Ten projekt zajął nam dobre kilka miesięcy, dlatego z ogromną satysfakcją możemy Wam o nim zakomunikować.
Przygotowaliśmy wraz redakcją serwisu Ekomercyjnie ebooka dedykowanego w szczególności dla branży e-commerce – “Email marketing w sklepie internetowym”. Jest to pierwsza na rynku polskim tak obszerna publikacja na temat email marketingu dla sklepów internetowych.
Komu polecamy w szczególności?
Publikacja dedykowana jest zarówno e-przedsiębiorcom rozpoczynającym prowadzenie kampanii email marketingowych oraz tym, którzy chcą pogłębić zdobytą już wiedzę i doświadczenie lub szukają inspiracji do zwiększenia efektywności obecnych działań.
Dzięki współpracy ekspertów email marketingu z GetResponse z doświadczonymi e-przedsiębiorcami z serwisu Ekomercyjnie spis treści oraz zawartość każdego rozdziału została ściśle dopasowana do potrzeb osób prowadzących sklepy internetowe. Lektura książki nie tylko wprowadzi w świat email marketingu, ale również umożliwi poznanie sposobów prowadzenia zaawansowanych kampanii z wykorzystaniem wiadomości email.
Co zawiera?
W ebooku oprócz obszernej teorii zostały przedstawione również praktyczne przykłady wykorzystania email marketingu w działaniach marketingowych i sprzedażowych e-sklepów.
Na blisko 150 stronach omówiliśmy m.in takie zagadnienia jak:
- planowanie kreacji newslettera
- sposoby budowania bazy odbiorców
- segmentacja bazy adresowej
- integracja kampanii email marketingowych z social media
- reaktywację porzuconych koszyków w e-sklepie
- dostarczalność wysyłanych mailingów
- integracja wiadomości triggerowanych ze strategią marketingową i sprzedażową e-sklepu
Gdzie można go kupić?
Ebook kosztuje 19,99 zł i jest dostępny w najpopularniejszych formatach charakterystycznych dla publikacji internetowych: PDF, ePub i Mobi. Jest dostępny na stronie http://sklep.ekomercyjnie.pl/ .