GetResponse MAX oferuje Ci zaawansowane narzędzia do email i marketing automation oraz wsparcie dostosowane do Twoich potrzeb na łatwej w obsłudze i elastycznej platformie.
Krok 1 z 2
OD PONAD 25 LAT CIESZYMY SIĘ ZAUFANIEM FIRM Z CAŁEGO ŚWIATA
Zwiększ wydajność i wiarygodność Twojej firmy
Zaufaj naszemu 25-letniemu doświadczeniu w email marketingu – zmaksymalizuj swoje przychody z naszymi kompleksowymi rozwiązaniami i profesjonalnym wsparciem.
DEDYKOWANE WSPARCIECustomer Experience Managers zaangażowani w Twój sukces
Utrzymuj kontakt ze swoim Customer Experience Managerem przez telefon, email, czat i Slack — 24/7, na całym świecie.
Spersonalizowane wsparcie, na którym możesz polegać
Wykorzystaj w pełni potencjał swojego konta GetResponse MAX z dedykowanym wsparciem – od skutecznego wdrożenia po strategiczne wskazówki i zarządzanie kampaniami.
SPERSONALIZOWANY ONBOARDINGUzyskaj maksymalny zwrot z inwestycji, dzięki wsparciu dedykowanych ekspertów
Nasi wewnętrzni eksperci pomogą Ci z zapoznaniem się z naszą platformą i przedstawią, jak najlepiej wykorzystać dostępne narzędzia do osiągnięcia Twoich celów i dalszego rozwoju.
ELASTYCZNE TERMINY I PŁATNOŚCIDostosuj ofertę GetResponse MAX do Twoich potrzeb biznesowych
Pożegnaj się z uniwersalnym modelem obsługi. Rozumiemy potrzeby dużych fim i zawsze dostosowujemy się do Ciebie. Upewnimy się również, że złożyłeś wszystkie wymagane dane i dokumenty, aby do nas dołączyć.
Dołącz do ponad 100 tysięcy firm i liderów branżowych korzystających z GetResponse
Obecnie około 10% naszej sprzedaży pochodzi z email marketingu i widzimy szansę na dalszy rozwój. (...) Użytkownicy, którzy nie skończyli składać zamówienia lub go jeszcze nie opłacili otrzymali cykl maili o porzuconym koszyku.
Mieliśmy zaledwie 2 tygodnie na wdrożenie. W tak krótkim czasie Przemek, Onboarding Manager w GetResponse MAX, przeprowadził mnie krok po kroku – od zera do bohatera.
Segmentacja listy kontaktów i regularne testy A/B pozwalają sprawdzić, co rzeczywiście działa w przypadku konkretnych grup odbiorców. Zbieramy i analizujemy dane i działamy odpowiednio w kolejnych kampaniach.
Wystarczy, że subskrybent w sklepie Selsey doda produkt do koszyka, ale nie sfinalizuje zakupu. Wówczas trafi do ścieżki automatycznej z wiadomościami, które przypomną mu o dokonaniu transakcji.