Regulamin Usługi

I. Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin Usługi („Regulamin Usługi”) został stworzony w celu określenia warunków korzystania z usługi GetResponse MAX („Usługa”) przez wszystkich, którzy zdecydowali się korzystać z Usługi dla celów związanych bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą, zawodową lub statutową. Charakter naszej usługi powoduje, że nie jest ona przeznaczona dla konsumentów.

Aby skorzystać z Usługi należy podpisać Formularza Zamówienia na Usługę GetResponse MAX lub zawrzeć z GetResponse odrębną umowę, w tym Umowę na Świadczenie Usługi GetResponse MAX (poprzednio: „Enterprise”), który to formularz oraz umowa zwane są dalej łącznie „Zamówieniem”. Niniejszy Regulamin wraz z Poziomem Dostępności Usługi („SLA”), odpowiednią Polityką Prywatności („Polityka Prywatności”; patrz pkt X niniejszego Regulaminu) oraz Polityką Anty-Spamową („Polityka Anty-Spamowa”), które w dalszej części regulaminu zwane są łącznie „Dokumentami Serwisowymi”, stanowią integralną część Zamówienia i łącznie z Zamówieniem stanowią „Umowę” regulującą całość praw i obowiązków związanych ze świadczeniem oraz korzystaniem z Usługi.

Twoim dostawcą Usługi jest jeden ze wskazanych poniżej podmiotów z grupy GetResponse z którym zawarłeś Zamówienie, tj:

1. GetResponse sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-387), przy ulicy Arkońskiej 6/A3, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku VII Wydział Gospodarczy KRS numerem KRS: 0000187388, NIP: 958 14 68 984, o kapitale zakładowym wynoszącym 5.559.840,00 PLN

lub

2. GetResponse Inc, spółka prawa Delaware, adres: 3 Germay Dr, Ste 5 PMB 15672, Willmington, DE 19804

lub

3. GetResponse Malaysia Sdn. Bhd., spółka zarejestrowana w Malezji pod numerem: 1187327-A, adres: Unit No. 17-2, Level 17, Wisma UOA II, No 21, Jalan Pinang, 50450 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutan, Malaysia.

Podmiot z którym zawarłeś Zamówienie określany jest w dalszej części niniejszego Regulaminu jako „GetResponse” lub „my”.

Zanim skorzystasz w jakiejkolwiek formie z naszej Usługi zapoznaj się z pełną treścią Umowy i upewnij się, że w pełni ją akceptujesz.

II. Usługa

1. Postanowienia ogólne

1.1 W ramach Usługi zapewniamy:

a. możliwość korzystania z ogólnie dostępnej platformy internetowej („Aplikacja”) udostępnianej naszym klientom (”Klient”, „Ty”) w modelu SaaS (Software-as-a-Service) umożliwiającej tworzenie, wysyłkę, zarządzanie kampaniami marketingowymi oraz hostowanie list mailingowych na platformie GetResponse za pomocą takich narzędzi, jak: Kreator Newslettersów, Kreator Landing Page, Oprogramowanie Marketing Automation oraz innych; 

b. skonfigurowanie oraz techniczne wsparcie w zakresie użytkowania Aplikacji zgodnie z ustaleniami poczynionymi pomiędzy GetResponse a Klientem przed udostępnieniem Aplikacji;

c. zapewnienie wsparcia dedykowanego Account Managera w zakresie efektywnego korzystania z Aplikacji.

1.2 Usługa obejmuje:

a. jedno główne Konto z infrastrukturą wysyłającą oraz bazą danych zdolną do przechowywania oraz zarządzania listami adresów email oraz realizowania masowej wysyłki wiadomości email („Konto Główne”);

b. zdolność automatycznej komunikacji pomiędzy systemami Klienta a systemami GetResponse w celu zarządzania bazą Kontaktów Klienta poprzez API;

c. adres(y) IP do wyłącznego użytku Klienta, przypisane do kanału wysyłkowego Konta, o którym mowa w pkt 1.

1.3   Możesz korzystać z Usługi wyłącznie w celu wysyłania wiadomości email do tych odbiorców, którzy wyrazili zgodę na dodanie ich do Twojej listy mailingowej i zgody tej w późniejszym czasie nie wycofali („Kontakty”), chyba że posiadasz inne ważne podstawy prawne pozwalające na przetwarzanie danych osobowych Kontaktów w Usłudze.

2. Konto Główne oraz Konta

2.1 Dostęp do Konta Głównego możliwy jest wyłącznie przy użyciu indywidualnego dla każdego Klienta loginu i hasła. Klient ma obowiązek utrzymywać swoje dane logowania w tajemnicy.

2.2 Możesz udostępniać Aplikację osobom trzecim („Użytkownicy”) poprzez tworzenie w ramach Konta Głównego kont dodatkowych („Konta”).Ttworzenie Kont nie tworzy żadnego stosunku prawnego między nami a Użytkownikami. Jesteś odpowiedzialny za wszystkie działania i zaniechania Użytkowników w związku z Kontem Głównym i Kontami, jak za działania i zaniechania własne. Odsprzedawanie Kont osobom trzecim, w szczególności jako samodzielnej usługi, jest zabronione bez naszej uprzedniej zgody.

2.3 Akceptując niniejszy Regulamin Usługi oświadczasz i akceptujesz, że jesteś wyłącznie odpowiedzialny za:

a. zachowania Użytkowników Konta Głównego i Kont, w tym w szczególności za: (i) zapewnienie, że Użytkownicy korzystają z Usługi zgodnie z Umową, oraz obowiązującymi przepisami prawa, (ii) konsekwencje udostępniania Aplikacji poprzez dostęp do Konta Głównego i Kont oraz związanych z nimi danymi, (iii) uiszczanie opłat naliczonych w związku z korzystaniem z Konta Głównego i Kont;

b. tworzenie, zawieszanie i zamykanie Kont, chyba że inaczej postanowiono w Regulaminie Usługi;

c. zapewnienie pomocy technicznej dla Użytkowników;

d. zaspokajanie wszelkich roszczeń Użytkowników związanych z korzystaniem z Kont, w tym wynikających z ich przedterminowego zamknięcia w związku z rozwiązaniem Umowy.

Pamiętaj, że wsparcie techniczne przez dedykowanego Account Managera zapewniamy jedynie użytkownikowi Konta Głównego, nie Użytkownikom Kont.

3. Upgrade, downgrade, zawieszenie Usługi

3.1. W każdym czasie możesz zwiększyć wykupione przez Ciebie Limity lub dokupić add-on. Zwiększenie przyznanych Limitów, w oparciu o które wyliczane jest wynagrodzenie następuje natychmiast. Należne wynagrodzenie za niepełny Okres Rozliczeniowy obliczane jest proporcjonalnie do liczby dni pozostałych do końca tego Okresu Rozliczeniowego.

3.2. Jeżeli kupisz add-on w trakcie miesięcznego okresu rozliczeniowego, powiążemy cykl płatności za ten add-on z Twoim dotychczasowym Okresem Rozliczeniowym, tak, aby oba terminy płatności były zbieżne. Oznacza to, że pierwsza opłata za add-on jest naliczana proporcjonalnie do liczby dni pozostałych do końca danego Okresu Rozliczeniowego. Zmniejszenie przyznanych Limitów lub rezygnacja z add-on nie może nastąpić w trakcie Okresu Rozliczeniowego.

