

Dynamic Content

Narzędzie w systemie GetResponse szeroko rozszerzające możliwości edycji oraz zastosowania marketingowe. Jak sama nazwa mówi jest to system do zarządzania zawartością w sposób dynamiczny.

Zatem w odpowiedzi na powszechny problem jakim jest:

Jak dotrzeć do odbiorców z ofertą czasową uzyskując wymierne efekty oraz dodatkowe DANE?

Oto przykładowe rozwiązanie:

Przyjmując, że wypuszczamy obecnie na rynek ofertę czasową. Limit czasowy w jakim będzie publiczna to 7 dni. A oto nasze założenia na temat danych jakie chcemy uzyskać:

  • Informacja dla klientów o ilości dni pozostałych do wygaśnięcia oferty od momentu wysyłki wiadomości
  • Możliwość badania danych statystycznych na temat dnia otwarcia oraz ilości unikalnych otwarć

Na tym etapie ograniczmy się do tych dwóch celów, które wbrew pozorom analogicznie dostarczą nam szeroki wachlarz dodatkowych możliwości.

Działania:

Konstrukcja szablonu z zastosowaniem GetResponse Dynamic Content:

Użycje metody timers z ustaleniem daty końca promocji oraz jednostki np:

Składnia: Oferta ważna jeszcze {{TIMER “2012-03-07 00:00:00” “DAYS” “”}} dni.

Zakładając, że dziś jest 1 marca 2012. Przy użyciu tej funkcji podczas wysyłki system GetResponse automatycznie wyliczy ilość dni do końca promocji i wstawi odpowiednią
wartość w tym przypadku “7”.

Efekt: Oferta ważna jeszcze 7 dni.

Dodatkowym atutem jest wyświetlenie dokładnej ilości dni do końca oferty, gdy subskrybent wyświetli wiadomość online w przeglądarce (jeśli dostarczymy taka możliwość w naszej kreacji poprzez użycie skrótu [[view_this_message]] w hiperłączu).
Natomiast do samej wiadomości zostanie wstawiona data obliczona w trakcie wysyłki, ze względu na brak możliwości stosowania zawartości programistycznej, w samym szablonie jaki trafi do skrzynki odbiorczej. Jest to globalny problem z jakim zmagają się wszyscy dostawcy usług email marketingowych, na który nie znaleziono jeszcze pewnego rozwiązania, które miałoby zastosowanie we wszystkich silnikach odbiorczych poczty email jak np. Gmail, WP, Onet, AOL, Yahoo!, Hotmail.

Podsumowując, jest to dobra alternatywa dla ręcznego wpisywania całych dat czy danych pochodnych na stałe do kreacji email marketingowych.

Dzięki zastosowaniu tej opcji nadawca otrzyma dokładne dane statystyczne w Statystykach kampanii z możliwością wykorzystania ich do późniejszej segmentacji.

Natomiast odbiorca już na pierwszy rzut oka zauważy do kiedy jest ważna oferta, bez konieczności szukania daty ważności umieszczanej zazwyczaj “małym druczkiem”.

Więcej przykładów użycia GetResponse Dynamic Content już wkrótce.

Subskrybuj, aby otrzymywać top artykuły, wskazówki i porady marketingowe.

GetResponse Sp. z o.o. potrzebuje danych zawartych w tym formularzu w celu dostarczenia Ci materiałów, o które wnioskujesz. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Dziękujemy za rejestrację!

Niedługo wyślemy Ci wiadomość email z potwierdzeniem zapisu.