Obecnie około 10% naszej sprzedaży pochodzi z email marketingu i widzimy szansę na dalszy rozwój. (...) Użytkownicy, którzy nie skończyli składać zamówienia lub go jeszcze nie opłacili otrzymali cykl maili o porzuconym koszyku.
Krok 1 z 2
Uzyskaj dostęp do wsparcia na żywo na niemal każdy sposób w każdej chwili — przez telefon, email, czat na żywo i Slacka, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, bez względu na to, gdzie mieszkasz.
Twój Customer Experience Manager chętnie pomoże zoptymalizować Twoje kampanie online marketingowe, aby osiągnąć ich jak największą skuteczność.
To Twoja osoba pierwszego kontaktu, która od podszewki zna Twoją działalność, wyzwania z nią związane oraz jej cele. To ktoś, kto przez swoją wiedzę i narzędzia jest gotowy pomóc Ci osiągnąć sukces. Nasi Customer Experience Managerowie są zdeterminowani, aby rozwiązywać Twoje problemy i przewidywać je, jeszcze zanim Cię dotkną.
Ułatwimy ci przejście na usługę GetResponse MAX. Twój Onboarding Manager przeprowadzi Cię przez cały proces, pomagając w projektowaniu cykli automation, metodach synchronizacji danych i organizacji konta.
W duecie z managerem, Twój Customer Experience Manager pomoże Ci przeanalizować Twoją aktualną kampanię email marketingową, aby zidentyfikować jej braki i zaproponować praktyczne rozwiązania z myślą o zwiększeniu zaangażowania klientów i podniesieniu Twoich wskaźników retencyjnych.
Gdziekolwiek jesteś, niezależnie od tego, gdzie są Twoi klienci, pomożemy Ci utrzymywać z nimi kontakt i ich zaangażowanie.
Nasi pracownicy obsługi klienta rozlokowani są po całym świecie i udzielają wsparcia w następujących językach: angielskim, polskim, hiszpańskim, niemieckim, francuskim, włoskim i portugalskim.
Obecnie około 10% naszej sprzedaży pochodzi z email marketingu i widzimy szansę na dalszy rozwój. (...) Użytkownicy, którzy nie skończyli składać zamówienia lub go jeszcze nie opłacili otrzymali cykl maili o porzuconym koszyku.
Mieliśmy zaledwie 2 tygodnie na wdrożenie. W tak krótkim czasie Przemek, Onboarding Manager w GetResponse MAX, przeprowadził mnie krok po kroku – od zera do bohatera.
Segmentacja listy kontaktów i regularne testy A/B pozwalają sprawdzić, co rzeczywiście działa w przypadku konkretnych grup odbiorców. Zbieramy i analizujemy dane i działamy odpowiednio w kolejnych kampaniach.
Wystarczy, że subskrybent w sklepie Selsey doda produkt do koszyka, ale nie sfinalizuje zakupu. Wówczas trafi do ścieżki automatycznej z wiadomościami, które przypomną mu o dokonaniu transakcji.