3.3. Możesz dokonać zwiększenia parametrów Usługi poprzez zakup kolejnego adresu IP, zakup Maili Transakcyjnych, zwiększenie Wielkości Listy Kontaktów, Miesięcznego Limitu Wysyłek, Miesięcznego Limitu Wysyłek Maili Transakcyjnych, jak również Limitu Użytkowników oraz Kont poprzez wysłanie wiadomości email na adres: upgrades@getresponse.com. Zwiększenie parametrów nastąpi po potwierdzeniu przez GetResponse.

3.4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, za naszą wyraźną zgodą, możliwe jest zawieszenie Usługi. Warunki takiego zawieszenia muszą zostać uzgodnione z dedykowanym Account Managerem oraz potwierdzone przez Klienta poprzez wysłanie wiadomości email na adres: upgrades@getresponse.com. Zawieszenie Usługi nastąpi po potwierdzeniu przez GetResponse.

4. Domeny

4.1. Jesteś wyłącznie odpowiedzialny za zapewnienie domeny/subdomeny oraz uprzednie zweryfikowanie, czy użycie ich nazwy nie narusza praw osób trzecich, albowiem nie dokonujemy takiej weryfikacji i wyraźnie wyłączamy jakąkolwiek odpowiedzialność za roszczenia związane bezpośrednio lub pośrednio z nazwą takiej subdomeny lub domeny. Zastrzegamy prawo zablokowania domeny lub subdomeny, zlikwidowania lub zmiany nazwy domeny lub subdomeny wybranej przez Klienta, w szczególności, jeśli zostaniemy do tego zobowiązani przez sąd lub inny organ władzy publicznej lub będziemy mieli uzasadnione przekonanie, że zablokowanie, zlikwidowanie lub zmiana nazwy domeny lub subdomeny pozwoli zapobiec naruszeniu lub zagrożeniu praw osób trzecich lub GetResponse. 

4.2. W związku z udostępnieniem Kreatora Landing Page w ramach Usługi, umożliwiamy Ci zintegrowanie swojego landing pages z subdomenami, które udostępniamy, lub z Twoimi własnymi domenami.

5. Webinary

5.1. Webinary to funkcjonalność pozwalająca organizować online konferencje („Webinary”) dla określonej liczby uczestników (”Uczestnicy”). Klient może organizować tylko takie Webinary, w których bierze udział jako aktywny Uczestnik.

5.2. Organizując Webinar, Klient jest odpowiedzialny za powiadomienie wszystkich Uczestników, że dane osobowe oraz informacje ujawnione podczas Webinaru mogą być przesyłane do innych Uczestników i osób trzecich. Klient ma również obowiązek poinformować Uczestników, że korzystanie z Webinaru podlega niniejszemu Regulaminowi oraz Polityce Prywatności, w szczególności w zakresie zakazanych praktyk oraz wymogów technicznych.

5.3. Klient może prowadzić tylko jeden Webinar jednocześnie w ramach tego samego Konta. Webinary mogą nie być dostępne we wszystkich lokalizacjach.

6. Usługi osób trzecich

6.1. Możesz skorzystać z dodatkowych usług oferowanych przez GetResponse lub zintegrować swoje Konto z niektórymi usługami osób trzecich (add-ons). Usługi osób trzecich („Usługi Osób Trzecich”) nie są świadczone przez GetResponse. Możliwość korzystania z Usług Osób Trzecich może być ograniczona na podstawie postanowień regulaminów tych podmiotów. Dodatkowe, zdefiniowane przez nas warunki korzystania z Usług Osób Trzecich możesz znaleźć TUTAJ.

6.2. Aktualna lista możliwych integracji znajduje się w Koncie Głównym.Z chwilą integracji z usługą osoby trzeciej Klient wyraża zgodę na wymianę pomiędzy GetResponse a osobą trzecią informacji i danych Klienta (nie wyłączając informacji poufnych) w celu umożliwienia Klientowi pełnego korzystanie z integracji. Wszelkie odesłania do usług lub stron internetowych osób trzecich, jakie znajdują się w Usłudze umieszczamy wyłącznie dla Twojej wygody. Nie kontrolujemy ani nie wspieramy jakichkolwiek materiałów lub informacji znajdujących się na stronach wspomnianych osób trzecich. 

7. Maile transakcyjne

Maile transakcyjne to funkcjonalność pozwalająca na wysyłkę maili transakcyjnych do Twoich adresów kontaktowych oraz sprawdzanie statystyk dotyczycących tych wiadomości. Możesz używać tej funkcjonalności tylko do wysyłki maili transakcyjnych i tylko do odbiorców, którzy zawarli z Tobą umowę albo w inny sposób wyrazili zgodę na przesyłanie tych wiadomości i zgody tej nie wycofali. Dla korzystania z funkcjonalności Maili transakcyjnych konieczne jest korzystanie z Usług Osób Trzecich. GetResponse jedynie pośredniczy w wysyłce maili transakcyjnych i nie może ingerować w ich treść.

8. Wersje testowe produktu

Od czasu do czasu możemy udostępniać testowe wersje nowych funkcjonalności. Umożliwia to naszym Klientom wypróbowanie nowych rozwiązań, a nam – lepsze zrozumienie potrzeb Klientów oraz dalsze rozwijanie i ulepszanie naszej Usługi. Decydując się na korzystanie z wersji testowej, Klient przyjmuje do wiadomości i wyraża zgodę na następujące warunki:

1.Funkcjonalność w wersji testowej jest dostępna jedynie przez określony czas i GetResponse zastrzega sobie prawo do jej wyłączenia w każdym czasie, bez podania przyczyny;

2. Funkcjonalność w wersji testowej jest dostępna w ograniczonym zakresie, który może być zmieniony przez GetResponse w każdym czasie, bez podania przyczyny;

3. GetResponse nie gwarantuje, że wersja testowa funkcjonalności zostanie na stałe wprowadzona do Usługi i może zrezygnować z rozwijania danej funkcjonalności w każdym czasie, bez podania przyczyny;

4. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za konsekwencje wynikające z korzystania z testowej wersji funkcjonalności. W szczególności Klient jest w pełni odpowiedzialny za wpływ jaki korzystanie z wersji testowej może mieć na dotychczasowe ustawienia jego Konta Głównego, zaplanowane w koncie kampanie, zebrane dane i pozostałe informacje. W przypadku wyłączenia testowej wersji funkcjonalności, część zachodzących w Koncie Głównym procesów może zostać nieodwracalnie zakłóconych bądź przerwanych i zebrane dotychczas w Koncie dane i pozostałe informacje mogą zostać utracone. GetResponse nie ponosi żadnej odpowiedzialności za konsekwencje bezpośrednio lub pośrednio z tego wynikające;

5. Po zakończeniu okresu testów, nowa funkcjonalność może zostać udostępniona użytkownikom jako funkcjonalność dodatkowo płatna, tj. dostępna dla użytkowników jedynie po uiszczeniu odpowiedniej opłaty (np. jako płatny add-on) lub jako element Usługi.

