Jak mogę rozwinąć swoją firmę przy użyciu narzędzi ecommerce?

Niezależnie od tego czy jesteś nowy czy doświadczony w biznesie online, możemy pomóc Ci zwiększyć sprzedaż i subskrypcje. Oferujemy narzędzia ecommerce, które pomogą Ci dodać nowych klientów do listy, zebrać informacje o ich nawykach zakupowych i dotrzeć do klienta we właściwym czasie.

Uwaga: Narzędzia do budowania listy dostępne są w każdym planie cenowym (Basic, Plus, Professional i Enterprise). Narzędzia ecommerce są dostępne tylko dla kont Plus, Professional i Enterprise. Więcej informacji na temat planów cenowych i dostępnych funkcjonalności uzyskasz tutaj.

Połącz swój sklep z GetResponse.

Na początek połącz swoją platformę ecommerce z GetResponse. Kiedy połączysz swój sklep będziesz mógł zdecydować jak dodawać nowe kontakty do GetResponse i jak mamy śledzić Twoich klientów.

Tutaj dowiesz się jak połączyć swój sklep
Tutaj dowiesz się wiecej o wtyczkach do Magento, WordPress, i PrestaShop

Powiększanie subskrypcji

Używając integracji ecommerce dajesz swoim klientom szansę dołączyć do listy kontaktów. Będą oni mogli zapisać się:

  • w trakcie zapłaty za zakupy
  • tworzenia konta
  • przez formularze i popupy na stronie
  • kiedy zapiszą się do Twojego newslettera w PrestaShop i Magento (możliwość dostępna tylko dla Magento 1.9)

Tutaj dowiesz się więcej na temat opcji budowania listy we wtyczkach Magento, WordPress, PrestaShop, oraz OpenCart

Gromadzenie informacji do planowania strategii marketingowych.

Oprócz narzędzi do budowania listy, również poniższe metody pomogą Ci zbierać informacje na temat klientów:

  • Eksportowanie danych o klientach do GetResponse, łącznie z polami dodatkowymi i danymi ecommerce,
  • Włączenie śledzenia ecommerce do gromadzenia informacji na temat produktów jakie kupują Twoi klienci,
  • Śledzenie odwiedzin na stronie aby uzyskać informacje jakimi produktami zainteresowani są klienci.

Dowiedz się więcej o tym jakie parametry ecommerce przekazujemy do GetResponse

Stwórz ukierunkowane oferty aby zwiększyć sprzedaż.

Bądź w kontakcie z klientami i wysyłaj do nich ukierunkowane oferty w oparciu o ich nawyki zakupowe i zachowanie na stronie.

Używając warunków wyszukiwania ecommerce, możesz zidentyfikować klientów, którzy dokonali zakupu i wysłać im rekomendacje produktów.

Dowiedz się więcej o tym jak dodać rekomendacje do wiadomości
Dowiedz się jak stworzyć segment w oparciu o dane ecommerce

Nie chcesz ręcznie wyszukiwać kontaktów i planować wysyłki e-maili? Możesz stworzyć cykl automation, który uruchomi wiadomość z rekomendacją po tym jak kontakt dokona zakupu lub odwiedzi określoną stronę. Wybierz szablon cyklu automation, dzięki któremu będziesz śledził i nagradzał stałych klientów, ponownie angażował nieaktywne kontakty, lub prowadził kampanie upsellingowe i retargetingowe,

Dowiedz się więcej na temat opcji ecommerce dostępnych w marketing automation
Naucz się budować cykle automation

Odzyskaj opuszczone koszyki

Zwiększ swoje zyski zachęcając klientów do dokończenia zakupów. Szablony cykli opuszczonego koszyka pomogą śledzić niedokończone zakupy i wysłać w odpowiednim momencie wiadomości przypominające.

Dowiedz się więcej o wiadomościach z informacją o opuszczonym koszyku
Naucz się budować cykle opuszczonego koszyka