Jak wywołać pop-up na podstawie złożonego zamówienia lub aktualizacji koszyka?

Poniższy artykuł dotyczy naszego nowego edytora formularzy i pop-upów. Pomoc dotycząca starszego edytora dostępna jest tutaj

Możesz teraz reagować na zachowania osób odwiedzających Twój sklep i wyświetlić pop-up po tym jak klient:

  • złoży zamówienie z konkretną wartością zamówienia, z wybraną ilością produktów, lub z konkretnymi produktami – możesz motywować kupujących, żeby wrócili dzięki ofertom takim jak zniżki czy program nagród
  • zaktualizuje koszyk z konkretną wartością koszyka, wybraną ilością produktów, lub konkretnymi produktami – możesz zachęcić do kupna np. darmową dostawą, ulepszeniem produktów, czy lepszą ofertą

Oba wywoływacze mogą reagować na dane zebrane w przeszłości (np. 14 dni temu klient złożył zamówienie) lub tylko na nowe wydarzenia.

Zanim zaczniesz

Upewnij się, że Twój sklep jest podłączony do GetResponse.

Możesz wywołać pop-up na podstawie złożonych zamówień lub aktualizacji koszyka w MagentoWooCommercePrestashop i własnych integracjach API

Wywoływanie pop-upów na podstawie złożonych zamówień

  1. Przejdź do Formularze i pop-upy i kliknij na nazwę pop-upu.


  2. Kliknij Edytuj pod Wyświetl reguły.

  1. Kliknij Włącz targeting w sekcji Targetowanie ecommerce.


  2. Wybierz sklep, dla którego chcesz włączyć targetowanie ecommerce (jeżeli masz więcej niż jeden sklep).
  3. Przesuń przełącznik obok Złożyli zamówienie, żeby wyświetlić więcej opcji.


  4. Wybierz wywoływacz, który ma wyświetlić pop-up:
    • Wartość zamówienia – wybierz dokładną, minimalną lub maksymalną wartość zamówionych produktów
    • Liczba produktów – wybierz dokładną, minimalną lub maksymalną liczbę zamówionych produktów
    • Konkretny produkt – wybierz produkt, którego zamówienie chcesz śledzić (możesz wybrać wiele produktów)
    • Kategoria produktu – wybierz produkt z kategorii, którą chcesz śledzić (możesz wybrać wiele kategorii), zamówienie jakiegokolwiek produktu z wybranych kategorii wywoła pop-up


  5. Wybierz, czy chcesz wywołać pop-up dla Nowych lub Wcześniejszych zamówień. Jeśli wybierzesz Poprzednie zamówienia, naciśnij na Ustawienia zaawansowane, żeby wybrać ramy czasowe tych zamówień.


  6. Naciśnij Zapisz, żeby przejść do kolejnej sekcji.

Wywoływanie pop-upów na podstawie zaktualizowanego zamówienia

  1. Powtórz kroki od 1 do 4 z sekcji Wywoływanie pop-upów na podstawie złożonych zamówień.
  2. Przesuń przełącznik obok Zaktualizowali koszyk, żeby wyświetlić więcej opcji.


  3. Wybierz wywoływacz, który ma wyświetlić pop-up:
    • Wartość zamówienia – wybierz dokładną, minimalną lub maksymalną wartość zamówionych produktów
    • Liczba produktów – wybierz dokładną, minimalną lub maksymalną liczbę zamówionych produktów
    • Konkretny produkt – wybierz produkt, którego zamówienie chcesz śledzić (możesz wybrać wiele produktów)
    • Kategoria produktu – wybierz produkt z kategorii, którą chcesz śledzić (możesz wybrać wiele kategorii), zamówienie jakiegokolwiek produktu z wybranych kategorii wywoła pop-up


  4. Wybierz, czy chcesz wywołać pop-up dla Nowych lub Istniejących koszyków. Jeśli wybierzesz Istniejące koszyki, naciśnij na Ustawienia zaawansowane, żeby wybrać ramy czasowe tych koszyków.


  5. Pamiętaj, żeby nacisnąć Zapisz, po wyborze wszystkich potrzebnych opcji.