III. Wymogi techniczne

Usługa jest dostępna na najnowszych oficjalnych wersjach przeglądarek Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome oraz Safari. Dla korzystania z Usługi konieczne jest, by Klient posiadał urządzenie pozwalające na dostęp do sieci Internet, włącznie z programem służącym do przeglądania jej zasobów, posiadającym wtyczkę akceptującą technologię Flash, akceptującym pliki typu „cookies” i z włączoną obsługą JavaScript oraz konto poczty email. 

Do korzystania z funkcjonalności Webinarów niezbędne jest podłączenie w czasie Webinaru prawidłowo działających słuchawek lub głośników oraz mikrofonu. Słuchawki, głośniki i mikrofon nie powinny być jednocześnie używane przez inne aplikacje. 

Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że GetResponse nie jest odpowiedzialna za zapewnienie zgodności Klienta z powyższymi wymogami oraz, że jakość plików wysyłanych, publikowanych lub w inny sposób udostępnianych przy użyciu Usługi może różnić się od źródłowej z uwagi na konieczność ich dostosowania do standardów i parametrów przesyłania danych, sieci lub urządzeń uczestniczących w transferze, wymogów Usługi.

IV. Korzystanie z Usługi

Z chwilą zawarcia Umowy, zobowiązujesz się:

1.postępować zgodnie z postanowieniami Dokumentów Serwisowych, a także z innymi politykami opracowanymi, opublikowanymi lub przyjętymi przez GetResponse w związku ze świadczeniem Usługi (w ich aktualnym brzmieniu);

2.korzystać z Usługi wyłącznie w celach bezpośrednio związanych z jego działalnością handlową, gospodarczą lub zawodową;

 3.niezwłocznie aktualizować dane kontaktowe, tak aby były one zawsze aktualne, kompletne i zgodne z prawdą;

 4.wysyłać lub publikować z wykorzystaniem Usługi tylko takie materiały, do których jest odpowiednio uprawniony,

5.ściśle przestrzegać przepisów obowiązującego prawa, regulacji, zasad i wymogów („Wymogi Prawne”) dotyczących wysyłania wiadomości email, w tym informacji handlowych, oraz przetwarzania i przekazywania danych osobowych, w szczególności Wymogów Prawnych obowiązujących w jego kraju;

6.zachować w tajemnicy swoje dane logowania do Konta,

Z chwilą zawarcia umowy wyrażasz zgodę na otrzymywanie w formie elektronicznej wystawianych przez GetResponse faktur za świadczoną na rzecz Klienta Usługę.

Jeśli ogólne rozporządzenie o ochronie danych (UE) 2016/679 (RODO) znajduje do Ciebie zastosowanie, z chwilą zawarcia Umowy powierzasz GetResponse przetwarzanie danych osobowych potrzebnych do świadczenia Usługi na zasadach wskazanych w Umowie Powierzenia Przetwarzania Danych Osobowych, która stanowi integralną część Regulaminu. Umowa jest również w każdej chwili dostępna do pobrania w Twoim Koncie.

V. Wynagrodzenie

1. Jesteś obowiązany terminowo uiszczać opłaty za korzystanie z Usługi. 

2. Szczegóły Usługi jak i należne opłaty z tytułu jej świadczenia zostały szczegółowo wskazane w Twoim Zamówieniu i oparte są na wykupionej subskrypcji („Subskrypcja”). Usługa udostępniana jest po otrzymaniu przez nas stosownej opłaty. Płatności za Usługę uiszczane są z góry, chyba, że inaczej ustalono w Zamówieniu.

3. Ceny nie uwzględniają podatku od towarów i usług (VAT), który będzie doliczony według stawek obowiązujących w danej jurysdykcji właściwej dla podmiotu z grupy GetResponse, który świadczy dla Ciebie Usługę, w dacie wystawienia faktury przez GetResponse. Akceptując niniejszy Regulamin zgadzasz się uiszczać podatki związane z zamówieniem Usługi. Potwierdzasz jednocześnie, że jesteś zarejestrowany jako czynny podatnik VAT w swoim kraju i na prośbę GetResponse przedstawisz numer, pod którym zostałeś zarejestrowany. Jeżeli prawo nakłada na Ciebie obowiązek odliczenia lub potrącenia podatku, musisz zapłacić kwotę potrącaną lub wstrzymaną zgodnie z prawem oraz zapłacić dodatkową kwotę, tak abyśmy otrzymali zapłatę w całości, jakby nie było potrącenia lub wstrzymania.

4. Obowiązek płatności i wysokość niektórych podatków może być uzależniona od Twojej lokalizacji (kraju, regionu lub prowincji). Jesteś zobowiązany przedstawić nam Twój aktualny adres i niezwłocznie poinformować nas w przypadku jego każdorazowej zmiany. Nie ponosimy odpowiedzialności wynikającej z tytułu błędnej kalkulacji podatków, jeżeli adres, który nam przedstawiłeś jest błędny lub niedokładny.

5. Wynagrodzenie może być uiszczane przelewem bankowym na podstawie faktury wystawianej przez GetResponse, na wskazany przez GetResponse rachunek bankowy, poprzez PayPal, ACH lub kartą kredytową w zależności od tego, jakie metody płatności są oferowane przez spółkę z grupy GetResponse z którą zawarłeś Zamówienie. Dostępne metody płatności mogą być poddane pewnym ograniczeniom w zależności od rynku. 

6. Jeżeli decydujesz się dodać kartę kredytową do swoich metod płatności, niniejszym akceptujesz, że wszelkie wynagrodzenie należne GetResponse z tytułu świadczonej Usługi będzie płatne automatycznie poprzez obciążenie Twojej karty kredytowej w pierwszym dniu każdego Okresu Rozliczeniowego. W przypadku utraty ważności Twojej karty kredytowej lub jakiejkolwiek zmiany lub utraty ważności danych, w celu kontynuowania możliwości świadczenia przez nas Usługi i zapobieżenia jakimkolwiek przerwom w dostępności Usługi, niniejszym upoważniasz nas do uzyskania lub ustalenia aktualnych/zastępczych informacji, w szczególności daty ważności lub numeru karty kredytowej, oraz do dalszego pobierania wynagrodzenia za świadczoną Usługę z przy użyciu informacji zaktualizowanych lub zastępczych. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek opłaty dodatkowe, które mogą być doliczane przez dostawców usług płatniczych.

7. Jeżeli dokonujesz płatności z tytułu korzystania z Usługi przelewem bankowym, poprzez PayPal lub ACH to Twój „Okres Rozliczeniowy” równy jest miesiącowi kalendarzowemu. Pierwszy Okres Rozliczeniowy rozpoczyna się w dniu wskazanym w Twoim Zamówieniu i kończy się w ostatnim dniu miesiąca, w którym złożyłeś Zamówienie. Kolejne Okresy Rozliczeniowe wynoszą miesiąc kalendarzowy, z tym zastrzeżeniem, że ostatni Okres Rozliczeniowy ma tyle dni, ile pozostało do dopełnienia pełnego okresu trwania Umowy. Płatności będą dokonywane na podstawie faktury wystawianej przez GetResponse w terminie 14 dni od dnia jej wystawienia, na wskazany przez GetResponse rachunek bankowy.

