BAZA WIEDZY GETRESPONSE Wypróbuj za darmo
Wyniki: 50
Data dodania

Jak projektować skuteczne landing pages

Wstęp Wiele statystyk dowodzi, że urzadzenia mobilne zaczynają dominować wśród użytkowników Internetu. Używamy ich nie tylko do interakcji, np. obsługi email oraz sieci społecznościowych, ale również do wyszukiwania informacji, robienia zakupów oraz rozrywki (według badania “Seven Shades of Mobile”, przeprowadzonego przez firmę InsightsNow dla AOL i BBDO). Niniejszy poradnik pomoże Ci odkryć potencjał responsywnych landing […]

Jak wykorzystać SEO do budowania bazy adresowej.

Wydawać by się mogło, że email marketing i wyszukiwanie organiczne wykluczają się wzajemnie. Ale czy wiesz, że te dwie dziedziny mogą połączyć siły i wspierać Twój sukces? Z poniższego poradnika dowiesz się, jak skuteczna może okazać się kombinacja tych dwóch narzędzi, a w szczególności – jak SEO może usprawnić proces budowania bazy adresowej. (www.getresponse.pl)

10 podstawowych technik pozyskiwania leadów.

Wysokiej jakości baza adresowa to najważniejszy element skutecznego email marketingu. Twoim celem jest więc jej ciągła rozbudowa poprzez zachęcanie wszystkich potencjalnie zainteresowanych Twoją ofertą osób do subskrypcji. Pobierz przygotowany przez nas poradnik i poznaj 10 sprawdzonych sposobów na zwiększenie liczby subskrybentów.

Niezbędnik Content Marketera.

Według badań Content Marketing Institute, aż 55% firm zamierza w tym roku zwiększyć budżet na działania content marketingowe. Coraz większa liczba przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że dzięki dostarczaniu interesujących treści, mogą liczyć na rozpoznawalność i zaangażowanie odbiorców. Przeczytaj poniższy poradnik i stwórz strategię content marketingową, dzięki której dowiesz się, czego naprawdę potrzebują Twoi klienci.

Specyfikacja tworzenia wiadomości w formacie HTML

Aby mieć kontrolę nad tym, jak zaprojektowana wiadomość email będzie wyglądała po odebraniu poprzez użytkowników poczty elektronicznej, przygotowaliśmy dokument zawierający najlepsze zasady i standardy tworzenia kodu HTML pod newslettery.

Świąteczne strategie email marketingowe

Grudzień jest niezwykle pracowitym miesiącem, w którym marki konkurują między sobą o względy zabieganych konsumentów. W tym poradniku przedstawiamy sprawdzone sposoby na wykorzystanie grudniowych okazji sprzedażowych. Prezentujemy zestaw taktyk, które pomogą Ci wyróżnić się na tle konkurencji, zbudować wartościowe relacje z klientami i wygenerować większą sprzedaż.

Poradnik optymalizacji Landing Page.

Landing page to kluczowa część marketingu online. Jeśli jeszcze ich nie używasz, marnujesz ogromny potencjał i możliwość przykucia uwagi odbiorców. Dlatego poprosiliśmy przedsiębiorcę i eksperta od optymalizacji konwersji Peep Laję o zebranie najważniejszych strategii i najlepszych praktyk z zakresu budowania konwertujących stron docelowych. Używaj ich, aby zwiększyć obrót i jednocześnie budować swoją grupę odbiorców.

Testowanie i optymalizacja wiadomości email

Pobierz poradnik i poznaj najważniejsze zasady testowania i optymalizacji wiadomości email.

Inspirujące przepisy na świąteczną kampanię email marketingową

Święta to najlepszy moment na przeprowadzenie naprawdę skutecznych kampanii email marketingowych. Większość klientów planuje w tym okresie zakupy, a Ty musisz przekonać ich, aby właśnie u Ciebie złożyli zamówienie. Kluczem do Twojego sukcesu będą czas i konkretne metody, dzięki którym przekonasz konsumentów do swojej oferty. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak przygotować efektywne kampanie świąteczne, koniecznie przeczytaj ten poradnik.

Książka inspiracji 2013

Jak często Twoi subskrybenci mówią „wow!”? Jak często dzielą się Twoimi newsletterami ze swoimi znajomymi lub dzwonią do Ciebie, gdy przypadkiem nie otrzymają zamówionego maila? Brzmi niewiarygodnie? A jednak to możliwe. W tym poradniku powiemy Ci na czym polega newsjacking i jak wykorzystać go w swoich wiadomościach. Dowiesz się też dlaczego przywiązujemy się do rzeczy i jak na tym zarobić w swoich newsletterach. Poznasz sekret reanimacji subskrybentów w stanie emailowej śpiączki i nauczysz się jak budować sprzedaż, podnosząc ceny swoich produktów. Obiecujemy, że czas poświęcony na przeczytanie tego poradnika będzie dobrą inwestycją.

17 pomysłów na świąteczne kampanie email marketingowe.

Święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok to dla wielu przedsiębiorców, marketerów i sprzedawców szczególny okres, do którego bardzo często przygotowują się już kilka miesięcy wcześniej. Przygotowaliśmy specjalny poradnik, z którego dowiesz się jak skutecznie zastosować różne elementy email marketingu w najbliższych kampaniach świątecznych. Przed Tobą solidna dawka wiedzy, inspiracji, dobrych praktyk i kreatywnych pomysłów, które z powodzeniem można zastosować w niemal każdej.

Jak skutecznie dostarczać wiadomości email?

Dostarczalność – czyli zdolność skutecznego dostarczania wiadomości – pozostaje jednym z najważniejszych wyzwań dla marketerów. Dlatego też stworzyliśmy poradnik, który ukazuje jej tajniki i odkrywa pełen arsenał niezawodnych sposobów, które powinny być stosowane przez każdą firmę promującą swoje produkty poprzez email marketing.

zobacz:
Dołącz do Programu Certyfikacyjnego
Bądź na bieżąco z najnowszymi materiałami i webinarami. Zapisz się na nasz newsletter!