Jak mogę stworzyć kody promocyjne?

Możesz dodać kod promocyjny do Twojej wiadomości stworzonej w GetResponse – powinny one być stworzone wcześniej.

Jakie typy kodów promocyjnych można stworzyć lub dodać do GetResponse?

Możesz stworzyć dwa typy kodów promocyjnych:

  • Ogólny: Ten kod promocyjny jest taki sam dla wszystkich Twoich kontaktów. Można go udostępniać, więc działa najlepiej dla ogólnych promocji, które nie są ograniczone do konkretnych klientów. Możesz go wymyślić i wprowadzić podczas tworzenia.
  • Unikalny: Kod promocyjny otrzymany przez każdy kontakt jest generowany tylko dla niego. Aby je dodać do GetResponse, powinieneś je przygotować wcześniej w pliku CSV. Możesz je pobrać z Twojego sklepu lub użyć jednego z wielu generatorów dostępnych online.

Jeśli posiadasz integrację Shopify z kodami rabatowymi stworzonymi w Shopify, możesz wybrać kod z listy kodów w Shopify. Możesz dowiedzieć się więcej na ten temat tutaj.

Jak stworzyć ogólny kod promocyjny?

  1. Przejdź do zakładki Kody promocyjne w Narzędzia e-commerce.
  2. Kliknij Stwórz kod promocyjny.



  3. Wprowadź nazwę kodu promocyjnego.
  4. W sekcji Ustawienia kodów promocyjnych wybierz typ Ogólny.
  5. Wprowadź lub wklej Twój kod promocyjny.



  6. Kliknij Stwórz kod promocyjny.

Jak stworzyć unikalny kod promocyjny?

  1. Przejdź do zakładki Kody promocyjne w Narzędzia e-commerce.
  2. Kliknij Stwórz kod promocyjny.



  3. Wprowadź nazwę kodu promocyjnego.
  4. W sekcji Ustawienia kodów promocyjnych wybierz typ Unikalny.
  5. Wprowadź awaryjny kod promocyjny. Jest to wymagane na wypadek wyczerpania unikalnych kodów.



  6. Przeciągnij plik CSV z kodami promocyjnymi lub kliknij, by wybrać go z Twojego komputera.
  7. Kliknij Stwórz kod promocyjny.

Zaimportowana pula unikalnych kodów zostanie zapisana pod jednym kodem wyświetlonym w sekcji Kody promocyjne. Możesz dodać więcej kodów z innego pliku do tego samego unikalnego kodu promocyjnego.