8. Jeżeli decydujesz się dokonywać płatności z tytułu korzystania z Usługi kartą kredytową to Twój „Okres Rozliczeniowy” równy jest 30 (trzydziestu) dniom kalendarzowym. Pierwszy Okres Rozliczeniowy rozpoczyna się w dniu podpięcia przez Ciebie karty kredytowej do Konta. Płatności dokonywane będą automatycznie „z góry” w dniu podpięcia karty kredytowej do Konta, a faktury będą wystawiane przez GetResponse niezwłocznie po otrzymaniu płatności za Usługę. 

9. W przypadku braku zapłaty wynagrodzenia w wyznaczonym terminie, GetResponse uprawniona będzie, bez uszczerbku dla innych uprawnień przewidzianych w Regulaminie, do obciążenia Cię odsetkami w najwyższej stopie przewidzianej prawem. 

10. Za przekroczenia limitów ustalonych dla Konta Głównego będą pobierane Opłaty dodatkowe. Wynagrodzenie za przekroczenie limitu Użytkowników i Kont należne GetResponse w danym Okresie Rozliczeniowym obliczane jest na podstawie łącznej liczby kont (Konto Główne oraz Konta) oraz Użytkowników, którzy byli aktywni (tj. których status był włączony i ustawiony w pozycji „ON” w Koncie Głównym lub Kontach) w jakimkolwiek momencie danego Okresu Rozliczeniowego. Opłaty za korzystanie z Usługi w zakresie szerszym niż wskazana w Zamówieniu miesięczna Subskrypcja (przekroczenia) płatne są z dołu w ciągu 14 dni od zakończenia aktualnego Okresu Rozliczeniowego.

11. Wszelkie opłaty należne GetResponse na podstawie Umowy nie podlegają zwrotowi, chyba że w Umowie przewidziano inaczej. W celu uniknięcia wątpliwości wskazujemy, iż jeżeli łącząca nas Umowa została zawarta na czas oznaczony i:

a. dokonałeś przedpłaty za Usługę (za aktualny okres obowiązywania Umowy) – nie jesteś uprawniony do zwrotu jakichkolwiek uiszczonych płatności w przypadku rozwiązania Umowy przed upływem okresu jej obowiązywania;

b. wybrałeś miesięczny sposób płatności – jesteś zobowiązany uiścić na rzecz GetResponse całe wynagrodzenie, które zobowiązałeś się uiścić na podstawie Zamówienia, jeżeli decydujesz się rozwiązać Umowę przed upływem okresu jej obowiązywania. W tym przypadku wynagrodzenie za pozostałe do końca trwania Umowy Okresy Rozliczeniowe powinno zostać uiszczone w ciągu 14 dni liczonych od otrzymania przez GetResponse wypowiedzenia Umowy (jeżeli Ty wypowiadasz Umowę) lub w ciągu 14 dni liczonych od wystosowania wypowiedzenia przez GetResponse (w przypadku, gdy GetResponse na podstawie zapisów Umowy jest uprawnione do rozwiązania Umowy przed upływem okresu jej obowiązywania np. w sytuacji, gdy naruszasz istotne warunki Umowy lub wysyłasz wiadomości SPAM).

12. Wypowiedzenie Umowy przez GetResponse na podstawie uzasadnionej przyczyny w żaden sposób nie zwalnia Klienta z obowiązku zapłaty wynagrodzenia należnego na podstawie Umowy.

13. Możesz wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli GetResponse dokona istotnych postanowień Umowy i nie zaprzestanie wskazanych naruszeń w ciągu 14 dni od otrzymania pisemnego wezwania do ich zaprzestania.

14. Wynagrodzenie za korzystanie z Usługi opiera się na wskazanej w Zamówieniu Subskrypcji, a nie na rzeczywistym używaniu Usługi, dlatego nieużywanie przez Klienta Usługi, niezależnie od przyczyny, nie uprawnia go do zmniejszenia wynagrodzenia. Podobnie, jeżeli opóźnienie w udostępnieniu Konta lub brak możliwości korzystania z Usługi spowodowany jest przez Klienta, za okres braku dostępu lub ograniczonego dostępu do Usługi nie przysługuje prawo do zmniejszenia wynagrodzenia.

15. Niewykorzystane limity w ramach opłaconej Usługi (np. Miesięczny Limit Wysyłek, Wielkość Listy Kontaktów) nie podlegają przeniesieniu na kolejne Okresy Rozliczeniowe.

16. Jeżeli wynagrodzenie obliczane jest na podstawie liczby adresów e-mail Kontaktów Klienta w Koncie Głównym oraz Kontach w danym Okresie Rozliczeniowym, liczba ta jest liczona odrębnie dla Konta Głównego i każdego Konta, co oznacza, że Kontakty pozostają unikalne w ramach kampanii, a nie całego Konta Głównego jak i odrębnych Kont.

17. Podstawą określenia wysokości wynagrodzenia w danym Okresie Rozliczeniowym jest najwyższa liczba adresów e-mail Kontaktów w tym okresie. Spadek liczby adresów e-mail Kontaktów w ciągu danego Okresu Rozliczeniowego nie powoduje zmiany wysokości wynagrodzenia za korzystanie z Usługi.

VI. Niedozwolone praktyki

1. Zabronione jest korzystanie z Usługi, jak również używanie, udostępnianie lub przekazywanie do lub w ramach Usługi Treści (zdefiniowane poniżej) w sposób, który celowo bądź nieumyślnie, narusza jakiekolwiek obowiązujące przepisy prawa, zarówno krajowe, jak i międzynarodowe, dobre obyczaje, postanowienia niniejszego Regulaminu Usługi, Polityki Prywatności, Polityki Anty-Spamowej GetResponse, jak również prawa własności intelektualnej lub innego prawa osób trzecich. Nie ograniczając powyższego, wskazane poniżej praktyki uważane są za naruszające Regulamin Usługi i uzasadniają rozwiązanie Umowy.

2. Listę niedozwolonych praktyk, możesz znaleźć TUTAJ.

3. Niektóre treści mogą być nielegalne lub skutkować wyższymi niż zwykle współczynnikami odrzuceń i skargami dotyczącymi nadużyć, co może wpłynąć na dostarczalność GetResponse. Przyjmujesz do wiadomości powyższe i zgadzasz się, że nie będziesz korzystać z Usługi w celu przesyłania strumieniowego, ujawniania, angażowania się, oferowania sprzedaży oraz promowania, bezpośrednio lub pośrednio, jakichkolwiek towarów lub usług zidentyfikowanych w niniejszym Regulaminie oraz, że takie postępowanie jest uważane za naruszenie warunków Umowy i stanowi podstawę do jej rozwiązania.

4. Zabrania się wykorzystywania naszej Usługi w celu związanym z oferowaniem, ujawnianiem sprzedażą, promowaniem bezpośrednio lub pośrednio jakichkolwiek towarów i usług spełniających dowolne warunki, które wskazano TUTAJ

5.  Klient nie może używać sprzętu lub oprogramowania mogącego uszkodzić lub zakłócić prawidłowe funkcjonowanie Usługi, ani służącego do przechwytywania systemu lub danych z Usługi lub jakiejkolwiek Strony GetResponse. Klient nie może podejmować żadnych działań powodujących nieuzasadnione lub nieproporcjonalnie duże obciążenie w sieci internetowej lub należącej do GetResponse infrastruktury.

