
Blog GetResponse Nowości ze świata marketingu


Dowiedz się jak dopasowywać i personalizować emaile do potrzeb klienta wykorzystując treści dynamiczne. Wykorzystuj dynamic content i osiągaj dzięki temu wyższe wyniki kliknięć i konwersji.
Jak personalizować emaile z pomocą dynamic content?

Automatyzacja email marketingu to dziś niezbędna część efektywnych kampanii marketingowych. Automatyczne wiadomości email pomogą zbudować trwałe relacje z odbiorcami, nadadzą indywidualnego charakteru kontaktowi z klientem, pomogą sprzedać więcej pro...
Czym jest automatyzacja email marketingu i dlaczego warto z niej korzystać (+30 świetnych przykładów)

Od niedawna w ramach platformy GetResponse możecie tworzyć kampanie (oprócz Facebook Ads) także w wyszukiwarce Google. To świetny sposób na uzupełnienie swoich działań marketingowych w Internecie, gdyż oba te kanały stanowią największe sieci reklamow...
Tworzenie reklam Google Ads w koncie GetResponse (nowa funkcjonalność)

Chcesz rozwijać biznes za pomocą email marketingu? Zacznij od budowania bazy mailingowej. Nie wiesz, jak to zrobić? Czytaj dalej, a rozjaśnimy Ci temat. W tym artykule znajdziesz mnóstwo pomysłów i porad na temat tego, jak budować bazę mailingową od ...
Lista mailingowa – jak prawidłowo budować bazę kontaktów

Jeśli prowadziłeś kiedyś kampanię marketingową, pewnie natrafiłeś na – a być może nawet ich używałeś – jakąś formę lejków marketingowych, czyli graficzne odzwierciedlenie ścieżki klienta. Marketerzy coraz bardziej się interesują lejkami – i mają ku t...
Lejki marketingowe dla początkujących: dobre praktyki

Moim zdaniem, marketing automation to jeden z najlepszych ostatnich wynalazków technologii marketingowej, ponieważ daje firmom wiele możliwości dostarczania komunikacji dopasowanej do odbiorców.
10 okazji do wykorzystania marketing automation na ścieżce klienta

Irek Klimczak z GetResponse i Liza Nema z TechSoup Polska odpowiadają na pytania zadane podczas webinaru.