GetResponse MAX oferuje Ci niezawodną platformę do online marketingu, wyposażoną w zaawansowane narzędzia do wykonywania kompleksowych zadań i dedykowane wsparcie, skupione na Twoich celach.
Krok 1 z 2
OD PONAD 20 LAT CIESZYMY SIĘ ZAUFANIEM FIRM Z CAŁEGO ŚWIATA
Zwiększ wydajność i wiarygodność Twojej firmy
Wraz z GetResponse MAX możesz rozwijać się w swoim tempie z usługami i funkcjonalnościami dopasowanymi do Twojego biznesu.
DEDYKOWANE WSPARCIECustomer Experience Managers zaangażowani w Twój sukces
Utrzymuj kontakt ze swoim Customer Experience Managerem przez telefon, email, czat i Slack — 24/7, na całym świecie.
Dodatkowe korzyści płynące z korzystania z GetResponse MAX
Twoje konto GetResponse MAX to wiele więcej niż światowej klasy funkcjonalności i usługi.
SPERSONALIZOWANY ONBOARDINGUzyskaj maksymalny zwrot z inwestycji, dzięki wsparciu dedykowanych ekspertów
Nasi wewnętrzni eksperci pomogą Ci z zapoznaniem się z naszą platformą i przedstawią, jak najlepiej wykorzystać dostępne narzędzia do osiągnięcia Twoich celów i dalszego rozwoju.
ELASTYCZNE TERMINY I PŁATNOŚCIDostosuj ofertę GetResponse MAX do Twoich potrzeb biznesowych
Pożegnaj się z uniwersalnym modelem obsługi. Rozumiemy potrzeby dużych fim i zawsze dostosowujemy się do Ciebie. Upewnimy się również, że złożyłeś wszystkie wymagane dane i dokumenty, aby do nas dołączyć.
Dołącz do ponad 100 tysięcy firm i liderów branżowych korzystających z GetResponse
Obecnie około 10% naszej sprzedaży pochodzi z email marketingu i widzimy szansę na dalszy rozwój. (...) Użytkownicy, którzy nie skończyli składać zamówienia lub go jeszcze nie opłacili otrzymali cykl maili o porzuconym koszyku.
Mieliśmy zaledwie 2 tygodnie na wdrożenie. W tak krótkim czasie Przemek, Onboarding Manager w GetResponse MAX, przeprowadził mnie krok po kroku – od zera do bohatera.
Segmentacja listy kontaktów i regularne testy A/B pozwalają sprawdzić, co rzeczywiście działa w przypadku konkretnych grup odbiorców. Zbieramy i analizujemy dane i działamy odpowiednio w kolejnych kampaniach.
Wystarczy, że subskrybent w sklepie Selsey doda produkt do koszyka, ale nie sfinalizuje zakupu. Wówczas trafi do ścieżki automatycznej z wiadomościami, które przypomną mu o dokonaniu transakcji.