6. Informujemy, że nie monitorujemy ani nie kontrolujemy działalności Klienta w zakresie korzystania przez niego z Usługi. Jednakże zastrzegamy prawo (niezależnie od innych uprawnień wynikających z Regulaminu) wstrzymania publikacji, usunięcia każdej Treści (zdefiniowanej jak w punkcie poniżej), wstrzymania kampanii email marketingowej lub Webinaru, zablokowania Landing Page Klienta, zawieszenia dostępu do całej lub części Usługi, za uprzedzeniem lub bez, według własnego uznania oraz z zastrzeżeniem przepisów powszechnie obowiązującego prawa, jeżeli uzyskamy informację lub uzasadnione podejrzenie, że działalność Klienta, Współpracownika lub Uczestnika lub Treści naruszają przepisy prawa, naszej polityki, niniejszy Regulamin, prawa osób trzecich lub z innego powodu są niepożądane. W wyżej opisanych sytuacjach nie ponosimy odpowiedzialności względem Klienta za podjęte środki.

7. Zasady należytego korzystania z Usługi

Odpowiednie używanie Usługi zapewnia wysoki standard i wydajność tysiącom naszych klientów. Z tego względu istotne jest przestrzeganie zasad należytego korzystania z Usługi w taki sposób, aby było ono równie satysfakcjonujące dla wszystkich. Określiliśmy pewne parametry nadużyć, aby zapewnić, że nadmierne korzystanie z niektórych funkcji nie będzie miało negatywnego wpływu na korzystanie z Usługi przez innych klientów lub na skuteczność ich kampanii. Parametry te znacznie wykraczają poza standardowe użycie Usługi i nie będą dotyczyć większości naszych klientów. Znajdą one zastosowanie jedynie w sytuacjach nadmiernego korzystania z Usługi, prowadzącego do obciążenia naszych systemów, które negatywnie wpływa na użytkowanie Usługi przez innych klientów.
W takim wypadku nasz zespół Compliance niezwłocznie poinformuje Cię o korzystaniu z Usługi lub jej części w sposób nadmierny i poradzi Ci, jak korzystać z Usługi w sposób zgodny z Regulaminem. Jeśli nadal będziesz używał Usługi w sposób nadmierny, zastrzegamy sobie prawo zawieszenia dostępu do Usługi w całości lub w części lub rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. Każdy taki przypadek będzie rozpatrywany przez nas indywidualnie i według naszego uznania. W wyżej wskazanych przypadkach Klient nie będzie uprawniony do żądania zwrotu jakichkolwiek kwot zapłaconych na naszą rzecz. W wyżej opisanych sytuacjach nie ponosimy odpowiedzialności względem Klienta za podjęte środki.

VII . Treści

1. Klient jest w pełni odpowiedzialny za wszelkie informacje, dane, teksty, grafiki, logo, video, pliki audio lub inne materiały i utwory, które publikuje, załadowuje, przesyła lub w inny sposób udostępnia przy użyciu Usługi, w tym w szczególności na swojej landing page lub podczas Webinarów, albo które publikują lub załadowują na landing page lub podczas Webinarów użytkownicy lub Uczestnicy Klienta („Treści”). Odpowiedzialność ta obejmuje również Treści stanowiące linki do innych stron internetowych lub zasobów lub inne usługi udostępniane przez osoby trzecie, którymi Klient się posługuje. Nie rościmy sobie żadnych praw do Treści i przyjmujemy, że prawa i tytuły do Treści przysługują Klientowi (lub jego użytkownikom/Uczestnikom), za wyjątkiem treści pochodzących z naszych zasobów, w tym Plików i Zdjęć i zbioru gotowych szablonów. Klient wyraża zgodę, abyśmy prezentowali landing page(s) Klienta w naszych materiałach marketingowych, w szczególności w przygotowywanych studium przypadku (and. case study). 

2. Przyznajemy Klientowi prawo do korzystania z udostępnianych przez nas zasobów wyłącznie w celu korzystania z Usługi zgodnie z ich przeznaczeniem, bez względu na to, czy dostęp do tych materiałów Klient uzyskał bezpłatnie lub odpłatnie, oraz bez względu na to, czy materiał jest standardowy czy przygotowywany na zamówienie Klienta. Zwracamy uwagę, iż nasze zasoby (w tym w Plikach i Zdjęciach) mogą obejmować materiały, które podlegają prawom autorskim oraz prawom pokrewnym osób trzecich. Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że przysługuje nam prawo usunięcia w każdym czasie i według własnego uznania takich materiałów, zablokowania do nich dostępu, jak również żądania, aby Klient niezwłocznie zaprzestał ich używania, w tym w kampaniach email marketingowych i landing page(s) lub Webinarach. Jeżeli Klient nie spełni tego żądania, przysługuje nam prawo samodzielnego usunięcia takich materiałów według naszego uznania bez ponoszenia jakiejkolwiek odpowiedzialności z tego tytułu. W wyżej wskazanych przypadkach Klient nie będzie uprawniony do żądania zwrotu jakichkolwiek kwot zapłaconych na naszą rzecz, my zaś nie będziemy ponosić odpowiedzialności względem Klienta za podjęte środki. Jeśli Klient opublikuje, prześle lub w jakikolwiek inny sposób udostępni Treści należące do osób trzecich lub za pośrednictwem osób trzecich, jest obowiązany, niezależnie od obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu, przestrzegać warunki świadczenia usług, warunki licencyjne lub regulaminy ustalone przez te podmioty.

3. Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że możemy zachować Treści i je udostępnić, jeśli jest to wymagane przez prawo lub gdy jest to niezbędne do wykonania postanowień niniejszego Regulaminu, orzeczenia lub decyzji właściwego organu władzy publicznej, udzielenia odpowiedzi na podniesione zarzuty, że Treści lub aktywność użytkowników landing page Klienta lub Uczestników narusza obowiązujące prawo lub prawa osób trzecich. 

4. Procedura zgłaszania roszczeń dotyczących naruszenia praw autorskich lub innych praw własności intelektualnej.

Szanujemy własność intelektualną innych i tego samego wymagamy od naszych Klientów. Możemy, w pewnych uzasadnionych sytuacjach i według własnego uznania, wyłączyć Konto Główne (w tym Konta) i/lub wypowiedzieć Umowę z Klientami, którzy nie zaprzestają naruszeń. Jeśli uważasz, że Twoje dzieło zostało skopiowane w sposób stanowiący naruszenie praw autorskich lub Twoje prawa własności intelektualnej zostały w inny sposób naruszone, skontaktuj się z naszym Managerem Compliance jednocześnie przekazując komplet wskazanych poniżej informacji:

-opis dzieła chronionego prawem autorskim lub innej własności intelektualnej, która według Ciebie została naruszona;

-wskazanie i opis miejsca, w którym materiał, który Twoim zdaniem narusza prawa, znajduje się w naszej Usłudze;

-Twój adres, numer telefonu i adres e-mail;

-oświadczenie, że działasz w dobrej wierze, że sporne wykorzystanie nie jest autoryzowane przez właściciela praw autorskich, jego przedstawiciela lub prawo; 

-oświadczenie złożone pod groźbą krzywoprzysięstwa, że powyższe informacje w zawiadomieniu są dokładne i że jesteś właścicielem praw autorskich lub własności intelektualnej lub jesteś upoważniony do działania w imieniu właściciela praw autorskich lub własności intelektualnej.

