UMÓW SIĘ NA DEMO

Indywidualne wsparcie zawsze, gdy go potrzebujesz

Realne rozwiązania w czasie rzeczywistym płynące od prawdziwych osób. Otrzymaj szybko potrzebne wsparcie,
abyś mógł działać dalej bez opóźnień.

Krok 1 z 2

OD PONAD 25 LAT CIESZYMY SIĘ ZAUFANIEM FIRM Z CAŁEGO ŚWIATA

Otrzymaj wsparcie zawsze, gdy go potrzebujesz

Uzyskaj dostęp do wsparcia na żywo na niemal każdy sposób w każdej chwili — przez telefon, email, czat na żywo i Slacka, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, bez względu na to, gdzie mieszkasz.

Dedykowany Customer Experience Manager

Twój Customer Experience Manager chętnie pomoże zoptymalizować Twoje kampanie online marketingowe, aby osiągnąć ich jak największą skuteczność.

To Twoja osoba pierwszego kontaktu, która od podszewki zna Twoją działalność, wyzwania z nią związane oraz jej cele. To ktoś, kto przez swoją wiedzę i narzędzia jest gotowy pomóc Ci osiągnąć sukces. Nasi Customer Experience Managerowie są zdeterminowani, aby rozwiązywać Twoje problemy i przewidywać je, jeszcze zanim Cię dotkną.

Dedykowany Customer Experience Manager‌‍

Bezproblemowa migracja konta

Ułatwimy ci przejście na usługę GetResponse MAX. Twój Onboarding Manager przeprowadzi Cię przez cały proces, pomagając w projektowaniu cykli automation, metodach synchronizacji danych i organizacji konta.

W duecie z managerem, Twój Customer Experience Manager pomoże Ci przeanalizować Twoją aktualną kampanię email marketingową, aby zidentyfikować jej braki i zaproponować praktyczne rozwiązania z myślą o zwiększeniu zaangażowania klientów i podniesieniu Twoich wskaźników retencyjnych.

Bezproblemowa migracja konta‌‍

Wsparcie na całym świecie

Gdziekolwiek jesteś, niezależnie od tego, gdzie są Twoi klienci, pomożemy Ci utrzymywać z nimi kontakt i ich zaangażowanie.

Nasi pracownicy obsługi klienta rozlokowani są po całym świecie i udzielają wsparcia w następujących językach: angielskim, polskim, rosyjskim, hiszpańskim, niemieckim, francuskim, włoskim i portugalskim.

Wsparcie na całym świecie

Dołącz do ponad 100 tysięcy firm i liderów branżowych
korzystających z GetResponse

Rozwijaj się od dnia pierwszego

z dedykowanym wsparciem ekspertów Dowiedz się więcej o wskaźniku dostarczalności.