Poniżej znajdziesz dane kontaktowe do wyznaczonego przez nas do odbioru oświadczeń związanych z naruszeniem praw autorskich i praw pokrewnych Compliance Managera: 

email: dmca@cs.getresponse.com

adres do doręczeń: adres spółki z Grupy GetResponse z którą zawarłeś Zamówienie, z dopiskiem „DMCA”

numer telefonu: +48 58 668 31 33

Możesz również użyć formularza kontaktowego, który znajduje się TUTAJ.

VIII. Obsługa Klienta

W ramach Usługi oferujemy Ci wsparcie naszych Account Managerów. Szczegółowe zasady usługi Account Managementu dostępne są TUTAJ. Kontakt z dedykowanym Account Managerem możesz uzyskać drogą telefoniczną i mailową jak również poprzez funkcjonalność LiveChat oraz aplikację Slack, która to aplikacja z przyczyn technicznych może być dostępna jedynie dla ograniczonej grupy Klientów.

IX.  Rozwiązanie Umowy

1. Każdej ze Stron przysługuje możliwość wypowiedzenia Umowy zgodnie z zasadami wskazanymi w zawartym Zamówieniu. 

2. O ile nie zastrzeżono inaczej w Zamówieniu Strony mogą rozwiązać Umowę zgodnie z poniższymi zasadami:

a. dla Umów zawartych na czas określony – Stronom przysługuje możliwość wypowiedzenia Umowy poprzez złożenie oświadczenia o jej nieprzedłużeniu na co najmniej 30 dni przed końcem aktualnego Okresu jej obowiązywania (Pierwszego Okresu lub Kolejnego Okresu obowiązywania – zgodnie z Zamówieniem)

b. dla Umów zawartych na czas nieokreślony – Stronom przysługuje możliwość rozwiązania Umowy z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec Okresu Rozliczeniowego przypadającego bezpośrednio po Okresie Rozliczeniowym w którym złożono wypowiedzenie.

3. Zastrzegamy prawo zablokowania wysyłek realizowanych przez Klienta w ramach Usługi, zawieszenia Konta Głównego (w całości lub w części, w tym w odniesieniu do poszczególnych Kont lub add-on) jak i wypowiedzenia Umowy (co będzie równoznaczne z zamknięciem Konta Głównego), ze skutkiem natychmiastowym i bez powiadomienia, jeżeli Klient naruszył postanowienia Regulaminu, Umowy albo innych polityk GetResponse. Nie ograniczając powyższego, poniższe praktyki stanowią przykład naruszenia Regulaminu i uzasadniają zablokowanie wysyłek, wypowiedzenie Umowy lub zawieszenie Konta. 

4. Przykłady naruszeń postanowień Regulaminu:

4.1       nieuiszczenie opłat za Usługę w ustalonym terminie,

4.2       dopuszczenie się niedozwolonych praktyk, o których mowa w punkcie VI Regulaminu,

4.3       wysyłanie przez Klienta wiadomości uznawanych przez nas za SPAM (w oparciu o przyjęte w GetResponse algorytymy i procedury compliance), w szczególności w razie:

a.         umieszczenie Klienta lub jego domeny (do której Kontakty otrzymują dostęp poprzez linki zawarte w emailach od Klienta) na liście prowadzonej przez Spamhaus Registry Of Known Spam Organizations (ROKSO, http://www.spamhaus.org/rokso) lub umieszczenie jego domeny na co najmniej jednej z następujących czarnych list nadawców spamu: URIBL (http://uribl.com), SURBL (http://www.surbl.org), Spamhaus DBL (http://www.spamhaus.org/dbl) lub ivmURI (http://dnsbl.invaluement.com),

b.         SpamCop lub inna organizacja antyspamowa odnotowała, np. poprzez trafienia w spam-trap, że Klient dopuszcza się spamowania,

4.4       naruszenie zasad dotyczących korzystania ze znaków towarowych i innej własności intelektualnej GetResponse,

4.5       utworzenie większej liczby Darmowych Kont testowych niż zezwala na to niniejszy Regulamin,

4.5       podawanie przez Klienta nierzetelnych lub nieprawdziwych danych o sobie lub nieaktualizowanie tych danych, gdy ulegną zmianie,

4.6       przeniesienia praw i obowiązków z umowy na Usługę bez uprzedniej zgody GetResponse.

5. Klientowi przysługuje możliwość wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym w sytuacji, gdy GetResponse naruszył istotne postanowienia Umowy i nie zaprzestał tych naruszeń mimo upływu terminu 14 dni od dnia doręczenia stosowanego wezwania na piśmie z zagrożeniem, że po upływie tego terminu Umowa może zostać wypowiedziana ze skutkiem natychmiastowym.

6. Zawieszenie lub zamknięcie Konta Głównego, a także zmniejszenia Specyfikacji Usługi, mogą mieć wpływ na Konto Główne Klienta jak również na Konta, w tym zaplanowane kampanie, zebrane dane oraz inne informacje. W chwili zawieszenia lub zamknięcia Konta Głównegolub zmniejszenia Specyfikacji Usługi niektóre procesy trwające w Koncie, zaplanowane kampanie, zebrane dane i inne informacje mogą zostać trwale utracone. GetResponse nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje bezpośrednio lub pośrednio z tego wynikające.

7. Zablokowanie przez GetResponse wysyłek, czy zawieszenie Konta Głównego (lub jego części) nie zwalnia Klienta z obowiązku zapłaty wynagrodzenia za ten okres. GetResponse zobowiązuje się jednak, że okres zablokowania wysyłek lub zawieszenia nie będzie trwał dłużej niż 7 dni roboczych. Po tym czasie GetResponse podejmie decyzję o przywróceniu wysyłek lub Konta albo o wypowiedzeniu Umowy.

X.  Polityka Prywatności 

GetResponse przetwarza dane osobowe zgodnie z zasadami określonymi w odpowiednich Politykach Prywatności wskazanuch w niniejszym punkcie („Polityka Prywatności”).

Jeżeli zawarłeś Zamówienie na Usługę z:

GetResponse sp. z o o. – obowiązująca Cię Polityka Prywatności znajduje się TUTAJ;

GetResponse Inc – obowiązująca Cię Polityka Prywatności znajduje się TUTAJ;

GetResponse Malaysia Sdn. Bhd. – obowiązująca Cię Polityka Prywatności znajduje się TUTAJ;

XI.  Własność intelektualna i znaki towarowe  

1.         Usługa, oprogramowanie Platformy GetResponse, a także treści zawarte na Stronach GetResponse, takie jak teksty, grafika, logo, ikony przycisków, obrazy, klipy audio oraz aplikacje (łącznie „Własność GetResponse”), stanowią własność GetResponse lub jego partnerów i są chronione przez europejskie, amerykańskie i międzynarodowe prawa do własności intelektualnej. Żadna część Własności GetReponse nie może być odtworzona ani przekazana w żadnej formie i za pomocą jakichkolwiek środków bez uprzedniej pisemnej zgody autora, z wyjątkiem przypadków, kiedy wyraźnie na to zezwalamy.

2. „GetResponse” jest zarejestrowanym znakiem towarowym należącym do GetResponse na terenie Rzeczpospolitej Polskiej i innych państw członkowskich Unii Europejskiej, jak również w Stanach Zjednoczonych. Bez naszej wyraźnej uprzedniej zgody znaki towarowe, logo i oznaczenia będące przedmiotem praw przysługujących GetResponse, nie mogą być używane w połączeniu z produktami lub usługami innych podmiotów w jakikolwiek sposób, w tym między innymi w sposób, który może powodować dezorientację wśród klientów i potencjalnych klientów lub w sposób, który dyskredytuje GetResponse, lub produkty i usługi oferowane przez GetResponse.

XII. Informacje Poufne

1. Za Poufne Informacje w rozumieniu Umowy rozumie się w szczególności:

a. wszelkie informacje dotyczące Serwisów oraz Usług świadczonych przez GetResponse, w szczególności warunki Umowy;

b. wszelkie listy adresów e-mail oraz dane osobowe przekazywane przez Klienta na rzecz GetResponse w celu realizacji Umowy;

c. warunki biznesowe, finansowe, organizacyjne i inne związane z sytuacją prawną i faktyczną Stron min.: informacje techniczne, technologiczne, biznesowe, finansowe, handlowe, organizacyjne, a także pomysły i koncepcje programów;

d. informacje uzyskane lub stworzone przez GetResponse w związku z wykonywaniem Umowy.

2. Strony zobowiązują się wzajemnie do ochrony Poufnych Informacji co najmniej w taki sam sposób, w jaki chronią swoje Informacje Poufne. 

3. Obowiązek zachowania poufności informacji nie dotyczy informacji podanych do publicznej wiadomości przez Stronę, której informacje te dotyczą (lub za jej zgodą) oraz w sytuacji, gdy obowiązek ich udostępnienia osobom trzecim wynika z obowiązujących przepisów prawa i osoby te zażądają od Klienta lub GetResponse ich przekazania. Poza powyższymi przypadkami każda ze Stron będzie mogła ujawnić informacje osobom trzecim, jedynie za uprzednią pisemną zgodą drugiej Strony.

4. Niezależnie od powyższego strona otrzymująca informacje poufne może je ujawnić w zakresie wymaganym w celu spełnienia wszelkich obowiązujących przepisów ustawowych, wykonawczych, orzeczeń sądowych lub innych wymogów prawnych, regulacyjnych lub administracyjnych; pod warunkiem, że strona otrzymująca ujawni tylko tę niezbędną część Informacji poufnych, co do której zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami jest zobowiązana do jej ujawnienia.

5. Informacje zdefiniowane powyżej pozostaną poufne w okresie obowiązywania Umowy oraz przez okres 5 lat po jej wygaśnięciu lub rozwiązaniu, niezależnie od przyczyny takiego rozwiązania.

XIII.  Modyfikacje

1. Zastrzegamy prawo zmiany lub modyfikacji cech Usługi, zwłaszcza jej aktualizacji, a także modyfikacji lub wymiany sprzętu lub oprogramowania używanego do świadczenia Usługi w każdym czasie i bez odpowiedzialności z tego tytułu, pod warunkiem, że nie będzie to miało istotnie negatywnego wpływu na świadczenie Usługi.

2. Zastrzegamy również prawo do modyfikowania, dodawania lub usuwania w dowolnym czasie i bez powiadomienia wszelkich dokumentów, informacji, grafik lub innych treści znajdujących się na Stronach GetResponse lub udostępnianych w związku z Usługą.    

XIV.     Odpowiedzialność

1. Klient akceptuje, że GetResponse oferuje Usługę i stronę internetową „w stanie takim, w jakim się znajdują” (ang. „as is”), bez jakichkolwiek gwarancji, zarówno wyraźnych jak i dorozumianych.

2. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za korzystanie z Usługi oraz Stron GetResponse, jak również za wszelkie Treści, oraz realizowane przez niego kampanie email marketingowe i Webinary. Na Kliencie spoczywa obowiązek i odpowiedzialność za stworzenie kopii zapasowych plików i danych trzymanych na naszych serwerach. GetResponse nie będzie ponosić odpowiedzialności za szkodę związaną z utratą powyższych plików lub danych.

3.Nie ograniczając powyższego, GetResponse nie ponosi odpowiedzialności za szkody wywołane:

a. działaniem osób trzecich, w tym Użytkowników oraz innych osób trzecich korzystających z Twojego Konta Głównego i Kont posługujących się danymi logowania uzyskanymi od Ciebie lub w innych okolicznościach niezależnych od GetResponse;

b. wadliwym działaniem czynników zewnętrznych, systemów, sieci i urządzeń telekomunikacyjnych albo urządzeń niezbędnych do korzystania z Usługi dostarczonych przez podmioty trzecie albo w inny sposób niezależnych od GetResponse;

c. korzystaniem z testowych wersji Usługi lub funkcjonalności;

d. niewystarczającą przepustowością lub wahaniem przepustowości wykorzystywanej przez Klienta, Współpracownika lub Uczestnika, które mogą mieć wpływ na jakość Treści, 

e. nieprzestrzeganiem przez Klienta postanowień Regulaminu,

f. błędnymi lub niezgodnymi z prawdą danymi Klienta podanymi przy rejestracji.

4. Odpowiedzialność kontraktowa oraz deliktowa GetResponse ograniczona jest wyłącznie do bezpośrednich strat poniesionych przez Klienta. GetResponse nie ponosi odpowiedzialności za szkody pośrednie, niezależnie od ich źródła z wyjątkiem przypadków winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa GetResponse. Z zastrzeżeniem punktu 5 poniżej, całkowita odpowiedzialność GetResponse, niezależnie od liczby i podstawy roszczeń Klienta lub osoby trzeciej, ograniczona jest do równowartości opłaty abonamentowej za okres jednego miesiąca, zapłaconej przez Klienta za Usługę w Okresie Rozliczeniowym bezpośrednio poprzedzającego datę, w której doszło do zdarzenia wywołującego szkodę, w wyłączeniem kwot składających się na opłaty instalacyjne lub wszelkiego rodzaju opłaty dodatkowe. Klient niniejszym zwalnia GetResponse z wszelkich zobowiązań przekraczających wyżej wskazany limit.

5. Odpowiedzialność GetResponse z tytułu jakichkolwiek naruszeń związanych z przetwarzaniem danych osobowych, niezależnie od ich źródła i ilości, ograniczona jest do równowartości opłaty abonamentowej za okres sześciu miesięcy, zapłaconej przez Klienta za Usługę w Okresie Rozliczeniowym bezpośrednio poprzedzającego datę, w której doszło do zdarzenia wywołującego szkodę, w wyłączeniem kwot składających się na opłaty instalacyjne lub wszelkiego rodzaju opłaty dodatkowe. Klient niniejszym zwalnia GetResponse z wszelkich zobowiązań przekraczających wyżej wskazany limit.

6. Żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub niezrealizowanie obowiązków nałożonych Regulaminem i Umową wywołane działaniem Siły Wyższej lub innych czynników które pozostają poza kontrolą Strony. Dla celów niniejszego Regulaminu, przez Siłę Wyższą rozumie się zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne, którego nie można przewidzieć i któremu nie można było zapobiec. Za okoliczności stanowiące Siłę Wyższą uznaje się w szczególności wojnę, klęski żywiołowe, strajki, awarie, ataki DDoS lub inne zakłócenia w działaniu sieci telekomunikacyjnej lub infrastrukturze teleinformatycznej, a także nadzwyczajne działania rządowe i administracyjne oraz działania podmiotów mających wpływ na świadczenie usługi GetResponse, a których działalność jest niezależna od Stron.

7. Klient jest obowiązany zwolnić GetResponse oraz jego pracowników, współpracowników, kontrahentów oraz przedstawicieli z wszelkiej odpowiedzialności związanej z zarzutami i roszczeniami zgłaszanymi przez osoby trzecie związanymi z korzystaniem przez Klienta z Usługi, wykorzystywanymi domenami/subdomenami, Treściami, aktywnością Współpracowników, Uczestników lub użytkowników jego landing page, naruszeniem niniejszego Regulaminu, przepisów prawa lub praw osób trzecich.

XV. Oświadczenia

1. Wszelkie oświadczenia związane z realizacją Umowy, w tym oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy na warunkach w niej określonych, mogą być dokonywane poprzez przesłanie skanu podpisanego dokumentu mailem lub za pośrednictwem elektronicznego systemu DocuSign (bądź innego podobnego systemu elektronicznego wybranego przez GetResponse).

2. Oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy składane GetResponse przez Klienta (zarówno drogą mailowa jak przez system DocuSign bądź inny podobny systemu elektroniczny wybrany przez GetResponse) powinny być wysyłane na adres mailowy: maciej.ossowski@getresponse.com.

3. Oświadczenia o wypowiedzeniu Umowy składane przez GetResponse (zarówno drogą mailowa jak przez system DocuSign bądź inny podobny systemu elektroniczny wybrany przez GetResponse) powinny być wysyłane na adres mailowy Klienta wskazany w Zamówieniu.

4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Zamówienia mogą następować poprzez przesłanie skanu podpisanego dokumentu mailem lub wdrodze wymiany podpisów za pośrednictwem systemu DocuSign (bądź innego podobnego systemu elektronicznego wybranego przez GetResponse). Wszelkie zmiany i uzupełnienia Zamówienia musza być uprzednio uzgodnione i zaakceptowane przez obie Strony.

5. Niezależnie od powyższego GetResponse może w każdym czasie dokonywać zmian w Dokumentach Serwisowych według własnego uznania, poprzez ich publikację na stronie internetowej GetResponse.

XVI. Klauzule dodatkowe

Dodatkowe postanowienia dla klientów, których obowiązuje California Consumer Privacy Act CCPA znajdziesz TUTAJ.

Dodatkowe postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych dla Klientów zawierających Umowę z  GetResponse Malaysia Sdn. Bhd. znajdziesz TUTAJ.

Dodatkowe postanowienia dla Klientów zawierających Umowę z GetResponse Inc. znajdziesz TUTAJ.

XVII.    Postanowienia końcowe 

Klient i GetResponse są niezależnymi kontrahentami, nie są pracownikami, partnerami, nie realizują wspólnych przedsięwzięć, a także nie mają żadnych uprawnień do zaciągania zobowiązań w imieniu drugiej strony.

Wszelkie zmiany Umowy lub któregokolwiek z załączników mogą nastąpić poprzez przesłanie skanu podpisanego dokumentu mailem lub w drodze wymiany podpisów za pośrednictwem systemu DocuSign (bądź innego podobnego systemu elektronicznego wybranego przez GetResponse). Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy musza być uprzednio uzgodnione i zaakceptowane przez obie Strony.

GetResponse zastrzega prawo zmiany Regulaminu i dokumentów związanych z Regulaminem w każdym czasie poprzez publikację zmienionego dokumentu na Stronie GetResponse i/lub poprzez informację wysłaną na najbardziej aktualny adres email podany przez Klienta. Regulamin i dokumenty związane z Regulaminem wejdą w życie natychmiast po opublikowaniu ich na Stronie GetResponse, chyba że w ciągu 10 dni od opublikowania Klient rozwiąże Umowę. Nieprzerwane korzystanie z Usługi przez Klienta po 10 dniach od dnia opublikowania zmian, będzie oznaczało akceptację nowego dokumentu. Aktualna wersja Regulaminu będzie dostępna na stronie Regulamin Usługi.

GetResponse może przenieść prawa i obowiązki wynikające z Umowy na inny podmiot kontrolowany lub będący pod wspólną kontrolą z GetResponse bez Twojej zgody. Kontrola dla celów niniejszego Regulaminu oznacza, że podmiot kontrolujący posiada pośrednią lub bezpośrednią własność nad innym podmiotem lub ponad 50% udziałów albo prawo decydującego głosu. Klient może przenieść prawa i obowiązki wynikające z Umowy na osobę spełniającą kryteria do zawarcia umowy, wyłącznie za zgodą GetResponse.

Kwestie obowiązywania, ważności, wykonalności i interpretacji postanowień regulaminu powinny być rozstrzygane:

a. w przypadku Umowy zawartej z GetResponse Sp. z o.o.:  zgodnie z prawem polskim, a sądem właściwym do rozstrzygania sporów wynikających z wykonywania Umowy jest sąd właściwy dla siedziby GetResponse

b. w przypadku Umowy zawartej z GetResponse Inc.- zgodnie z prawem stanu Delaware, bez względu na odmienne ustalenia lub zasady powodujące zastosowanie prawa innego niż prawo stanu Delaware. Każda ze stron nieodwołanie poddaje się pod wyłączyną jurysdykcję sądów w Delaware.

c. w przypadku Umowy zawartej z GetResponse Malaysia Sdn. Bhd.: zgodnie z prawem malezyjskim, a sądem właściwym do rozstrzygania sporów wynikających z wykonywania Umowy jest sąd właściwy dla siedziby GetResponse Malaysia Sdn. Bhd

Nieważność lub niewykonalność postanowień Regulaminu lub dokumentu związanego z Regulaminem, nie ma wpływu na legalność, ważność i wykonalność innych postanowień Regulaminu. Strony postanawiają, że takie nieważne lub niewykonalne postanowienie zostanie zmodyfikowane w zakresie niezbędnym do uczynienia go ważnym i wykonalnym bez zmiany jego pierwotnej intencji.

W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią Zamówienia (i załączników do niego), SLA i Regulaminu, o ile Strony nie zastrzegły inaczej, pierwszeństwo mają postanowienia Zamówienia, następnie SLA i w ostatniej kolejności postanowienia Regulaminu.

Regulamin obowiązuje od daty podania jego treści do Twoje wiadomości lub od daty publikacji na stronie, w zależności od tego, która z tych dat jest wcześniejsza.

Data publikacji: 1 lipca 2020 r.